Gå til innhold

Hipknoties?


Muscae

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til produktet Hipknoties? De reklamerer med 1 plagg med 30 bruksmåter.

Satt og holdt på å bestille ett her i sted, men ombestemte meg i siste liten. Det er jo steike dyrt! Altså, det er ikke så dyrt i seg selv. Plagget jeg ville ha kostet 68 dollar, og 25 dollar i frakt. Men med våre sære regler for toll her i landet, så blir det vel nesten 1000 kr før jeg får plagget hjem i stua. Og det for noe som ser ut som det er laget av et stretchlaken...

Jeg kommer antakeligvis ikke til å bruke det så mye her hjemme, men tenker det må være greit å ha med på reise, spesielt til syden, fordi den tar så lite plass i kofferten, og kan brukes på utrolig mange måter. Om en har et par sånne så trenger en ikke stort mer enn bikini og undertøy med. Og biotex selvfølgelig. :)

Men så er det det om det er verdt å bruke så masse penger på et så simpelt (men genialt) plagg?

http://hipknoties.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper liksom ikke når du 1) kan lage akkurat likt med stoff for ca 150kr fra stoff og stil og 2) alt du "lager" med plagget blir dritstygt.



Anonymous poster hash: 88df2...4e1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...