Gå til innhold

Vietnamesisk iskaffe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen kaffeentusiaster her? Jeg vil gjerne forsøke å lage Ca-Phe-Sua (?) altså iskaffe på vietnamesisk vis, og trenger således et vietnamesisk kaffefilter. Er det noen her som har kjøpt dette på Ebay eller lignende og kan anbefale selger? Enda bedre om noen har fått tak i det i butikk :) 



Anonymous poster hash: 0f4dd...925
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får kjøpt det på asiamat. Hvertfall her jeg bor 😊 verdt å ta en titt! Der får man også tak i vietnamesisk melk til iskaffen. Det må til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpt det på asiamat. Hvertfall her jeg bor verdt å ta en titt! Der får man også tak i vietnamesisk melk til iskaffen. Det må til!

 

Supert, da skal jeg sjekke butikkene her :) Er det stor forskjell på vietnamesisk og kondensert melk? Takk for svar!

Anonymous poster hash: 0f4dd...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, da skal jeg sjekke butikkene her :) Er det stor forskjell på vietnamesisk og kondensert melk? Takk for svar!

Anonymous poster hash: 0f4dd...925

Har prøvd forskjellig men liker best den vietnamesiske. Hør med de i butikken så hjelper de deg nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vietnamesiske kondenserte melken er søtere. Fikk beskjed i Vietnam at vi måtte bruke den typen, og ikke den Viking melk-typen. 

 

Jeg har både kaffen og det filter-greiene, men jeg drikker ikke kaffe :ler:  Kjøpte det i gave som jeg glemte å gi bort.



Anonymous poster hash: d0098...18d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...