Gå til innhold

Den store strømpe(bukse)tråden


Ophelia85

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt ullstrømpebuksene fra pierre robert ganske masse. Synes de er gode, men ganske store i størrelsene. Mine favoritter akkurat nå er noen i ull jeg fant på cubus! Kjempegode! Måtte kjøpe medium selv om jeg vanligvis bruker small, så de er veldig små i størrelsen. De med mønster fra H&M er heller ikke så verst.

Oppbevaring: ruller dem sammen til en ball og har dem i en pose i kommoden min. Skulle hatt et bedre system, men sånn er det i dag.

Noen som vet hvor man finner strømpebukser som er lave i livet? Synes alle klemmer fryktelig på magen, må alltid brette dem ned...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanne70

Jeg bruker ullstrømpebuksene til Pierre Robert veldig mye om vinteren. De er varme og gode, og holder bra om man vasker dem forsiktig og fjerner nupper innimellom.

Ellers syns jeg ofte Lindex har fine, budsjettvennlige strømpebukser med mønster. Unner meg noe fra Wolford innimellom, de koster men har VELDIG god kvalitet.

Er på jakt etter svarte, matte strømpebukser i 100 den som ikke koster skjorta, har noen tips? :)

H&M har denne, men den er control top, da.

Forøvrig synes jeg det er utrolig ubekvemt med strømpebukser fordi de enten er akkurat litt for lange i livet, eller gir meg strømpebuksevalker, dvs at det ser ut som om jeg har en stram strikk rund livet, og så buler det ut over og under. Stayups har jeg for tjukke/myke lår til å bruke, det blir bulker/valker der også.

Løsningen min når jeg har væt nødt til å bruke strømpebukser (jeg går i skjørt og kjoler mye sjeldnere enn jeg ønsker pga dette), har vært å kjøpe strømpebukser etpar størrelser for store, slik at jeg kan trekke midjebåndet helt opp og feste det under bh-kanten, men det fungerer ikke med alle merker. Nå finnes det heldigvis skikkelig high-waist strømpebukser å få kjøpt, så da er det håp for meg også:

http://www.hm.com/no/product/18951?article=18951-A

http://www.lindex.com/no/6886744/?styleId=38533446

http://www.spanx.com/shop/spanx/tight-end-tights-high-waisted-zid38-167/cat-38-catid-tab_spx_brand?CategoryDomainName=SPXNA-38&vva_ColorCode=BITTR&_t=pfm%3Dsearch

Endret av Nanne70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superwoman!

Jeg bruker nesten ikke strømpebukser, men vil anbefale strømpebukser for gravide! Mye mer behaglige i livet enn vanlige strømpebukser, uten å skli ned :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg bruker faktisk bomullshansker fra apoteket.

Anonymous poster hash: 1a1c4...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg er på jakt etter strømper eller strømpebukser som er tette, svarte og har nude eller gjennomsiktig søm, slik som på det vedlagte bildet (de er fra wolford/armani fra en del år tilbake, og altså ikke å få tak i så vidt jeg vet).

Takknemlig for alle tips! :)

Anonymous poster hash: 960bc...c77

post-37809-0-37583000-1392076330_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er på jakt etter strømper eller strømpebukser som er tette, svarte og har nude eller gjennomsiktig søm, slik som på det vedlagte bildet (de er fra wolford/armani fra en del år tilbake, og altså ikke å få tak i så vidt jeg vet).

Takknemlig for alle tips! :)

Anonymous poster hash: 960bc...c77

--

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe i denne duren?

ec-contrast-seam.jpg

Emilio Cavallini (som desverre er utsolgt) hos MyTights.com.

Men... den som leter i Emilio Cavallinis egen butikk finner ;)

Here you go my Dear: Lenke

Takk! Jeg vil helst ha noen i 100 den, men de der var ganske nærme. :)

Anonymous poster hash: 960bc...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Drar opp denne tråden igjen og deler et superbra tilbud på Wolford Satin Touch 20 denier i 3 for 2 pakning.

Tilbudet finnes her

Takk! :) er de veldig shiny, eller mer matte enn bildet tilsier?

Anonymous poster hash: 765a0...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...