Gå til innhold

Hva bruker dere under løpetights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det seriøst at dere ikke bruker truse under på trening? Hva om dere får utflod da?? :S

Anonymous poster hash: bad35...6e3

Da får jeg utflod i buksa da. Den vasker jeg jo etter trening uansett.

Anonymous poster hash: 1a91b...a6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj sitter dere på spinningsykkelen med bare tights? Så rompesvette og utflod og whatnot svetter seg gjennom tightsen og ned på setet?????

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet tråden og tråden var rettet mot løping. På treningsstudio ved bruk av apparater og sykkel bruker jeg andre typer klær og ihvertfall undertøy

Anonymous poster hash: 238cc...f2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Æsj sitter dere på spinningsykkelen med bare tights? Så rompesvette og utflod og whatnot svetter seg gjennom tightsen og ned på setet?????

Det svetter seg nok gjennom trusen også, tror du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svetter seg nok gjennom trusen også, tror du ikke?

Ja, men sykler ikke i bare trusa heller, så... Jo flere lag i mellom jo mindre lekkasje

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker den trusen jeg går med når jeg trener , som vanligvis er string eller helst halvstring.

Kvinne i 50 årene.



Anonymous poster hash: 25421...d0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følte jeg brått for å begynne å vaske apparatene med sete før jeg trener.... ÆSJ. BRUK TRUSE.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men treningstights vaskes vel ikke på 60 grader? Kunne aldri gått uten truse under.



Anonymous poster hash: 98819...4c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare var en-to som skrev at de ikke brukte truse, så hadde jeg faktisk trodd det var troll.

Men........ :klo:



Anonymous poster hash: bad35...6e3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Hvis det bare var en-to som skrev at de ikke brukte truse, så hadde jeg faktisk trodd det var troll.

Men........ :klo:

Anonymous poster hash: bad35...6e3

Jeg også....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kommando. Går kun med "truse" 5 dager i mnd (+ dagene jeg går meg kjole uten strømpebukse om sommeren), og det er aldri på trening. Synes det er så ubehagelig med truse :plystre:

:sjokkert::kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, kanskje jeg skal prøve å løpe uten truse i morgen? Håper det er verdt det, ellers blir de 5 km jeg har tenkt å løpe ikke så veldig digge... (Ikke at de er det fra før av :P)

Ellers bruker jeg stringtruse fordi hvis noen ser ei 18 år gammel jente med trusekant på treningssenteret blir man utsatt for 1000 bitchblikk. Synes faktisk det er litt ekkelt med stringtruse, spesielt når den blir klam og "mister formen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhygienisk uten truse.

Javel? Jeg tror andre er mer uhygieniske enn meg. Når jeg trener har jeg med håndkle som jeg legger over aparatet så jeg sitter/ligger på det, samt at jeg tørker av med spray og papir etter meg selv om det er unødvenig. Så jeg uten truse er uhygienisk, men de som svetter over alt (inkludert rumpesvette) men ikke tørker av etter seg er bedre enn meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...