Gå til innhold

Netcoms mobilforsikring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ble dultet borti i gangen på arbeidsplassen i dag. Mobilen gikk rett i bakken, har jeg rett til få den reparert (gratis)? Har forsikringen som heter "Large", står at den skal dekke skader, men hørt om folk som ikke har fått dekket hvis de har mistet den i bakken. Nå ble jo jeg dultet borti da, er det "nok" for å ta det på forsikringen? Håper det.. Var jo et uhell.



Anonymous poster hash: 13f87...8b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jobbet på kundeservice hos Chess, regner med at de og Netcom har nogenlunde like forsikringskrav. Der hadde du fått det dekket, da uhellet skjedde på grunn av en uforutsett ytre hendelse, altså at du ikke selv var skyld i eller kunne forutsett det.

Anonymous poster hash: c017d...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forsikringer trekker skillet akkurat der: om du mister den uten noen spesiell grunn eller om det er en ytre årsak til at du mistet den.

Har du link til forsikringsvilkårene kan jeg ta en titt på dem for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forsikringer trekker skillet akkurat der: om du mister den uten noen spesiell grunn eller om det er en ytre årsak til at du mistet den.

Har du link til forsikringsvilkårene kan jeg ta en titt på dem for deg.

Takk! Men tror jeg fant ut av det! klønete å finne frem på "min side" på Netcom, men fant et svar Netcom hadde skrevet på facebook der de sier at; "Skade på mobiltelefon som følge av en plutselig ytre årsak eller tap av mobiltelefon som følge av en plutselig ytre årsak samt ran og tyveri. Skade, tap, ran og tyveri skal være knyttet til et bestemt skadetidspunkt". Tipper derfor jeg slipper unna med egenandel.

Anonymous poster hash: 13f87...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...