Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra en kjøp og salg gruppe:

I et innlegg skriver admin at man helst skal lage album dersom man har mange ting å selge.

Så da ordna jeg et album siden jeg hadde mye jeg skulle selge, så ble albumet slettet...

Hvorfor be folk om å lage album, og når folk gjør det de blir bedt om så er det feil?

For en idiot av en admin.



Anonymous poster hash: 7adbc...d13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en kjøp og salg gruppe:

I et innlegg skriver admin at man helst skal lage album dersom man har mange ting å selge.

Så da ordna jeg et album siden jeg hadde mye jeg skulle selge, så ble albumet slettet...

Hvorfor be folk om å lage album, og når folk gjør det de blir bedt om så er det feil?

For en idiot av en admin.

Anonymous poster hash: 7adbc...d13

Kan være at de mente innleggsalbum og ikke gruppealbum. Altså ikke lage mange innlegg, men istedet samle det i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

"Dette er jo ikke et sikkert nett for anonymitet. Fikk plutselig telefon fra politiet?Trodde dette var hemmelig nr og så kan hvem som helst ringe meg. Dette er jo alvorlig så nå vudere jeg å flytte abonement ut. Men etter det jeg har forstått så kan politiet få fri tilgang til mobilnr. Sammarbeider chess med politiet er dette betenkelig. Hva mere kan det være. Avlytting?Dette er jo å krenke vanlige folks privatliv.en jeg vet Telenor har gjort det samme med folk.Er dere ikke noe bedre eller er det staten som betaler. Politet liker å ta seg til rette..(Ikke kriminell)Så vær på vak folkens det med hemmelig nummer jelder ikke staten eller politiet. De kan gjøre faen ka de vil."

 

 

Altså... Det er jo en grunn til at man ikke lenger kan skaffe seg et mobilnummer, abonnement eller kontaktkort 100% anonymt, og at man må registrere navn og personnummer. Hvis politiet har grunn til å ringe deg så kan de finne nummeret ditt og gjøre det selv om du har hemmelig nummer...



Anonymous poster hash: c6737...aa7
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimi bløffer!! Sier at prisen på creme fraiche lett settes ned fra 25,60 for ca. 1 uke siden. I dag er denne varen priset med 26,60. Vanlig versjon koster 21,60 i dag.



Anonymous poster hash: b60d2...b4c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimi bløffer!! Sier at prisen på creme fraiche lett settes ned fra 25,60 for ca. 1 uke siden. I dag er denne varen priset med 26,60. Vanlig versjon koster 21,60 i dag.

Anonymous poster hash: b60d2...b4c

Hvorfor ikke bare handle den på Kiwi hvor den koster sytten :fnise:

Anonymous poster hash: 49df4...3f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

"Hei, hvorfor kan jeg ikke se såkalt erotisk film. Jeg har aldri reservert meg, men det har ikke fungert på flere år. Hilsen *fullt navn*"

 

Det var jo også en ting å spørre om på en offentlig facebookvegg :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

på KIWI sin side

 

Har Tina godtatt at dere bruker hennes ansikt på bæreposene deres? I såfall lurer jeg litt? Hvilken kvinne sier ja til å få ansiktet sitt på flere hundretusen søppelposer som nordmenn mer enn gjerne vil bli kvitt fortest mulig? Er hun klar over at hennes ansikt er i nærmest alle søppelkasser i landet?

Er hun kjent med dette?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

på KIWI sin side

 

Har Tina godtatt at dere bruker hennes ansikt på bæreposene deres? I såfall lurer jeg litt? Hvilken kvinne sier ja til å få ansiktet sitt på flere hundretusen søppelposer som nordmenn mer enn gjerne vil bli kvitt fortest mulig? Er hun klar over at hennes ansikt er i nærmest alle søppelkasser i landet?

Er hun kjent med dette?

Konge :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På IKEA Norge sin side:

 

TS: Er det ikke lurer å henge opp der her ved inngang og der man henter vogner. Og ikke der man levere vogn etter å ha handlet???
11796268_10152912339512397_1349259307516

 

IKEA: Hei, Tove. Vi takker for ditt engasjement i saken. Vi har skilt ved inngangen hvor vi oppfordrer til det samme og hvor IKEA er avsender. Plakatene ble hengt opp av NOAH for å øke bevisstheten om samme budskap. Med vennlig hilsen Ida.

 

Kommentator 1: IKEA har flere store skiltbokker plassert på parkeringsplassen og ved inngangen. Der står det tydelig at de sterkt fraråder å la dyr og barn være igjen alene i bilen på en varm dag.

 

TSJoda. Jeg har fått med meg det da..... Men stiller da spørsmål til IKEA. Hvorfor henger de IKKE opp noe liknende???

 
Kommentator2: Dette har da ikke IKEA hengt opp? (Poster i neste post bilde av sånn skilt IKEA har utenfor med tekst om at dyr ikke skal være i lukket bil)
 
TS: Nei, men det burde de gjøre!
 
Noen elsker å gjøre seg vanskelige.. Det er en viktig sak, men når de har oppe egne skilt ved inngangen i tillegg kan man ikke kjefte for at NOAH-skiltene som bare er en a4-side store ikke henger der.
 
 


Anonymous poster hash: c436a...6c3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En som klager fælt til mobiloperatøren sin på at fakturaen hans var så høy, så han sier ifra at han bytter leverandør... Operatøren svarer at de har forklart flere ganger hvorfor den var så høy, men at han står fritt til å bytte operatør. Så svarer han:

 

"Ja det gjorde dere, men regninga ble ikke mindre, noe den skulle ha blitt når jeg sa i fra at dette er galt, men dere ville ikke høre"

 

Om det bare var sånn det fungerte! :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hei! Hvorfor har dere satt diettprodukter under babyproduktene? Er det for å minne nybakte mødre om at det er på tide å slanke seg? Sendte dere et bilde i innboksen, ikke mulig å legge ved her.*

 

Huff da :fnise:



Anonymous poster hash: 40cc6...c6f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Denne lå under et reklamebidrag fra Skeidar(?) på facebook.

Tror hun kommer en del lengre med å klage til den som leverer reklamen.

post-94829-0-88312000-1443386082_thumb.j

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne er hyppig delt for tiden (fortrinnsvis fra tidligere elever ved Livets Harde Skole):

 

http://photo3.ask.fm/003/655/044/-269996976-1t9f8n6-h106jq8ene0phap/original/file.jpg

 

Hvor enkel i nøtta er det mulig å bli, liksom? :sprettoy:

Anonymous poster hash: 83b7b...cdd

 

 

Er du seriøs?

 

Skal begynne å si at jeg tar på meg hvit overdel og negerbukse.

 

Tror de burde lære seg fargekart på Livets Harde Skole. Jeg kan stille med fargeblyanter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?

 

Skal begynne å si at jeg tar på meg hvit overdel og negerbukse.

 

Tror de burde lære seg fargekart på Livets Harde Skole. Jeg kan stille med fargeblyanter.

 

:tommelsmil:  :ler:

Anonymous poster hash: 83b7b...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...