Gå til innhold

Gave til tinnbryllup


seventeen

Anbefalte innlegg

Mamma og pappa har vært gift i 10 år i mai, og i den anledning vil jeg og søstra mi gi dem en gave. Vi er 14 og 17 år, og det sier seg vel selv at vi ikke har all verdens med penger. Er det noen som har noen gode ideer? I need help :) Håper på noen gode ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Fortsetter under...

Hva med å skaffe et stort lerret å finne frem bilder fra de ble sammen, og dere ble født å lage en "tidslinje"/kollage frem til i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har straks 10 års bryllupsdag og håper da inderlig at ingen begynner med noe sånt dill. På sølvbryllup ol som blir feiret, vil det være noe annet, men ellers synes jeg ikke andre enn paret skal gjøre noe ut av bryllupsdager.

Anonymous poster hash: 1b8b8...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har straks 10 års bryllupsdag og håper da inderlig at ingen begynner med noe sånt dill. På sølvbryllup ol som blir feiret, vil det være noe annet, men ellers synes jeg ikke andre enn paret skal gjøre noe ut av bryllupsdager.

Anonymous poster hash: 1b8b8...e3e

Jeg synes det er veldig hyggelig at døtrene vil gi dem en gave. Mine foreldre fikk blomster av pappas foreldre da de hadde vært gift i 10 år, noe jeg også synes var veldig koselig. Hvorfor er det så ille hvis dere får en liten oppmerksomhet på deres 10 års bryllupsdag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...