Gå til innhold

Den store strømpe(bukse)tråden


Ophelia85

Anbefalte innlegg

Hvilken farge anbefaler du? Synes det er vanskelig å se nyansene bare ut fra bilder.

Anonymous poster hash: 16e3c...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hvilken farge anbefaler du? Synes det er vanskelig å se nyansene bare ut fra bilder.

Anonymous poster hash: 16e3c...0b7

--

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har et tips om billige helt straigthe strømpebukser? Jeg syntes de på HM og Lindex er litt dyrt for noe som må kastes etter to ganger... Har prøvd å søke på e-bay, men der fant jeg ingen som var helt vanlige/ensfargede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 par for ca 60 kroner (+ porto selvsagt).

Du får altså 6 par(2 pakker à 3 stk) + porto for totalt ca 170 kroner.

Edit: Og der hvor StockingsHQ er utsolgt har UKTights størrelsene og farvene på lager.

Lenke

wow! Du er strømpebuksehelten min!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier det å være lang leveringstid fra Stockings HQ? Har funnet en god del som jeg har lyst på der. Mye snadder gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :) Da ble det vist noen Le Bourget og Fiore Sandrine på meg gitt. Gleder meg allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lille-pus

jubeltrå! Jippi

Kan dere linke om dere finner slike typer? Som har mønster til lårene og helt enkelt videre oppover.

kjøpte dem i utlandet og de er begge ødelagt etter å sittet på en stol med en pitte liten spiker på som rev de litt i stykker...

--

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

:frown: Britiske pund står i over 10 kr nå hos toll.no så man kan bare handle for 18-19 pund, 6 stroppersen så ut som de kosta 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

noen som har et tips om billige helt straigthe strømpebukser? Jeg syntes de på HM og Lindex er litt dyrt for noe som må kastes etter to ganger... Har prøvd å søke på e-bay, men der fant jeg ingen som var helt vanlige/ensfargede...

Jeg handler både sorte og hudfargede strømpebukser på VIC / Match fra merket Calvin Klein, de koster 199stk og har fantastisk kvalitet! Kjekt at strømpisen kan dras helt opp til puppene, over dem om du ønsker og det er en fin shapinggreie over magen og øverst på lårene uten at du følerdeg fanget. Dem koster litt, men holder lenge (inkl vask og hyppig brukt). Pluss at siden du kan dra dem såpass langt opp, slipper man det "overhenget" mitt på kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er strømpebuksefanatiker. Da jeg ble stoppet i tollen på vei hjem fra London sist lurte tollerne fælt på hva jeg skulle med de 20 parene strømpebukser fra Primark :fnise:

Jeg skulle ønske jeg fant flere strømpebukser med mønster som ikke er så "hardt", mønster som kan brukes under søte kjoler ol uten at det blir harry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg handler både sorte og hudfargede strømpebukser på VIC / Match fra merket Calvin Klein, de koster 199stk og har fantastisk kvalitet! Kjekt at strømpisen kan dras helt opp til puppene, over dem om du ønsker og det er en fin shapinggreie over magen og øverst på lårene uten at du følerdeg fanget. Dem koster litt, men holder lenge (inkl vask og hyppig brukt). Pluss at siden du kan dra dem såpass langt opp, slipper man det "overhenget" mitt på kroppen :)

Hehe, takk for tips! Nå er jeg hele 158 cm høy, så de fleste strømpebukser kan jeg dra opp til over hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for tips! Nå er jeg hele 158 cm høy, så de fleste strømpebukser kan jeg dra opp til over hodet ;)

He he, er ikke høye jenta selv, men føler ofte at dem fra hm og pierre robert "ruller" ned bare man rører såvidt på seg :-/ Så fikk jeg tips om dem fra CK av ei venninne som jobber i vic, kommer aldri til å velge andre strømpiser tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken strømpebukse fra HM har best hold in?? Den må være sort og være i "vanlig strømpebukse stoff", altså ikke ull osv.



Anonymous poster hash: d7dc5...c6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvilken strømpebukse fra HM har best hold in?? Den må være sort og være i "vanlig strømpebukse stoff", altså ikke ull osv.

Anonymous poster hash: d7dc5...c6f

Anbefaler deg hold-in strømpebuksene fra Cubus istedet. Koster 79 kr, sitter bra og "sagger" ikke. Om man er veldig forsiktig, så kan man klare å bruke den 10 ganger. Jeg brukte den på Hove, og den revna etter 3 dager med fyll og tryning i skogen, heh :engel:

Edit: Også er hold-inen ganske bra. Man får ikke strømpebuksekant under en kort kjole f.eks fordi den starter like ved skrittet.

Endret av sweg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...