Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Må bare få ting ut en plass -

Fire år kasta bort. Fire år jeg aldri får tilbake. Ført bak lyset, jugd til. Hva gjør jeg nå. Det er ingen vits i å fortsette. Ting kommer aldri til å gå min vei. Atter igjen sitter jeg på bar bakke. Alene og forlatt. Alle fremtidsplaner - borte. Håp - borte. Livslyst - borte.

Mens han sitter igjen med alt. Kommer nok ikke til å merke jeg ikke er i livet hans mer. Bare et uromoment som er borte. Eneste at han må lage maten sin selv, blir ikke kjørt rundt på og må vaske klærne sine selv.

Tror nok aldri han har elsket meg, tror jeg bare har vært kjekk å ha rundt. Så frir man. Lar meg tro ting er fint og flott. Så, to måneder etter... Alt er over. Slutt, uten noen svar å få.. Hvordan kommer man seg videre uten svar...

Håper jeg blir påkjørt imorgen og aldri våkner.. Jeg orker ikke flere år med dette livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Må bare få ting ut en plass -

snip

Kjære deg, dette var som å lese om mitt brudd (dog uten forlovelsen) for 8mnd siden. Ting er sinnsykt mye bedre. Kommer til å suge i noen uker, kanskje mnd, kanskje år? men, det blir bedre!

------

Jeg hadde gjort hva som helst for å ha vært med han nå, dratt kredittkortet, reist til australia og ikke brydd meg, men nei. Vi får bare vente på april. En dag borte og jeg savner alt med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, dette var som å lese om mitt brudd (dog uten forlovelsen) for 8mnd siden. Ting er sinnsykt mye bedre. Kommer til å suge i noen uker, kanskje mnd, kanskje år? men, det blir bedre!

------

Men jeg har aldri hatt det bra, hvorfor skulle det skje nå. Jeg er lei av å prøve. jeg er lei av behandlig. Jeg er lei av at jeg ikke kan bestemme selv over livet mitt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har aldri hatt det bra, hvorfor skulle det skje nå. Jeg er lei av å prøve. jeg er lei av behandlig. Jeg er lei av at jeg ikke kan bestemme selv over livet mitt..

Men, da kan det bare gå oppover herfra! :danse:

Vi er flere som har stått med tærne på kanten av stupet, men når dagene blir til uker og ukene blir til måneder så kommer det plutselig en solstråle og stryker deg over kinnet.

Nå ser alt svart ut. Men, du er nå din egen sjef, og kan bestemme over deg selv. Hva med å prøve å gjøre deg selv lykkelig? - Eller i det minste fornøyd med tilværelsen? Hva med å utnytte at du står her med blanke ark? Utnytte det til din egen fordel? Lage dine egne fremtidsplaner, som ikke er avhengig av at du er noen annens LeaMicheledyr?

Jeg sier ikke at det bare er å knipse med fingrene, så ordner alt seg. Men holder du ut, letner svartskodden en dag. :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Huff, stakkars liten. :(

Jeg er så satans lei av å være uhelbredelig kronisk syk! Føler meg så ubrukelig og har null selvtillit. :( Skulle ønske jeg orket bare halvparten av det normale folk orker, da skulle jeg ikke klaget. Men jeg orker ikke 1/10 engang. Satans møkkasykdom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Fordi jeg tror jeg sa noe veldigveldig dumt for ikke så lenge siden. Pluss at formen er skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

***

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil bare ting skal være som de var for noen dager siden. Jeg savner deg så veldig.



Anonymous poster hash: 02528...010
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt tragikomisk at du hoppetaujenta formaner oss andre om ikke å bruke tråden til å svare på innlegg for kort tid siden. Vi fikk beskjed om å bruke PM fordi svar tok fokuset fra andres tristhet vekk? Mens du nå gjør akkurat det samme selv? :rolleyes:



Anonymous poster hash: a9c86...e20
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Det har du helt rett i. Dask på lanken og ut med meg. Nå ble jeg litt trist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...