Gå til innhold

Dere som er på Sukker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere enige i at det er noe uromantisk over at daten også driver og dater andre, og er på Sukker hele tiden?

Eller er det bare jeg som er gammeldags?

Jeg har holdt meg til en date av gangen, men det er kanskje ikke sånn det fungerer?

Anonym poster: 6739e830ce3d7ff754aeddd715de2368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, regner med du finner alle typer folk på Sukker. Selv er jeg som deg, kun ei om gangen. Snakker helst bare med ei om gangen også, men det har vist seg utrolig lite effektivt når de jeg snakker med ikke gjør det samme....

Anonym poster: c25afb6cb5525848b788d78cb9bba3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det på Sukker? Er det mye aktivitet? Må man, som mann, melde alle jenter? Eller er jentene også flinke til å ta kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det på Sukker? Er det mye aktivitet? Må man, som mann, melde alle jenter? Eller er jentene også flinke til å ta kontakt?

Hører rykter om at menn også kan oppleve å få en del meldinger om profilen er fantastisk bra og bildene er top notch. Men selv får jeg under 10 meldinger i året, uten å være noen håpløs person av den grunn. I det virkelige liv har jeg egentlig ganske draget, og burde "på papiret" fremstå som en kjernekar :P

Men tror det er sånn at de fleste jenter får veldig mange meldinger, og at de derfor naturlig faller inn i en mer passiv rolle. Forsåvidt ikke noe problem det, bare man ikke tar det personlig, og belager seg på å gjøre all jobben selv.

Anonym poster: c25afb6cb5525848b788d78cb9bba3fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører rykter om at menn også kan oppleve å få en del meldinger om profilen er fantastisk bra og bildene er top notch. Men selv får jeg under 10 meldinger i året, uten å være noen håpløs person av den grunn. I det virkelige liv har jeg egentlig ganske draget, og burde "på papiret" fremstå som en kjernekar :P

Men tror det er sånn at de fleste jenter får veldig mange meldinger, og at de derfor naturlig faller inn i en mer passiv rolle. Forsåvidt ikke noe problem det, bare man ikke tar det personlig, og belager seg på å gjøre all jobben selv.

Anonym poster: c25afb6cb5525848b788d78cb9bba3fb

Tenker også at jenter får MANGE meldinger. Mange som har pyntet seg og ser flotte ut på bildet. Men er det slik at man legger ut flere bilder av seg selv?

Og man har en profil der man skriver hva man søker etter og bla bla bla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Får ikke så mange meldinger, men tar kontakt når jeg ser noen interessante. Skriver med flere, men dater bare en om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på Sukker og har egentlig ikke skjønt alting, men hvordan sender jeg meldinger til folk uten og være Super eller VIP medlem? Har enda ikke fått noen meldinger av jenter, har fått et hjerte-interessert greie bare.

Anonym poster: 1e8be196b432d334194859e4948c44f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver med flere, men hvis jeg avtaler å møte en flere ganger (noe som sjelden har skjedd), ville jeg droppet å date andre hvis jeg følte det kunne bli noe seriøst. Er det kun for sex eller vennskap blir det jo noe annet, men da igjen ville jeg hatt problemer med å bli interessert i en ny person hvis jeg hadde et pulevennforhold...

Om jeg datet en over litt tid som var på sukker hele tiden og datet andre, ville jeg gitt opp å tenke at det kunne bli et seriøst forhold. En annen ting jeg tenker litt på selv, er at nesten alltid når jeg skriver med noen og skal møte vedkommende, får jeg kontakt med en eller to andre som virker like interessante å bli kjent med. Nå har det aldri hittil vært en problemstilling at jeg har droppet å møte en fyr igjen i tilfelle nestemann i meldingsinnboksen er "bedre". Men det gjør det i hvert fall lettere å bli droppet etter en date eller to, og det gjør det sikkert også lettere å droppe noen fordi det alltids finnes andre potensielt spennende nye dater...

Anonym poster: e1ab1efc9398ad84f719b5cdad7bb594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å se på disse profilene for å danne meg et bilde om det er seriøst nok. Er det mulig å lese profilene til folk eller må jeg registrere meg og hele den biten der?

Vil helst ikke komme med en halvdårlig profil akkurat nå, føler jeg da må skrive en god omtale om meg selv.. Og det vil jeg helst ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Sukker og har egentlig ikke skjønt alting, men hvordan sender jeg meldinger til folk uten og være Super eller VIP medlem? Har enda ikke fått noen meldinger av jenter, har fått et hjerte-interessert greie bare.

Anonym poster: 1e8be196b432d334194859e4948c44f0

Det kan du ikke. De færreste jenter betaler, så hvis du vil ta kontakt med dem må du gjøre det.

Endret av Likevekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ikke. De færreste jenter betaler, så hvis du vil ta kontakt med dem må du gjøre det.

Så jenter får dette gratis, mens mannen MÅ betale???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jenter får dette gratis, mens mannen MÅ betale???

Nei, jenter får ikke medlemskap gratis, men på sukker så kan man få kontakt med andre brukere uten å betale, om de andre er betalende brukere.

Det fins jenter på sukker som tar kontakt, men etter ryktene å forstå så er det ikke så mange av dem. Jeg har selv gitt opp å sende førstemeldinga, fordi jeg sjeldent får svar (jente, 23år). Så da får heller de som har lyst til å snakke med meg sende melding..

Men, det er ikke så veldig tiltrekkende å få en standardmeling som han bare sender ut til alle jentene han syns er intressante. (jeg har flere venninner som er brukere av sukker, og det hender at vi har fått akkurat den samme meldinga fra samme person..).

Selv kan jeg snakke med flere samtidig, men blir det date så holder jeg meg til den ene.

Endret av ma.B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jenter får dette gratis, mens mannen MÅ betale???

Når jeg ser på match-lista nå så ser det ut som et sted mellom 5-10% av jentene er betalende brukere. De resterende kan du ikke ta kontakt med om du ikke betaler. Men de aller fleste menn betaler, så trenden er selvforsterkende. Når de fleste menn gjør det, så trenger jo ikke kvinnene, sant?

Vil tippe de gjør det sånn for at nok jenter skal registrere seg, og forbli der. Blir vel samme tankegang som ellers i samfunnet at "fine damer = bra for business", så da får de gratis-billetter.

Dette er jo bare makt-spill i praksis. En part ønsker noe sterkere enn en annen part, ergo vil den siste parten sitte med all makt og styre spillet.

Dessverre premieres alltid de som tilpasser seg, og sjelden de som har idealistisk motiverte handlinger. Dette er en sannhet jeg sliter med å svelge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker kun å ha en ball i luften om gangen. Dette er rett og slett pga at jeg er et ordens menneske, kan ikke finne på å kludre ting til.

for 3 mnd siden ble det til at jeg plutselig holdt på med 3 på en gang. Da ga jeg slipp på alle ballene. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Sukker (jente,ikke betalende medlem) og opplever ikke at min postboks blir nedrent av meldinger. Tror dette er en myte som både menn og kvinner kjøper. Menn gir opp å sende meldinger fordi de aldri får svar, og kvinner gir opp å vente på meldinger fra potensielt bra menn fordi de ikke tar kontakt. Ja, som dame får du en del henvendelser, men de er ofte av typen masseprodusert (har som en annen i tråden fått henvendelser fra fyrer som også har sendt identisk henvendelse til venninna mi), da trykker du på delete-knappen ganske raskt.

Det som er interessant og som jeg nettopp har funnet ut, er at jeg ved å ta i bruk møteplassen (annen nett-datingsside) har fått betraktelig flere brev og henvendelser enn på Sukker, selv om bilde og profil nesten er identisk. Noe av dette kan kanskje forklares med at jeg er 31 og i så måte er mer attraktiv for den litt eldre brukermassen av møteplassen enn for den gjengse Sukkerbruker, men det som er spesielt er at flere av de gutta som har tittet innom min profil på Sukker og ikke sendt meg melding, har gjort dette på Møteplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Litt vanskelig å skrive bare med 1 når man pleier å få mange mld. :)Dater bare en om gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er på Sukker (jente,ikke betalende medlem) og opplever ikke at min postboks blir nedrent av meldinger. Tror dette er en myte som både menn og kvinner kjøper. Menn gir opp å sende meldinger fordi de aldri får svar, og kvinner gir opp å vente på meldinger fra potensielt bra menn fordi de ikke tar kontakt. Ja, som dame får du en del henvendelser, men de er ofte av typen masseprodusert (har som en annen i tråden fått henvendelser fra fyrer som også har sendt identisk henvendelse til venninna mi), da trykker du på delete-knappen ganske raskt.

Det som er interessant og som jeg nettopp har funnet ut, er at jeg ved å ta i bruk møteplassen (annen nett-datingsside) har fått betraktelig flere brev og henvendelser enn på Sukker, selv om bilde og profil nesten er identisk. Noe av dette kan kanskje forklares med at jeg er 31 og i så måte er mer attraktiv for den litt eldre brukermassen av møteplassen enn for den gjengse Sukkerbruker, men det som er spesielt er at flere av de gutta som har tittet innom min profil på Sukker og ikke sendt meg melding, har gjort dette på Møteplassen.

Så med andre ord, Møteplassen er bedre enn Sukker?

Men for kvinner da? Eller funker Sukker for menn også?

Til fyren over her: Må man være veldig ivrig med å sende meldinger til titalls jenter før man får svar?

Tenker bare hvis jenter allerede får bøttevis av meldinger allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å skrive bare med 1 når man pleier å få mange mld. :)Dater bare en om gangen :)

Hvor mange meldinger får du daglig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Hvor mange meldinger får du daglig? :)

Ca 5-6 per dag :)Profilen min har vært deaktivert i 6 mnd :)Er ,,ny" på sukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 5-6 per dag :)Profilen min har vært deaktivert i 6 mnd :)Er ,,ny" på sukker :)

Dere jenter har det litt for lett synes nå jeg.. :) 5-6 meldinger hver dag.. Okei... :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...