Gå til innhold

Møteplassen = dritt!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Janus

Jeg har passert 40.

Har du funnet noe interessant da?

Jeg kommer definitivt til å prøve meg om jeg finner deg der inne.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg finner ingen av interesse. Har ikke brukt søkefunksjonen ennå engang. Jeg er litt treg av meg. Kanskje jeg skulle logge meg på og se om jeg har fått noen mail i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor deilig er du egentlig? Og hvor ung? :)

Etter et godt døgn har jeg 83 besøkende og EN melding fra møteplassen som prøver å få meg til å bli VIP medlem. Ingen høns har tatt risikoen.

Profilen min er ekstremt mager, så kanskje jeg skal finpusse den litt i kveld og se om det hjelper. Usikker på hva jeg orker.

:)

Du må nok ut og være proaktiv selv. Finpuss på både tekst, bilder og meldinger du sender.

Som annen sjekking er nettdating også et eget "fag" der man kan bli uendelig mye bedre med erfaringer og trening.

Jeg er vel en av de få menn som ikke klager på responsen jeg har fått, har møtt mange deilige damer og hatt flere kjærester, to fra sukker, og en fra mp.

Men det var tungt i starten før jeg la inn litt innsats i tekst og bilder, samt strategi på meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Du må nok ut og være proaktiv selv. Finpuss på både tekst, bilder og meldinger du sender.

Som annen sjekking er nettdating også et eget "fag" der man kan bli uendelig mye bedre med erfaringer og trening.

Jeg er vel en av de få menn som ikke klager på responsen jeg har fått, har møtt mange deilige damer og hatt flere kjærester, to fra sukker, og en fra mp.

Men det var tungt i starten før jeg la inn litt innsats i tekst og bilder, samt strategi på meldinger.

Hvorfor er du ikke sammen med noen av disse deilige damene du har møtt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ut og være proaktiv selv. Finpuss på både tekst, bilder og meldinger du sender.

Som annen sjekking er nettdating også et eget "fag" der man kan bli uendelig mye bedre med erfaringer og trening.

Jeg er vel en av de få menn som ikke klager på responsen jeg har fått, har møtt mange deilige damer og hatt flere kjærester, to fra sukker, og en fra mp.

Men det var tungt i starten før jeg la inn litt innsats i tekst og bilder, samt strategi på meldinger.

Som ofr meg virker overfladisk og lettvint. Til evigheten og forbi eller ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du ikke sammen med noen av disse deilige damene du har møtt?

Jeg er nettopp blitt det, hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettopp blitt det, hvordan det?

Det 'Tidssone' lurer på er hvorfor du tydeligvis aldri finner den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det 'Tidssone' lurer på er hvorfor du tydeligvis aldri finner den rette.

Si det, mange grunner tror jeg, men man går på og prøver igjen da, som de fleste andre. Vet ikke om det finnes "den rette" for resten av livet heller.

Jeg prøver hele tiden og leve i nuet, og er sammen med den rette akkurat nå ihvertfall :hoppendeglad:

Endret av Sommee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere vært aktiv på Match og MP. Fant ut etterhvert at det var de samme mennene som tok kontakt hele tiden. Mange var mye yngre enn meg og var ute etter en flørt/ligg. Det var få jeg oppfattet som seriøse. Har møtt noen få, hyggelige gutter/menn, men det skal jo mye til for at det klaffer. Han jeg dater nå for tiden traff jeg på MP i april og vi chattet både på MP, la hverandre til på FB og hadde sett hverandre på Skype i ca 1 mnd før vi møttes, så det føltes som om jeg kjente han litt iallefall. Om han er den "rette" vet jeg ikke, men vi har det gøy akkurat nå. Jeg er såpass sær at det skal nok litt til for at fyr faller for meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det, mange grunner tror jeg, men man går på og prøver igjen da, som de fleste andre. Vet ikke om det finnes "den rette" for resten av livet heller.

Jeg prøver hele tiden og leve i nuet, og er sammen med den rette akkurat nå ihvertfall :hoppendeglad:

Ingen seriøse folk setter pris på ustabile individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Ingen seriøse folk setter pris på ustabile individer.

Å leve i nue betyr vel ikke at man er ustabil? Folk er ute etter forskjellige ting, og så lenge man sier at man ikke vet om man klarer å være i et langsiktig forhold så er det jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å leve i nue betyr vel ikke at man er ustabil? Folk er ute etter forskjellige ting, og så lenge man sier at man ikke vet om man klarer å være i et langsiktig forhold så er det jo greit.

Hvis man ikke vet om man klarer å være i et langsiktig forhold; så skal man ikke kaste bort andres tid.

Så det er ikke greit, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Hvis man ikke vet om man klarer å være i et langsiktig forhold; så skal man ikke kaste bort andres tid.

Så det er ikke greit, nei.

Jeg tror de som greier å leve lykkelig her og nå uten å planlegge resten av livet har de beste forutsetningene for å faktisk leve sammen resten av livet.

Ellers er det ikke alle som er "seriøse" slik som deg uansett.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de som greier å leve lykkelig her og nå uten å planlegge resten av livet har de beste forutsetningene for å faktisk leve sammen resten av livet.

Ellers er det ikke alle som er "seriøse" slik som deg uansett.

:)

Det er ikke snakk om å planlegge resten av livet på noen annen måte en hvem man tenker å dele det i sammen med.

Vet man ikke såpass så ser ikke jeg noe poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor deilig er du egentlig? Og hvor ung? :)

Etter et godt døgn har jeg 83 besøkende og EN melding fra møteplassen som prøver å få meg til å bli VIP medlem. Ingen høns har tatt risikoen.

Profilen min er ekstremt mager, så kanskje jeg skal finpusse den litt i kveld og se om det hjelper. Usikker på hva jeg orker.

:)

Hva mener du? Mener du at jeg skal sitere hvor deilig jeg er? Og ja, du kan skrive til vip pluss brukere gratis. Jeg er 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

:tommelsmil: Kjempebra! Om flere kunne leve mer i nuet... (Og meg selv også)

Skulle ønske jeg og kunne det. Isteden planlegger jeg alltid neste skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Det er ikke snakk om å planlegge resten av livet på noen annen måte en hvem man tenker å dele det i sammen med.

Vet man ikke såpass så ser ikke jeg noe poeng.

Men det blir akkurat det samme.

"Jeg elsker å være sammen med deg og har lyst å se deg igjen i morgen."

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...