Gå til innhold

Alexander Wang for H&M


Kladd

Anbefalte innlegg

Dette er by far den dårligste samarbeidskolleksjonen HM har hatt.. Håpet på fine basics, istedenfor lagde han bare helt jævlig stygge plagg... Spennende å se om denne kolleksjonen blir utsolgt på 1-2-3 slik som de andre.



Anonymous poster hash: c072b...767
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glad i AW, men dette ble for sporty for min stil.

Likte kjolene litt, men ikke nok til at jeg kommer til å gjøre noe innsats for å få tak i dem.



Anonymous poster hash: f8767...76d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på å prøve genseren med mesh-paneler, men resten tror jeg ikke ser spesielt bra ut på min myke, lave figur :fnise: Synes kolleksjonen var kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ene buksen var kul, resten dukker vel opp som dagens outfit på noen "mote"blogger også kastet i søpla. Ikke noe å stå i kø for.

Husker da Viktor & Rolf-kolleksjonen kom ut. Da fikk jeg solgt klærne jeg hadde kjøpt til en mye høyere pris enn det jeg kjøpte de for. Tror ikke det skjer her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg husker noen av de første designersamarbeidene de hadde. Da var det så mye jeg hadde lyst på. Nå blir det jo bare rarere og rarere.

Har lite lyst til å gå med den teite lua som det står wang på. Logoer er harry uansett det står wang eller ed hardy.

Det så jo ut som treningsklær. Ikke noe jeg ville gått med til vanlig, så kommer ikke til å sitte på nettet og kjempe for å komme meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...