Gå til innhold

Hva trenger man av alkohol til barskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke typer alkohol er et must å ha hjemme for å ha et middels+ godt utvalg til å lage drinker hjemme?



Anonymous poster hash: 32825...ae3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den hvite (lyse?) romen fra Havana club er fryktelig god i mange drinker, i alle fall! Ellers er vel Malibu godt til mye, men kanskje mest cola?  :vetikke: Er ikke så bereist i drinkverdenen, men søk opp drinkoppskrifter og se om det er noe som går igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiskey , cognac, baylies, passao frukt likør, rødvin, hvitvin, champagne, vodka.

 

så kan det være kjekt å ha litt blandevann klart om du skal lage drinker med brennevinet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiskey , cognac, baylies, passao frukt likør, rødvin, hvitvin, champagne, vodka.

 

så kan det være kjekt å ha litt blandevann klart om du skal lage drinker med brennevinet

 

Har alt det der, men ønsker mer konkret ift merker - f.eks. Havana club som ei/en nevnte.

Anonymous poster hash: 32825...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys og mørk rom, en god gin, grenadin og lime, forskjellige likører( bols funker fint, men ikke så pene flasker), tequila , vodka, barlind, Er som regel hva du har av blandevann og garnityr som avgjør hvor mange drinker du kan lage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nevne hva vi har, slik at det er enklere å si hva vi mangler.

 

Absolutt vodka, absolutt vodka grape, ouzo, bombay sappire, bacardi, martini bianco, galliano, baileys, sheridan, crema de alba, talea, lakka, cointreau, lemoncino, raspberry likør, meukow vs, meukow icone, brandy, malibu, smirnoff, chivas regal, saint james, harveys, bertelsen og glenfiddich.



Anonymous poster hash: 32825...ae3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys og mørk rom, en god gin, grenadin og lime, forskjellige likører( bols funker fint, men ikke så pene flasker), tequila , vodka, barlind, Er som regel hva du har av blandevann og garnityr som avgjør hvor mange drinker du kan lage :)

 

Har du forslag på merker?

Hva er barlind?

Anonymous poster hash: 32825...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lagt til Gordons, absolut Citron, st. Halvard, gammeldansk og Arvesølvet. Har du skikkelig sourmix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forslag på merker?Hva er barlind? Anonymous poster hash: 32825...ae3

. Barlind var ipaden sin idé, se bort i fra det :) han lar meg heller ikke skifte linje!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lagt til Gordons, absolut Citron, st. Halvard, gammeldansk og Arvesølvet. Har du skikkelig sourmix?

 

Hvilken vil du anbefale? 

Har laget lite drinker med sourmix, så trenger all veiledning jeg kan få der i gården.

Anonymous poster hash: 32825...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du anbefale Finest Call sine eller Torani?



Anonymous poster hash: 32825...ae3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vil du anbefale? Har laget lite drinker med sourmix, så trenger all veiledning jeg kan få der i gården. Anonymous poster hash: 32825...ae3

Sun-Ripe sin mix er desidert best :) ellers vil jeg anbefale "den store cocktailboken" av Eliq Maranik. Har en på jobb og en hjemme. enkle oppskrifter og jeg lover deg at du finner mange flasker du mangler. Mye spennende :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...