Gå til innhold

League of Legends


WubWub

Anbefalte innlegg

Idag har Season 5 begynt så da lurer jeg på, hva er elo målet for i år? Og hvor havnet du i Season 4 ?

Personlig havna jeg i Platinum 4 med main account og Gold 5 med min smurf. Målet for i år er diamond, shine bright like a diamond uuuuu :D

Hvem er dine favoritt champions og rolle? Har lagt merke til at omtrent alle jenter jeg kjenner som er into League holder seg hovedsakelig til supporting, hvorfor er det slik? Ligger det i damers natur å holde seg i kulissene for å støtte mannen mens han gjør "drit"t jobben som går ut på å drepe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mocchhaa

Jeg kom meg til Silver 1, etter 5(!!!) tapte gold promos, riktignokk i preseason da, men..

Målet får dette året er altså å nå gold tenker jeg.

Favorittchampions: Tristana og Jinx er fav botlane, Katarina er fun mid, og liker Irelia top selvom jeg suger hardt der. Fiora kan også være gøy top, men ikke noe favoritt og langt fra main. Ellers er Fiddlesticks gøy for jungle, men vill nokk aldri forlate Tristana eller Jinx! Mine desidert favorittchampions og spille. Liker katarina veldig godt fordi hun er fun å spille, men main role er altså adc :)

Jeg mainet support før, og vel.. Ble lei til slutt. Hvorfor jeg gjorde det? Liker å hjelpe, følte meg bra når jeg reddet adcen eller andre på teamet mitt, likte bare det å supporte generelt. Likte for det meste å spille Leona, Annie og Morgana. Men jeg ga opp hele support karrieren. "y u no save me nub" "ks report"og mindre smarte adcer fikk meg til å spille adc istedenfor, så jeg sluttet å supporte! Beste valget jeg har tatt i dette spillet, haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange jenter som spiller Lol egentlig?



Anonymous poster hash: 02d5d...da9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det mange jenter som spiller Lol egentlig?

Anonymous poster hash: 02d5d...da9

Er nok langt flere gutter som spiller league, men vet om minst 10 jenter som gamer LoL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg til Silver 1, etter 5(!!!) tapte gold promos, riktignokk i preseason da, men..

Målet får dette året er altså å nå gold tenker jeg.

Favorittchampions: Tristana og Jinx er fav botlane, Katarina er fun mid, og liker Irelia top selvom jeg suger hardt der. Fiora kan også være gøy top, men ikke noe favoritt og langt fra main. Ellers er Fiddlesticks gøy for jungle, men vill nokk aldri forlate Tristana eller Jinx! Mine desidert favorittchampions og spille. Liker katarina veldig godt fordi hun er fun å spille, men main role er altså adc :)

Jeg mainet support før, og vel.. Ble lei til slutt. Hvorfor jeg gjorde det? Liker å hjelpe, følte meg bra når jeg reddet adcen eller andre på teamet mitt, likte bare det å supporte generelt. Likte for det meste å spille Leona, Annie og Morgana. Men jeg ga opp hele support karrieren. "y u no save me nub" "ks report"og mindre smarte adcer fikk meg til å spille adc istedenfor, så jeg sluttet å supporte! Beste valget jeg har tatt i dette spillet, haha :P

Du kan jo duo queue med gold 5 smurfen min da , siden vi har samme elo :fnise:

Spiller bare OP champs du! better nerf irelia :danse: Katarina ass.. Om du spammer hu så tror jeg du kommer til å klatre opp til god raskt om du er flink med hu :)

Support er som du sier ikke så bra i low elo om man vil klatre. For som support er det ikke like lett å carrye selv, man er avhengig av å ha en bra adc eller bra team.

Dessuten så pleier adcen være slemme mot supporten sin om ting ikke går helt som de vil :P

Uansett, folk slutter si "ks" etter gold. For de som er gold+ så er ks = kill secured :hug:

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låner bort mainen min så jeg spiller mest på smurfen min i det siste. Var gold men havnet i S1 i placements denne sesongen, det er helt ok. Jeg mainer Anivia mid men kan også bot siden jeg mainet det før (Sona), jungle (Fiddlesticks) eller top (Fiora).

Enig med deg WubWub, folk er litt for hårsåre med ks. Som om de heller vil ta selvmord for en kill enn å la noen andre hjelpe. :rolleyes:

Edit: Tror de fleste jenter spiller support da det er mindre press på å måtte få kills. Og de fleste jentene jeg har spilt med har vært ræva, da er det kanskje like greit at de går supp enn å ha en dårlig adc på laget som kun feeder? :fnise:

Endret av Toaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var silver 2, men var innaktiv en stund før jeg spillte igjen, havnet i silver 5. nå etter resetten gikk det så drit at jeg laget ny konto jeg skal få opp til 30 igjen... ikke lurt å "pause" spillinga, datt helt ut. :(

har maina leona, zyra, jinx, men har også spillt ori, syndra, cait, zed. Siden jeg har laga ny account skal jeg fokusere på reksai, ori, syndra, jinx, leona, morgana og zed. skal til gold før sommer.



Anonymous poster hash: 582e9...982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Spiller ranked i slutten av hver season kun for å få gold så jeg får skin. Holder meg til team builder ellers. Da kan jeg enkelt velge det jeg er i humør til å spille uten å måtte ta hensyn til bans, pick order og all den driten.
Når jeg spiller ranked, så spiller jeg det som er FOTM(flavour of the month). Champions som gir meg størst sjanse til å vinne og champions som gir god moral til laget. Det er ingenting verre enn når noen velger noe rusk av en champion, da går hele lag moralen rett i dass.

Team builder er noe annet. Jeg spiller alt og alle overalt, men når jeg er support har jeg en tendens til å velge Brand. Hans passive gjør en del damage uavhengig av items, han har on demand stun og en ulti som gjør susen i team fights. Han har en sick zombie skin så det teller jo egentlig mest.
Jeg styrer vanligvis unna typiske support champions da de ikke klarer å gjøre noe på egen hånd. Late game med Brand så er du ikke en vandrende free kill. "Problemet" er at man som oftest stjeler alle kills og ender opp med mest gold av alle. Man vinner jo, men resten av laget hyler jo når support gjør all jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuffle

Jeg er silver 1 nå etter placement matchene, var også silver i season 4..

Da jeg startet å spille League of Legends spilte jeg kun support, og kun det :fnise: Fant ut etter en stund at det ikke var så lett å klatre bare ved å spille support, så nå er det adc som gjelder, rocker Jinx og Caitlyn i botlane ;)

Om noen har lyst å spille sammen med meg, kanskje lære meg noen triks så hadde det vært gøy :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låner bort mainen min så jeg spiller mest på smurfen min i det siste. Var gold men havnet i S1 i placements denne sesongen, det er helt ok. Jeg mainer Anivia mid men kan også bot siden jeg mainet det før (Sona), jungle (Fiddlesticks) eller top (Fiora).

Enig med deg WubWub, folk er litt for hårsåre med ks. Som om de heller vil ta selvmord for en kill enn å la noen andre hjelpe. :rolleyes:

Edit: Tror de fleste jenter spiller support da det er mindre press på å måtte få kills. Og de fleste jentene jeg har spilt med har vært ræva, da er det kanskje like greit at de går supp enn å ha en dårlig adc på laget som kun feeder? :fnise:

Er ikke verst det da! Bra jobba, du er nok gold igjen in no time ^^

Fiddlesticks er en av favoritt junglerne mine også, du vet du kan wall hoppe med ultimaten hans? om du trykker på veggen så kan du bli teleportert nesten dobbelt så langt. Ganske kjekt for fancy ganks :D

Folk er altfor hårsåre i low elo som bronze og silver, de forstår ikke at league er et samarbeidsspill og ikke Call of duty hvor man løper rundt som rambo alene hehe. Er mye toxic dritt der nede i gjørma som bare skylder på andre, klager og syter. Det er også grunnen til at de er der tenker jeg, så fort man prøver lære av sine feil istedetfor å skylde på andre så blir man en bedre spiller automatisk :)

Den gangen jeg smurfet i bronze/silver så jeg ofte at folk faktisk tok selvmord for å få en kill, flasher inn under tårn og det som verre er for så å dø :fnise: not worth!

Hadde det veldig gøy rett for sesongen ble avsluttet når jeg logget på min smurf konto som var bronze. på 3 dager gikk jeg fra bronze 4 til gold 5 hehe. Spilte bare Veigar. Det er min main ^^ han lille onde små-sadisten der matcher personligheten min bra haha. Tiny master of evil! :fnise:

100% win rate fra bronze til gold : http://picpaste.com/pics/vei5-CdXK6ZmX.1422811609.png

etter DFG ble fjerna siste patchen så suger veigar da :( helt til han bli buffa neste patch.

imens trener jeg litt med velkoz, aldri spilt han før i helga her, 100% win rate fra fredag til idag :D

http://picpaste.com/pics/velkoz-fM5gkI6y.1422815562.png

gøy gøy gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Du kan jo duo queue med gold 5 smurfen min da , siden vi har samme elo :fnise:

Spiller bare OP champs du! better nerf irelia :danse: Katarina ass.. Om du spammer hu så tror jeg du kommer til å klatre opp til god raskt om du er flink med hu :)

Support er som du sier ikke så bra i low elo om man vil klatre. For som support er det ikke like lett å carrye selv, man er avhengig av å ha en bra adc eller bra team.

Dessuten så pleier adcen være slemme mot supporten sin om ting ikke går helt som de vil :P

Uansett, folk slutter si "ks" etter gold. For de som er gold+ så er ks = kill secured :hug:

Har spilt mye med en gold så har spilt i gold elo lenge da :) Nå etter reseten ble jeg også silver 4, yey :P

Haha nei jeg spiller ikke bare op champs, er bare det at jeg har mainet adc så lenge, så er ikke så veldig flink med andre toplanere/midlanere, selvom jeg kan spille de til en viss grad.

Nei akkurat, også er det så kjedelig å supporte også nå :P Nåja, litt bedre er det vel men før man virkelig ser en forskjell så må man vel over G5 til G3 tenker jeg? Har værtfall sett større retards i gold 5 en silver/bronze!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke verst det da! Bra jobba, du er nok gold igjen in no time ^^

Fiddlesticks er en av favoritt junglerne mine også, du vet du kan wall hoppe med ultimaten hans? om du trykker på veggen så kan du bli teleportert nesten dobbelt så langt. Ganske kjekt for fancy ganks :D

Folk er altfor hårsåre i low elo som bronze og silver, de forstår ikke at league er et samarbeidsspill og ikke Call of duty hvor man løper rundt som rambo alene hehe. Er mye toxic dritt der nede i gjørma som bare skylder på andre, klager og syter. Det er også grunnen til at de er der tenker jeg, så fort man prøver lære av sine feil istedetfor å skylde på andre så blir man en bedre spiller automatisk :)

Den gangen jeg smurfet i bronze/silver så jeg ofte at folk faktisk tok selvmord for å få en kill, flasher inn under tårn og det som verre er for så å dø :fnise: not worth!

Hadde det veldig gøy rett for sesongen ble avsluttet når jeg logget på min smurf konto som var bronze. på 3 dager gikk jeg fra bronze 4 til gold 5 hehe. Spilte bare Veigar. Det er min main ^^ han lille onde små-sadisten der matcher personligheten min bra haha. Tiny master of evil! :fnise:

100% win rate fra bronze til gold : http://picpaste.com/pics/vei5-CdXK6ZmX.1422811609.png

etter DFG ble fjerna siste patchen så suger veigar da :( helt til han bli buffa neste patch.

imens trener jeg litt med velkoz, aldri spilt han før i helga her, 100% win rate fra fredag til idag :D

http://picpaste.com/pics/velkoz-fM5gkI6y.1422815562.png

gøy gøy gøy

Jeg skal nok klare å klatre litt, men det er jo mange som troller, går afk osv. Litt mye uflaks.. Jeg ser ikke så mye towerdiving lenger etter at tårnene ble oppgradert, heldigvis :fnise: Veigar er så jævlig å møte på når jeg går Anivia mid, magekiller deluxe.. Vil prøve Vel'koz også :danse:

Har spilt mye med en gold så har spilt i gold elo lenge da :) Nå etter reseten ble jeg også silver 4, yey :P

Haha nei jeg spiller ikke bare op champs, er bare det at jeg har mainet adc så lenge, så er ikke så veldig flink med andre toplanere/midlanere, selvom jeg kan spille de til en viss grad.

Nei akkurat, også er det så kjedelig å supporte også nå :P Nåja, litt bedre er det vel men før man virkelig ser en forskjell så må man vel over G5 til G3 tenker jeg? Har værtfall sett større retards i gold 5 en silver/bronze!

Jeg er enig der, mange retards over alt egentlig. Mange har jo blitt carryed, andre er ikke i divisjonen de fortjener osv. Kjenner en del som har kjøpt account også. Så jeg har møtt mange gode bronze folk og gold folk som er skikkelig ræva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Jeg er enig der, mange retards over alt egentlig. Mange har jo blitt carryed, andre er ikke i divisjonen de fortjener osv. Kjenner en del som har kjøpt account også. Så jeg har møtt mange gode bronze folk og gold folk som er skikkelig ræva..

Ja nettopp! Overaskende hvor dårlige enkelte i gold faktisk er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Noen Sona spillere som er happy nå eller?

Fy fader så sjuk ultimate skin sona har fått :O Dj Sona har 3 forskjellige forms , og du kan spille musikk for resten av teamet ditt.

Video :

Screenshots av skinnet : http://www.surrenderat20.net/2015/02/23-pbe-update-2.html#more

Noen så jeg er frista til å kjøpe det selv enda jeg aldri spiller sona eller support :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen Sona spillere som er happy nå eller?

Fy fader så sjuk ultimate skin sona har fått :O Dj Sona har 3 forskjellige forms , og du kan spille musikk for resten av teamet ditt.

Video :

Screenshots av skinnet : http://www.surrenderat20.net/2015/02/23-pbe-update-2.html#more

Noen så jeg er frista til å kjøpe det selv enda jeg aldri spiller sona eller support :fnise:

Jeg mainer bla Sona, hahaa. Måtte selvfølgelig kjøpe skinnet :plystre: Dyrt da, men det er jo tre skins i ett... :)

Er det noen her som vil hjelpe meg å komme til gold5? Jeg sitter fast i silver 2 med andre som går afk eller feeder, det er så jævlig elo hell. Trenger bare noen som spiller ok og samarbeider, for en gang skyld :rasende:

Anonymous poster hash: 70182...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mainer bla Sona, hahaa. Måtte selvfølgelig kjøpe skinnet :plystre: Dyrt da, men det er jo tre skins i ett... :)

Er det noen her som vil hjelpe meg å komme til gold5? Jeg sitter fast i silver 2 med andre som går afk eller feeder, det er så jævlig elo hell. Trenger bare noen som spiller ok og samarbeider, for en gang skyld :rasende:

Anonymous poster hash: 70182...d7a

kjøpte meg sona skinnet jeg også, til 2 accounts. ikke det at jeg spiller hu men... man vet aldri haha.

kan sikkert spille med deg jeg på smurfen min som var gold 5 før. må bare ta ferdig placement matches først, skal få gjort det så den er klar til helga.

jeg vinner myeeeee som du ser : http://euw.op.gg/summoner/userName=darth+veidar

17 win streak beast mode :fnise: vunnet 18 av 20 kamper, men hadde uflaks de 2 kampene jeg tapte, var en afker på begge >.<

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...