Gå til innhold

Er ikke på sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

fant no som tiliser at forum er sosiale medier...

Jeg har vært på forum før Fb,Instagram,twitter og alt det er. Jeg har aldri hørt at forum er sosialt media og sosialt media kom bare etter facebook,twiiter,insta og de greiene der kom..

Det sier seg selv at dersom du er sosial med andre via internett så går det under sosiale medier :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt en Facebook-konto, ei heller Twitter.

Jeg er aktiv bruker av Pinterest, Reddit og Google+. Det holder masse.

Anonymous poster hash: 05b3e...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at dersom du er sosial med andre via internett så går det under sosiale medier :)

Jeg ser virkelig ikke forum som sosialt media, mIRC kan jeg godta som sosialt medie. jeg er medlem på mange forumer og selv om jeg slår av en kjapp prat så anser jeg det ikke noe sosialt medie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser virkelig ikke forum som sosialt media, mIRC kan jeg godta som sosialt medie. jeg er medlem på mange forumer og selv om jeg slår av en kjapp prat så anser jeg det ikke noe sosialt medie.

Du står naturligvis fritt til å mene akkurat hva du vil, men det blir nesten som å mene at TV 2 ikke er en TV-kanal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står naturligvis fritt til å mene akkurat hva du vil, men det blir nesten som å mene at TV 2 ikke er en TV-kanal.

det jeg fant som tilsa at forum var sosiale medier kom fra wiki. Enhver idiot kan skrive noe på wiki hvis man vil, det betyr fortsatt ikke at det er sant. Dessuten så var det ingen personer som engang viste om ordet sosiale medier om 90 tallet. Det var mIRC og forum som gjaldt. Bare fordi noen setter ord på forum som har vært rundt siden internetten betyr ikke det at det er sosiale medier, og INGEN nevnte sosiale medier før 2000 egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hva tenker dere om at en på 20 hverken er på facebook, instagram, twitter, snapchat eller noe annet?

Anonymous poster hash: bacaa...4f2

Drømmedame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det jeg fant som tilsa at forum var sosiale medier kom fra wiki. Enhver idiot kan skrive noe på wiki hvis man vil, det betyr fortsatt ikke at det er sant. Dessuten så var det ingen personer som engang viste om ordet sosiale medier om 90 tallet. Det var mIRC og forum som gjaldt. Bare fordi noen setter ord på forum som har vært rundt siden internetten betyr ikke det at det er sosiale medier, og INGEN nevnte sosiale medier før 2000 egentlig.

What?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på noen andre sosiale medier enn snap, og der har jeg bare folk jeg omgås med ukentlig.

Facebook sine nye datapolicy er helt forkastelig! Merkelig at så få kuttet ut facebook etter 1. Januar..

Men det er vel veldig få som meg, som leste hele policien når den ble publisert. Dere som er på face enda, dere får kose dere med tanken på at facebook har alle bildene og smsene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosiale medier er alle plattformer for kommunikasjon hvor brukerne danner samfunn, fra gamle dagers BBS til fjorårets Ello. Kvinneguidens forum inngår selvfølgelig i definisjonen.



Anonymous poster hash: ebc26...52d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...