Gå til innhold

Tenner på 17-årig jente- er selv 27


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om hun er fylt 17, men er iallefall født i 96.

Og hun er så pen, at jeg vrir meg i smerte hver gang jeg ser henne, fordi hun muligens er for ung for meg...

Er 27 og 17 moralsk akseptabelt, eller er det fy fy? Juridisk sett er det jo lovlig, men samtidig er jeg litt opptatt av at ikke folk syns jeg er pedo, eller noe..

Anonym poster: 920345f3f865724f9515ceef71842176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er moralsk sett fyfy.. Er du bare interessert i å ligge med henne, eller et forhold? Og vet du i det hele tatt om hun er interessert i deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke moralsk akseptabelt hos de fleste. Noen mener vel det er greit, men jeg tror ikke det gjelder de fleste. Jeg hadde for ordens skyld reagert ordentlig på det om en kompis av meg (jeg er mann) hadde vært bortpå en 17-åring, og jeg er noen år yngre enn deg.

Men det er ingen pedofili-greie, det er det ikke. Pedofile tenner på at barn er barn, at de ikke har vært i puberteten og har de kroppslige trekk barn har. Du tenner på det som, rent fysisk, er en ung kvinne. Samtidig tror jeg sikkert "pedo" er et uttrykk en del kunne brukt om det her, det stempelet kunne du sikkert fint fått av noen.

Anonym poster: 8365994e7a429af39eaf4effda2b3528

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke moralsk akseptabelt hos de fleste. Noen mener vel det er greit, men jeg tror ikke det gjelder de fleste. Jeg hadde for ordens skyld reagert ordentlig på det om en kompis av meg (jeg er mann) hadde vært bortpå en 17-åring, og jeg er noen år yngre enn deg.

Men det er ingen pedofili-greie, det er det ikke. Pedofile tenner på at barn er barn, at de ikke har vært i puberteten og har de kroppslige trekk barn har. Du tenner på det som, rent fysisk, er en ung kvinne. Samtidig tror jeg sikkert "pedo" er et uttrykk en del kunne brukt om det her, det stempelet kunne du sikkert fint fått av noen.

Anonym poster: 8365994e7a429af39eaf4effda2b3528

folk er ikke så nøye på begrepet pedo, så det blir du helt sikkert stemplet som av mange ts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke noe galt i å tenne på unge kvinner.

Du får egentlig bare gjøre det du føler er riktig selv. Det er jo helt lovlig, så om du vil og hun vil så er det bare å kjøre på.

Er vel bare mindre oppegående mennesker som bare er ute etter å dømme som vil kalle deg pedo, men pedofil er du absolutt ikke.

Er forsåvidt ikke lurt å spørre på kg, for du kan få en del frekke svar her. :P

Anonym poster: fc2b0c3426f759e8b768056e982ea946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke bry deg om hva alle andre måtte mene, og i hvertfall ikke på et kvinneforum.

Hvis en mann vil ha sex med ei dame, så må han gjøre det.

Anonym poster: ae3d9fc5cdace8f69b1e10f4b7f3b655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Du må ikke bry deg om hva alle andre måtte mene, og i hvertfall ikke på et kvinneforum.

Hvis en mann vil ha sex med ei dame, så må han gjøre det.

Anonym poster: ae3d9fc5cdace8f69b1e10f4b7f3b655

i en perfekt verden trenger man aldri bry seg om andres meninger. Dette er ikke en perfekt verden. Hun er ikke en dame. hun er en jente. Endret av BettyBoop
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Du er selvsagt ikke pedofil, men det er nok ikke bare på KG du kan forvente fordømmelse om du involverer deg med en 17-åring. Veldig mange ser på det som moralskt forkastelig og fullstendig uakseptabelt.

Jeg hadde ikke sett på deg som pedo, men jeg hadde nok antatt at du var litt sosialt utfordret og smårar. Såpass voksne menn som er sammen med 17åringer forbinder jeg med narkiser og pussige ungkarer som bor på bygda og ikke har sjangs på noen på sin egen alder.

Endret av Raindrops
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Helt greit å tenne på henne, men du må jo ikke ha sex eller være sammen med alle du tenner på.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg en 24 år gammel dame, og tanken på å ha sex med en gutt på 17 år føles veldig feil.

Og seriøst, "født i 96", er ikke det i seg selv avskrekkende nok? Greit nok at hun sikkert har kroppen til en fullvoksen dame og alt det der, men likevel...

Anonym poster: 53366cbeb4e4a66d30da618adcbcff0a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om hun er fylt 17, men er iallefall født i 96.

Og hun er så pen, at jeg vrir meg i smerte hver gang jeg ser henne, fordi hun muligens er for ung for meg...

Er 27 og 17 moralsk akseptabelt, eller er det fy fy? Juridisk sett er det jo lovlig, men samtidig er jeg litt opptatt av at ikke folk syns jeg er pedo, eller noe..

Anonym poster: 920345f3f865724f9515ceef71842176

Du er klar over at en pedo ( pedofil ) er en person som tenner på barn før de er i puberteten. Så om du tenner på en 17 åring så kan du ikke bli sett på som pedo.

Jeg synes folk burde lære seg hva pedofili faktisk er. Og slutte og bruke pedo om ting som ikke er det.

Ta og lær forskjellen på pedofili og hebefili. Men for og si det dette er verken pedofili eller hebefili.

Det er fult lovlig og ikke galt.

Selvom jeg synes kanskje er for stor aldersforskjel mellom en 17 og 27 åring. Og bare fordi du tenner på en 17 åring så betyr ikke det at du må gjøre noe med det

Anonym poster: 986aa55c1405f9cc679eb64d78621cce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du er klar over at en pedo ( pedofil ) er en person som tenner på barn før de er i puberteten. Så om du tenner på en 17 åring så kan du ikke bli sett på som pedo.

Jeg synes folk burde lære seg hva pedofili faktisk er. Og slutte og bruke pedo om ting som ikke er det.

Ta og lær forskjellen på pedofili og hebefili. Men for og si det dette er verken pedofili eller hebefili.

Det er fult lovlig og ikke galt.

Selvom jeg synes kanskje er for stor aldersforskjel mellom en 17 og 27 åring. Og bare fordi du tenner på en 17 åring så betyr ikke det at du må gjøre noe med det

Anonym poster: 986aa55c1405f9cc679eb64d78621cce

Klart han kan bli sett på som pedo. Det er et uttrykk folk slenger rundt seg i hytt og pine.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvor TS vil? Forhold eller ONS?

Ellers vil jeg nok si at det er helt normalt å like synet av unge jenter/kvinner, men det å innlede et forhold med henne vil nok bli feil, i og med at dere er i totalt forskjellige faser av livet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det er naturlig at en ung mann kan tenne på en vakker, kjønnsmoden jente. Biologisk sett så er det jo meningen at man skal ligge sammen og få barn. Du er ikke pedofil akkurat.

Men så kommer det jo inn en del andre aspekter. Hva er sjansene for at det blir et godt forhold ut av noe sånt. Hun er ikke voksen ennå engang. Og man må ikke ligge med alle man tenner på heller akkurat. Så en oppegående fyr holder seg unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en jente som var 16 år gammel og sammen med en 30 åring. Ganske ekkelt fordi hun var så umoden og...oppførte seg som en ordentlig tenåring. Det er ikke ulovlig å bli sammen eller å ha sex, men den sosiale normen er vel at man ikke puler/dater noen under 18 år, spesielt om man snart er 30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men så kommer det jo inn en del andre aspekter. Hva er sjansene for at det blir et godt forhold ut av noe sånt. Hun er ikke voksen ennå engang. Og man må ikke ligge med alle man tenner på heller akkurat. Så en oppegående fyr holder seg unna.

En oppegående mann puler når han har sjansen.

Anonym poster: ae3d9fc5cdace8f69b1e10f4b7f3b655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en jente som var 16 år gammel og sammen med en 30 åring. Ganske ekkelt fordi hun var så umoden og...oppførte seg som en ordentlig tenåring. Det er ikke ulovlig å bli sammen eller å ha sex, men den sosiale normen er vel at man ikke puler/dater noen under 18 år, spesielt om man snart er 30.

Aldri hørt om denne normen.

Det er vel også avhengig av hvor i verden man er.

Anonym poster: ae3d9fc5cdace8f69b1e10f4b7f3b655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppegående mann puler når han har sjansen.

Anonym poster: ae3d9fc5cdace8f69b1e10f4b7f3b655

Nei. Men av hensyn til jenten tenker jeg. Man må nesten se det litt an. Er hun jomfru eller uerfaren.... så er det bedre at hun utforsker ting med en på sin egen alder. Jeg får litt sånn "utnyttelse-vibber" av en sånn situasjon i hvert fall. De fleste skjønner at et sånt forhold ikke vil vare - er bare tåpelig av han å ligge med henne for sexen sin skyld. Er jo sånn det blir....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Har du noen gang hatt en samtale med henne? Eller liker du bare det du ser?

For den forstår jeg, forstår ikke at en 27 åring har noe å gjøre i et forhold med en tenåring. Da hadde jeg tenkt mitt ang deg som person. Men nå syns jeg 22-23 åringer som er sammen med jenter på 16/17 er ganske tilbakestående også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...