Gå til innhold

Bryllupsfotograf Bergen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips?

Har sett på de fleste rundt om i hele landet tror jeg, men finner egentlig ingen jeg liker... Er vel kresen. Om noen har tips til fotografer som kan reise til Bergen for å ta bilder er det også greit.

Har sett på Kate-Monica, Hanne Solheim, Sparksstudios, Vargas, Froststudios +++ sikkert mange flere ihvertfall...



Anonymous poster hash: 26fd6...6f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et venninne av meg tok brudebilde hos Reimers for en god del år siden i Bergen. Bildene ble utrolig fine, men vet ikke om h*n fortsatt holder på

Anonymous poster hash: 4bcc6...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivert graf sandal

Anonymous poster hash: bb347...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt anpå hva slags typer bilder du ønsker deg, men vil foreslå Lisbeth Finsådal, Haslien fotografene, Vik foto, Henrik Beckheim, Øyvind Ganesh-foto (han bor i Bergen).

De er alle utrolig flinke!

Anonymous poster hash: dd5d7...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står innafor Øyvind Ganesh, han e utrolig kreativ og flink, og gjør noe ekstra ut av hvert eneste bilde han tar. Er superfan av den fyren. :pls:

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fare for å høres ut som en sutrete bitch:

Monica johansen :)

Falt ikke i smak...

Et venninne av meg tok brudebilde hos Reimers for en god del år siden i Bergen. Bildene ble utrolig fine, men vet ikke om h*n fortsatt holder på

Anonymous poster hash: 4bcc6...165

Falt ikke i smak...

Sivert graf sandal

Anonymous poster hash: bb347...f3b

Falt ikke i smak...

Kommer litt anpå hva slags typer bilder du ønsker deg, men vil foreslå Lisbeth Finsådal, Haslien fotografene, Vik foto, Henrik Beckheim, Øyvind Ganesh-foto (han bor i Bergen).

De er alle utrolig flinke!

Anonymous poster hash: dd5d7...ab5

Haslien kunne ikke den datoen, Henrik er veldig flink - men latterlig dyr dessverre (syns det er noe variasjoner i kvalitet på bildene), Lisbeth sender jeg en mail, sendte også en til Vik foto, fant ikke så mange bilder fra Ganesh som var fra bryllup, men får tenke litt på han.

Anonymous poster hash: 26fd6...6f3

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant jeg fant! Drømmefotografen :-)

Er nok litt kresen fordi jeg driver med foto selv, men nå er altså problemet løst - så lenge han er ledig datoen vi ønsker da. Hvis ikke fant jeg et par som backup.



Anonymous poster hash: 26fd6...6f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira tar utrolig fine bilder, men liker å se MYE fra personen som skal fotografere en så viktig dag, så er litt usikker siden hun har så få liggende ute. Kan evt. leite opp mer dersom han jeg ikke kontakter er ledig.

Anonymous poster hash: 26fd6...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira tar utrolig fine bilder, men liker å se MYE fra personen som skal fotografere en så viktig dag, så er litt usikker siden hun har så få liggende ute. Kan evt. leite opp mer dersom han jeg ikke kontakter er ledig.

Anonymous poster hash: 26fd6...6f3

Det ligger nok litt mer ute på bloggen, men da er det jo et par sider å bla igjennom.

http://mirajakobsen.femelle.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger nok litt mer ute på bloggen, men da er det jo et par sider å bla igjennom.

http://mirajakobsen.femelle.no/

Var derfor jeg sa jeg kunne lete mer om drømmefotografen ikke var ledig :-) Men takk for tips.

Anonymous poster hash: 26fd6...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis drømmefotografen ikke går i boks kan du gjerne sjekke ut wedelfoto.no også. Hun holder ikke til i Bergen, men tar oppdrag rundt om i landet. Har ikke brukt henne selv, men en venn fikk tatt nydelige beyllupsfoto av henne nå i år

Anonymous poster hash: ddb4a...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis drømmefotografen ikke går i boks kan du gjerne sjekke ut wedelfoto.no også. Hun holder ikke til i Bergen, men tar oppdrag rundt om i landet. Har ikke brukt henne selv, men en venn fikk tatt nydelige beyllupsfoto av henne nå i år

Anonymous poster hash: ddb4a...2a3

Det er hun som er drømmefotografen :-) Så venter på svar fra henne!

Anonymous poster hash: 26fd6...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, så bra da. Får du henne tror jeg nok du vil bli fornøyd 😄

Anonymous poster hash: ddb4a...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så bra da. Får du henne tror jeg nok du vil bli fornøyd

Anonymous poster hash: ddb4a...2a3

garantert :D

Anonymous poster hash: 26fd6...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...