Gå til innhold

Gavebeløp til stesøster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er invitert i bryllupet til en stesøster som jeg har fått i voksen alder og som jeg kun har møtt 3-4 ganger. Hvor mye ville dere lagt i en gave (ønsker seg gavekort)? :-)

Anonymous poster hash: 4b8be...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunhill

Ettersom du er invitert i bryllupet ville jeg gitt over 500 kr. Kommer jo litt an på hvor mye du tjener og hva du ønsker og gi. Jeg hadde nok gått for 750 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du er invitert i bryllupet ville jeg gitt over 500 kr. Kommer jo litt an på hvor mye du tjener og hva du ønsker og gi. Jeg hadde nok gått for 750 kr :)

Jeg synes 750 kroner høres veldig mye ut i denne situasjonen. Jeg synes rundt 300 kroner er mer passe.

Anonymous poster hash: 33f3b...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

500,- til 1000,-



Anonymous poster hash: fbd47...11f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhill

Jeg synes 750 kroner høres veldig mye ut i denne situasjonen. Jeg synes rundt 300 kroner er mer passe.

Anonymous poster hash: 33f3b...e22

Som jeg skrev i teksten det kommer det an på hva man tjener og har lyst å gi.

Jeg syntes 300 kr er lite ettersom hun er invitert i bryllupet. 300 er faktisk en vanlig sum å gi hvis man ikke er invitert men ønsker å gi en oppmerksomhet.

Endret av Sunhill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

500 kr? Jeg synes det ville være et passende beløp. 300 er lite, det bruker vi gi når vi ikke er invitert i bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 750 kroner høres veldig mye ut i denne situasjonen. Jeg synes rundt 300 kroner er mer passe.

Anonymous poster hash: 33f3b...e22

300 kr er jo pinlig lite. 500 kr er et minstebeløp i et bryllup du er bedt i nesten uansett til hvem det er, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da var jeg ikke helt på jordet, har tenkt på 800 kroner selv :-)

Anonymous poster hash: 4b8be...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...