Gå til innhold

Kvinner passer ikke som ledere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De tåler ikke kritikk eller å bli tillagt intensjoner og motiver de ikke har så det resulterer nesten bestandig i fryktkultur og dårlige arbeidsforhold.

Anonym poster: b18eeca6d44111ee4ff36a2c307135e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Calavi

De tåler ikke kritikk eller å bli tillagt intensjoner og motiver de ikke har så det resulterer nesten bestandig i fryktkultur og dårlige arbeidsforhold.

Anonym poster: b18eeca6d44111ee4ff36a2c307135e1

Deg om det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden: HI som bekreftes av alle andre som skriver inn her.

Anonym poster: bd9fe7fb22eea3c0c25889569553b034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en patetisk kvinnehater som er redd for at tissen sin skal krympe hvis han må forholde seg til kvinnelige autoritære. Dakar........

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en patetisk kvinnehater som er redd for at tissen sin skal krympe hvis han må forholde seg til kvinnelige autoritære. Dakar........

Enda en patetisk mannehater som er redd for at puppene hennes skal krympe hvis hun må forholde seg til mannlige autoritære. Dakar........

Anonym poster: bd9fe7fb22eea3c0c25889569553b034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, da får jeg bare si opp i morgen . Og endelig fikk de rett at en kvinnelig leder ikke har noe med mannsdominert yrke og gjøre:) takk for tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en patetisk mannehater som er redd for at puppene hennes skal krympe hvis hun må forholde seg til mannlige autoritære. Dakar........

Anonym poster: bd9fe7fb22eea3c0c25889569553b034

Dø, finn på noe nytt da, hermekråka! :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg kvinnehater-tråder på KG både har nådd et historisk høyt punkt i hyppighet, og et historisk lavt nivå.

Anonym poster: 4144befe0f562119364438e9784b9f53

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet under mange sjefer.

Flere av dem har måttet gå, fordi de ikke skjøttet sin stilling skikkelig. Det interessante er at det har vært nokså jevn blanding hva angår kjønn, men av de som ikke har sagt opp selv, var alle faktisk menn.

Er ikke det lidt rart, ts?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

De tåler ikke kritikk eller å bli tillagt intensjoner og motiver de ikke har så det resulterer nesten bestandig i fryktkultur og dårlige arbeidsforhold.

Anonym poster: b18eeca6d44111ee4ff36a2c307135e1

Å dæsken ! :blink:

Får håpe 'gutta mine' ikke leser KG, for da forstår de at de kun er utsatt for et komplott :sjenert:

- Sitat fra en herre på 40, som jeg jobbet lenge sammen med hos en tidligere arbeidsgiver:

"Jeg har bare hatt en sjef hos ****, og det er Lille-pus".

- Lille-pus var leder i en del av et større prosjekt, ikke den som på papiret hadde personalansvaret, men den som i praksis hadde det for 'sine' mennesker under prosjektets løp.

'Gutta på gølvet' som etter et 12-timers skift kommer opp på kontoret når man har slengt av kjeledressen for dagen, og spør om hvor de kan gå videre på skole for "å bli sånn som deg".

Med slikt skryt kan det ikke være så hakkende galt alikevel..... kanskje ?

Endret av Lille-pus
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden: HI som bekreftes av alle andre som skriver inn her.

Anonym poster: bd9fe7fb22eea3c0c25889569553b034

På hvilken måte? er det noen her som river seg i håret og griner fordi de ble truffet eller ler de av deg fordi du er usaklig og kaster ut påstander ut i fra tinge egne meninger? Ærlig talt,kjenner du mange nok kvinner til å snakke om dette i det hele tatt? Utenfor familien altså..

Enda en patetisk mannehater som er redd for at puppene hennes skal krympe hvis hun må forholde seg til mannlige autoritære. Dakar........

Anonym poster: bd9fe7fb22eea3c0c25889569553b034

Den der gir jo ikke mening,ho har ikke sagt noe hennes forhold til mannlig autoritær.

Bra kvalitet på tråden ts!

og bra for deg Lille-pus,stå på!

Tror at når man undervurderer et helt kjønn så er det ikke det kjønnet som får svi,men det er deg. Tror du virkelig at du kan heve deg over en så stor gruppe mennesker? DE derimot, kan lett knuse deg.

Eneste dette betyr for meg er at DU har mindre valgmuligheter når det gjelder jobb i fremtiden jeg.

Anonym poster: 4aac9a35addf27fa96a9ade194423e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå syns jeg kvinnehater-tråder på KG både har nådd et historisk høyt punkt i hyppighet, og et historisk lavt nivå.

Da får jeg lyst til å spørre hvorfor alt som i det hele tatt lukter en liten smule av "kvinnekritikk" tolkes som akkurat det, så ofte, i stedet for å tenke litt over om det muligens kan ligge noe i kritikken. ALLE kvinner behøver ikke å føle seg truffet av ALT som kan tenkes å inneholde et 'sniff' av kvinnekritikk, liksom...

Feminismen ser ut til å ha gjort kvinner hårsåre på det punktet. Hvorfor kan man ikke bare akseptere at en annen faktisk har det virkelighetsbildet de har, da. Som 'tilfeldigvis' står i mer eller mindre rak motsetning til ekstremfeministiske tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg lyst til å spørre hvorfor alt som i det hele tatt lukter en liten smule av "kvinnekritikk" tolkes som akkurat det, så ofte, i stedet for å tenke litt over om det muligens kan ligge noe i kritikken. ALLE kvinner behøver ikke å føle seg truffet av ALT som kan tenkes å inneholde et 'sniff' av kvinnekritikk, liksom...

Feminismen ser ut til å ha gjort kvinner hårsåre på det punktet. Hvorfor kan man ikke bare akseptere at en annen faktisk har det virkelighetsbildet de har, da. Som 'tilfeldigvis' står i mer eller mindre rak motsetning til ekstremfeministiske tanker.

KVINNEKRITIKK? Det høres finere og mer legitimt ut enn kvinnehat det, eller hva?

Alle har ulikt virkelighetsbilde, det er ikke det som er saken her. Jeg syns godt man kan diskutere kjønn, uten at det er noe galt i det. Men slik som en del menn her inne holder på for tiden, så går det faktisk ikke an.

Hvis du er så inne på feminisme, så vet du like godt som meg at det ikke er ekstremfeminisme å være uenig i at kvinner er dårligere ledere enn menn.

Anonym poster: 4144befe0f562119364438e9784b9f53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dompappen - dette handler ikke om betimelig kritikk av kvinner, men er renspikket negativ propaganda, når man går ud mod en hel gruppe, og sier noe om manglende evner.

Skal vi prøve å abstrahere dette lidt?

-Negre passer ikke som ledere!

-Samer passer ikke som ledere!

-Vestlendinger passer ikke som ledere!

-Jøder passer ikke som ledere!

-Muslimer passer ikke som ledere!

-Polakker passer ikke som ledere!

-Bevegelseshemmede passer ikke som ledere!

-Fotballentusiaster passer ikke som ledere!

-KG-brukere passer ikke som ledere!

Ser dette nå fortsatt ud som uskyldig kritikk? Eller er det kanskje slik at man faktisk ikke KAN generalisere og stigmatisere en hel gruppe på denne måden?

Jeg er spendt på kommentar.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faan så barnslig. Bli ferdig med bleiestadiet vær så snill!

Endret av Kårky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tåler ikke kritikk eller å bli tillagt intensjoner og motiver de ikke har så det resulterer nesten bestandig i fryktkultur og dårlige arbeidsforhold.

Anonym poster: b18eeca6d44111ee4ff36a2c307135e1

Hmm...jeg tror faktisk at ts har sånt som trengs for å gjøre det sterkt i neste Farmen-serie. ;)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er kvinne selv og synes de fleste jenter/damer ikke passer som politi!

Kjenner ei dame som er politi, men hun er 1,85 høy og kraftig (mye muskler) og hun står det respekt av.

Anonym poster: 1a376fc156e3e164fef51495ec48445f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så når man tar opp et samfunnsproblem så er man en kvinnehater? Eller slik som Gia antyder, at da er man en nazi? Om jeg tok opp et kritikkverdig forhold på en arbeidsplass, ville jeg vært bråkmaker da? De fleste innleggene her bekrefter faktisk det som TS skriver.

Anonym poster: b18eeca6d44111ee4ff36a2c307135e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...