Gå til innhold

Får ikke bort årlig kalendervarsel - iPhone


Badehette

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte iPhone for tre år siden tror jeg den ble koblet opp til Facebook-kontaktene mine. Siden den gang mottar jeg varsler i kalenderen min, ikke via Facebook, at noen har bursdag, både dagen før og på selve dagen. Dette skjer hvert år, og gjelder kanskje to-tre personer jeg har på face, og ikke alle. Jeg er ikke interessert i å få varsler, for disse menneskene har jeg ikke kontakt med lenger. Jeg har ikke lagt inn dette varselet selv.

Jeg har prøvd å slette varslene flere ganger, men likevel dukker de opp hvert år. For å slette de har jeg gått inn i kalender -> Varselet -> Rediger -> Genta: Aldri. I tillegg går jeg på Varsel: Ingen. Dette gjør jeg hver gang et varsel dukker opp, men det er som om mobilen tilbakestiller seg hver gang.

Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må velge slett og "gjelder alle fremtidige hendelser"

Gjør det hver gang jeg har forsøkt å endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BonBon

Gjør det hver gang jeg har forsøkt å endre.

Du skal jo ikke endre men slette.

Lenge siden jeg har hatt iphone men mente det bare var å holde "inne" på innlegget og så kom slett valget opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette problemet har jeg også.. bare at jeg har samsung..

Anonymous poster hash: 2b244...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo ikke endre men slette.

Lenge siden jeg har hatt iphone men mente det bare var å holde "inne" på innlegget og så kom slett valget opp

Hvis jeg sletter, sletter jeg kun den og ikke fremtidige. Funket ikke å holde inne, da kunne jeg bare flytte den rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...