Gå til innhold

Flere som skal gifte seg i lave sko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha noen søte ballerina brudesko. Jeg burde nok hatt sko med hæl. Men jeg er ikke så flink til å gå med hæler. Da ble konklusjonen at det er bedre å ha gode sko, enn å se ut som en marengs på fylla.



Anonymous poster hash: 0b475...fa6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anubiel

Jeg skulle egentlig ha noen fantastiske gullsko fra L.K. Bennett med 11 cm hæl. Men da jeg fant ut at det var best med underskjørt til kjolen, så ble kjolen for kort (kan ikke legges ned, da den ikke er lagt opp i utgangspunktet). Så da måtte jeg finne meg noen flate i steden. Fant ingen ballerinasko jeg likte, men kjøpte til slutt noen satengsko med veldig liten hæl fra Rainbow Club. De er utrolig behagelige å gå med, akkurat som tøfler. De synes ikke under kjolen, så er ikke så farlig at de ikke er så fancy. Modellen heter Bea:

rc_bea__64517_zoom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Jeg vurderte det. Men er så glad i høye hæler, synes det er så pent! Så fant ut at jeg kunne finne meg noen men pittelitt hæl på.

Jeg endte opp med 10cm høye sko 🙊🙊🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, jeg skal ha noen helt flate sko! Kjæresten er like høy som meg, så det blir det beste :-) i hverdagen går jeg gjerne med høye hæler, men ikke akkurat den dagen :)

Hvis han hadde vært høyere enn meg hadde jeg gått med høye hæler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha de samme som Anubiel, de er rundt 3-4 cm høye. Mannen er ca en cm høyere enn meg, men han har sko med litt tjukk såle på, så da jevner det seg ut. Ble anbefalt litt hel pga at da blir holdningen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gifte meg i sko med litt hæler, men har kjøpt et par enkle ballerinasko i reserve til dansen.

Helt enig med deg, mye penere med lave sko enn en sjanglende brud. :laugh: I rolig tempo og korte skritt klarer jeg meg fint med hæler, og bryllupsdagen har jeg ingen planer om noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle egentlig ha noen fantastiske gullsko fra L.K. Bennett med 11 cm hæl. Men da jeg fant ut at det var best med underskjørt til kjolen, så ble kjolen for kort (kan ikke legges ned, da den ikke er lagt opp i utgangspunktet). Så da måtte jeg finne meg noen flate i steden. Fant ingen ballerinasko jeg likte, men kjøpte til slutt noen satengsko med veldig liten hæl fra Rainbow Club. De er utrolig behagelige å gå med, akkurat som tøfler. De synes ikke under kjolen, så er ikke så farlig at de ikke er så fancy. Modellen heter Bea:

rc_bea__64517_zoom.jpg

Hvor mye betalte du for disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde høye sko, og hadde ballerina i reserve til dansing. Ballerinaskoa tok jeg vel på i 03 tida, så brukte de høye lenge. Kjøpte de noen nr for store, og la i en ekstra helkappe. Den tok jeg ut litt utpå dagen da føttene var blitt litt hovne. Funket som bare det.

Edit: jeg går mest i flate sko til vanlig.

Endret av noomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Jeg hadde høye sko, og hadde ballerina i reserve til dansing. Ballerinaskoa tok jeg vel på i 03 tida, så brukte de høye lenge. Kjøpte de noen nr for store, og la i en ekstra helkappe. Den tok jeg ut litt utpå dagen da føttene var blitt litt hovne. Funket som bare det.

Edit: jeg går mest i flate sko til vanlig.

Hvor fikk du tak i ekstra hælkappe? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg skulle egentlig ha noen fantastiske gullsko fra L.K. Bennett med 11 cm hæl. Men da jeg fant ut at det var best med underskjørt til kjolen, så ble kjolen for kort (kan ikke legges ned, da den ikke er lagt opp i utgangspunktet). Så da måtte jeg finne meg noen flate i steden. Fant ingen ballerinasko jeg likte, men kjøpte til slutt noen satengsko med veldig liten hæl fra Rainbow Club. De er utrolig behagelige å gå med, akkurat som tøfler. De synes ikke under kjolen, så er ikke så farlig at de ikke er så fancy. Modellen heter Bea:

rc_bea__64517_zoom.jpg

De hadde jeg også! Innmari gode å gå med. Minner meg på at jeg må få farget dem snart!

Tror jeg betalte rundt 1200 for mine, husker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg kommer nok til å gå med lave sko når jeg gifter meg. Liker ikke høye heler, det gjør vondt, og jeg vakler som en gås.. Like greit å bare holde det lavt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har røde fløyel ballerina!

(Og jeg er 183 cm)

Anonymous poster hash: 9ec26...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha samme type sko som deg TS.

Fordi:

1. Jeg er 170 og kjæresten er 178

2. Jeg kan ikke gå fint på høye sko.

3. Jeg får vondt i beina av høye sko, og jeg vil DANSE :)

4. Jeg synes uansett veeldig høye heler ser litt trashy ut (men litt hel er jo det fineste :) )

5. Kjolen dekker over skoene likevel :)

Anonymous poster hash: 46c20...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal også gifte meg i hvite, super behagelige ballerinasko fra Eurosko. Dem vil jo ikke syns uansett så vil heller ha det behagelig 😊

Anonymous poster hash: 4fe25...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk at litt hæler gjør at man får en fin holdning med litt svai i ryggen :) Min tanke er å få tak i noen gode wedges slik at jeg får en pen positur, og så skal jeg ha noen gode ballerinas i bakhånd.



Anonymous poster hash: 323d7...a0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha sko med litt hæl. Hadde jeg kunnet så ville jeg hatt skyhøye hæler, men siden jeg har så dårlige ankler og jeg tråkker svært lett har jeg bestemt at høye hæler ikke er verdt risken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...