Gå til innhold

Maria Åkerberg. Noen som har prøvd produktene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å teste ut Maria Åkerberg. Produktene skal være 100% naturlige og bør jo være fine til min problemhud :) Noen som bruker de og er fornøyde?

Takker på forhånd,



Anonymous poster hash: 5d9e1...3a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd ansiktskrem, body lotion, ansiktspeeling, ansiktsmaske, kroppspeeling og lipglosser derfra. Anbefaler ansiktspeelingen (papaya) og lipglossene sterkt! Det andre var helt ok, ikke noe spesielt.



Anonymous poster hash: 1e776...9da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppgis ikke hvilke ingredienser som er i produktene, så det hadde jeg vært skeptisk til.
Les innholdsfortegnelsen på produktene før du kjøper dem. Husk at vann gjør ingenting for huden din, så hvis det står på først på ingredienslista så styr unna.
Legger ved en interessant artikkel her som du kan ha i tankene når du leter etter riktige produkter :)

http://www.klikk.no/mote/kamille/Mote/article1479949.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppgis ikke hvilke ingredienser som er i produktene, så det hadde jeg vært skeptisk til.

Les innholdsfortegnelsen på produktene før du kjøper dem. Husk at vann gjør ingenting for huden din, så hvis det står på først på ingredienslista så styr unna.

Legger ved en interessant artikkel her som du kan ha i tankene når du leter etter riktige produkter :)

http://www.klikk.no/mote/kamille/Mote/article1479949.ece

Jo de gjør det :) Jeg leste ingrediensene på de forskjellige produktene på hjemmesiden :)

Anonymous poster hash: 5d9e1...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de gjør det :) Jeg leste ingrediensene på de forskjellige produktene på hjemmesiden :)

Anonymous poster hash: 5d9e1...3a1

Jaha? Jeg fant ikke noen produkter med beskrivelse av innholdet i hvert enkelt produkt. Må sjekke en gang til da :)

Men hvis det står vann eller slikt høyt på ingredienslista så er det ikke noen form for kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppgis ikke hvilke ingredienser som er i produktene, så det hadde jeg vært skeptisk til.

Les innholdsfortegnelsen på produktene før du kjøper dem. Husk at vann gjør ingenting for huden din, så hvis det står på først på ingredienslista så styr unna.

Legger ved en interessant artikkel her som du kan ha i tankene når du leter etter riktige produkter :)

http://www.klikk.no/mote/kamille/Mote/article1479949.ece

Jeg føler 90 % av produkter inneholder vann som ingrediens nr 1. Lurer på hvilken hudpleie jeg skal gå for.

Anonymous poster hash: 5d9e1...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på en demo for Forever Living, og det er det eneste som har fungert for min del. Hovedingrediensen der er Aloe Barbadensis Leaf Juice.
Hvorfor bruke tusenvis av kroner på vann når det finnes rimelige alternativer med kvalitet som IKKE inneholder noe som du selv kan få ut av kranen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har prøvd det meste innen M.Å, og er veldig fornøyd. Dette er gode produkter for min problemhud, som er naturlige, og ingredienslisten finner du i katalogen og på hjemmesiden/forhandleren. Ingenting å være skeptisk til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Åkerberg bruker også en del aloe vera i produktene sine. Dette er kvalitetsprodukter som er økologiske! :)

Det koster heller ikke tusenvis av kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kremer er emulsjoner, dvs. en blanding av olje og vann, så at størstedelen av produktutvalget i hudpleie inneholder vann er helt naturlig. Skal du skille mellom kvalitetsprodukter og søppelprodukter så se etter om vannet i produkter er betegnet som Aqua eller Aqua Pufificata. Her har du klasseforskjellen: vanlig kranvann eller destillert/sterilt vann? Selv de dyreste merkene på markedet bruker av en eller annen grunn kun kranvann (Aqua) i sine produkter. Alle vet at vann inneholder mikrober og kan mygle, så dette forteller meg at produktene da må inneholde konserveringsmidler.

Maria Åkerbergs bruker kun Aqua Purificata i sine produkter. Et kvalitetstegn, spør du meg. Dessuten er alle ingrediensene økologisk sertifiserte. Hvilken annen produsent kan stille opp med noe sånt?

Jeg har brukt svært mange produkter fra Maria Åkerberg i mange år og kan trygt anbefale serien videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en demo for Forever Living, og det er det eneste som har fungert for min del. Hovedingrediensen der er Aloe Barbadensis Leaf Juice.

Hvorfor bruke tusenvis av kroner på vann når det finnes rimelige alternativer med kvalitet som IKKE inneholder noe som du selv kan få ut av kranen?

Uenig. Veldig mange hudpleie produkter inneholder vann. Merker som Dermalogica, Decleor, Matis, Carita, ole henriksen osv inneholder vann og dette er veldig gode produkter. Jeg bruker en krem fra OH nå og det er den beste kremen jeg har prøvd! Tror ikke man skal være så hysterisk når det kommer til vann som ingrediens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Veldig mange hudpleie produkter inneholder vann. Merker som Dermalogica, Decleor, Matis, Carita, ole henriksen osv inneholder vann og dette er veldig gode produkter. Jeg bruker en krem fra OH nå og det er den beste kremen jeg har prøvd! Tror ikke man skal være så hysterisk når det kommer til vann som ingrediens :)

Jeg vil i hvert fall ikke ha produkter som har Aqua som hovedinngrediens. Og for meg funker Flawless by Sonya fra FLP helt bra, både hudpleien og sminken :)

Og resten av produktene jeg har prøvd har også vært bedre for meg enn mye annet. Jeg tviler på at det er tilfeldig, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...