Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Kjøttfri mandag: falafel, ovnsbakte grønnsaker, pitabrød og yoghurt/tahini/lime-dressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har laget fiskekaker av lysing, med sjalottløk og muskat. Tilbehør sitronbåter, rotmos, kokte nypoteter og dillsmør.



Anonymous poster hash: 82747...8e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det ble hjemmelaget tomatsuppe og hvitløksbrød i aften. Masse hvitløk!!! Etterpå oppdaget jeg at jeg skal til tannlegen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det ble hjemmelaget tomatsuppe og hvitløksbrød i aften. Masse hvitløk!!! Etterpå oppdaget jeg at jeg skal til tannlegen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mannen lovet å diske opp med viltgryte :D Jeg gleder meg vilt! (tog du 'an? he? he?)



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag wok: rødløk, biffkjøtt og brokkoli servert med nudler.

I morgen biffsmørbrød med stekt aubergine og avokado.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slags grateng av restegrønnsaker fra i går, fullkornspasta og kylling, pluss bittelitt ostesaus og massssse oregano. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen når den ferdigstekte porsjonspizzaen din ligger opp-ned på kjøkkengulvet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få tilbake smakssansene våre etter influensaen (fremdeles ikke frisk, men..) så tror jeg skal slenge sammen en heit thaisuppe i dag! Tenker kylling, sprø grønnsaker, kokosmelk, chili og rød curry. :spise:

Edit; samboer ville ha svinekjøtt istedet! :)

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen når den ferdigstekte porsjonspizzaen din ligger opp-ned på kjøkkengulvet...

 

Husk 5-sekundersregelen. Går så fint så. Grafse den opp på et fat med en stekespade. Kall eventuelt rusk og rask som ikke lar seg børste av for Husets Krydder, og tenk på hvor godt det sikkert er for immunforsvaret ditt. 

Anonymous poster hash: c622e...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i år med t-skjortetemperatur ute, så i dag blir det en rask variant med middagsrester fra frysen, så det blir tid til å gå en skikkelig fjelltur før leggetid. Satser på linsegryte med minimais, erter og gulrot, med salat til. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk 5-sekundersregelen. Går så fint så. Grafse den opp på et fat med en stekespade. Kall eventuelt rusk og rask som ikke lar seg børste av for Husets Krydder, og tenk på hvor godt det sikkert er for immunforsvaret ditt.

Anonymous poster hash: c622e...ad2

Det var akkurat det jeg gjorde.

Gulvet var og nyvasket dagen før, og som jeg sa til meg selv: Bakterier dør av varme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sushi på altanen i dag :D Med en stor salat til. Tenker mango, agurk, tomater, og blandet grønn salat. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pai med ost og spinat. Salat med hjertesalat, tomat, purreløk, mais, oliven og balsamico til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...