Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ta meg i rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et sykt digg rasshull og elsker å bli tatt der. Hvorfor er det så få gutter som er interessert? De to siste kjærestene jeg har hatt har ikke hatt lyst. De syntes det er ekkelt. At det er et bæsjehull osv.

Jente 16.



Anonymous poster hash: ec1b3...ea6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et sykt digg rasshull og elsker å bli tatt der. Hvorfor er det så få gutter som er interessert? De to siste kjærestene jeg har hatt har ikke hatt lyst. De syntes det er ekkelt. At det er et bæsjehull osv.

Jente 16.

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Kontaktannonsen din fungerer nok bedre om du undertegner med "mann 32."

Anonymous poster hash: 284c0...7e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er 16 år, og de fleste du spør er sikkert fremdeles jomfru.



Anonymous poster hash: 0b2f3...3fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er 16 år, og de fleste du spør er sikkert fremdeles jomfru.

Anonymous poster hash: 0b2f3...3fa

Javel? Her jeg bor debutere de fleste når de er 14-15. Jeg begynte når jeg var 13. :danse:

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Her jeg bor debutere de fleste når de er 14-15. Jeg begynte når jeg var 13. :danse:

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Og det er du stolt av? Og synes er kult?

Anonymous poster hash: 0b2f3...3fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er du stolt av? Og synes er kult?

Anonymous poster hash: 0b2f3...3fa

Hvorfor vente med sex? Sex er digg. Har sex med gutter på min egen alder, ikke gamle gubber.

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er du stolt av? Og synes er kult?

Anonymous poster hash: 0b2f3...3fa

At en 16åring synes sex er kult bør vel neppe komme som en stor overraskelse? :)

Hey, jeg er over 30 og synes fortsatt det er kult :P

Jeg aner ingenting om hvor mange prosent av hverken den mannlige eller guttlige befolkningen som liker anal, men inntrykket er at mange synes dette er spennende. Inkludert meg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sykt digg rasshull og elsker å bli tatt der. Hvorfor er det så få gutter som er interessert? De to siste kjærestene jeg har hatt har ikke hatt lyst. De syntes det er ekkelt. At det er et bæsjehull osv.

Jente 16.

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Påskeuka blir lang.....

Anonymous poster hash: d4f76...9d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo alltids ta kontakt med analjomfruen fra i går. :)

( om du virkelig er jente 16, vil jeg anbefale deg å snakke litt om seksualitet men mamma og pappa, om du har et godt forhold til dem, eller kanskje helst helsesøster på skolen )

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeuka blir lang.....

Anonymous poster hash: d4f76...9d6

Sånne kommentarer er unødvendig. De yngre skriver og spør om mye rart og formulerer seg kanskje på måter mange finner... barnslig? Sjokkerende nok(!). De blir nok rett som det er feilaktig tatt for å være troll også.

Men å latterliggjøre dem synes jeg ingenting om. Nå virker det som denne jenta har selvtilliten på plass, og godt er det, men det vil ikke overraske meg om det er flere unge, uerfarne og usikre som har motet seg opp til å spørre om div her inne og blir møtt med latter, sarkasme og generelt uvennlige svar på det som fort var et oppriktig spørsmål på et for dem alvorlig tema og følt seg rimelig dumme og ille til mote+++ etterpå som et resultat.

Det oser mildt sagt ikke alltid av seriøse, konstruktive og interessante emner/innlegg fra de eldre og mer erfarne her inne heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kommentarer er unødvendig. De yngre skriver og spør om mye rart og formulerer seg kanskje på måter mange finner... barnslig? Sjokkerende nok(!). De blir nok rett som det er feilaktig tatt for å være troll også.

Problemet er at dette neppe er en ung jente, men heller en godt voksen grisemann.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at dette neppe er en ung jente, men heller en godt voksen grisemann.

På seg selv kjenner man andre best!?? Hva er grisete m dette. Kommer du fra indremisjonen eller?

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at dette neppe er en ung jente, men heller en godt voksen grisemann.

Problemet er at det har du ingen anelse om, og dine antagelser med påfølgende spydige kommentarer kan gi konsekvenser om du tar feil.

Om du har rett er det likevel unødvendig å mate trollet og holde tråden i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel? Her jeg bor debutere de fleste når de er 14-15. Jeg begynte når jeg var 13. :danse:Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Og det synes du er noe å skryte av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro TS, bare fortsette å pule med flest mulig så finner du nok massevis som vil ta deg i toeren, innen du blir myndig er du sikkert slarkete som bare det :)



Anonymous poster hash: 461c7...bf6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Her jeg bor debutere de fleste når de er 14-15. Jeg begynte når jeg var 13. :danse:

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Hjelpes.. Noe å skryte av det da? :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta det med ro TS, bare fortsette å pule med flest mulig så finner du nok massevis som vil ta deg i toeren, innen du blir myndig er du sikkert slarkete som bare det :)

Anonymous poster hash: 461c7...bf6

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sykt digg rasshull og elsker å bli tatt der. Hvorfor er det så få gutter som er interessert? De to siste kjærestene jeg har hatt har ikke hatt lyst. De syntes det er ekkelt. At det er et bæsjehull osv.

Jente 16.

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Sykt digg rasshull... :skratte:

Anonymous poster hash: 9dd1f...e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende en PM til analjomfruen som lengre ned på siden...

Anonymous poster hash: f7aad...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende en PM til analjomfruen som lengre ned på siden...

Anonymous poster hash: f7aad...033

Ikke søren heller! Er ikke interessert i gifte gamle gubber.

Anonymous poster hash: ec1b3...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...