Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så man sparer bare hvis man vet at man skal bli alene?! Jaja..

Helt ærlig så ligger hele bufferen vår for øyeblikket i nykjøpt hus, så om jeg plutselig blir singel i dag så har jeg også et problem :P

Men hallo... Tigge interiørting når man trenger absolutt alt? Ekstremt rar prioritering :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig så ligger hele bufferen vår for øyeblikket i nykjøpt hus, så om jeg plutselig blir singel i dag så har jeg også et problem :P

Men hallo... Tigge interiørting når man trenger absolutt alt? Ekstremt rar prioritering :ler:

Du har vel egenkapital og det vil jeg ikke kalle tomhendt. Hun dama som tigger har vel ikke noe.

Uansett syns jeg det er meget uansvarlig av henne. Men i dagens samfunn er det lavere terskel å tigge enn å gjøre noe selv.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har blitt mye tigging på facebook for tiden, sett mange som spør om noen kan komme hjem til dem med snus, cola eller om noen kan kjøre dem hit og dit mot betaling i "evig takknemlighet".

Jeg fatter ikke hvordan folk tør? Trenger jeg noe og er syk f.eks så spør jeg de jeg anser som gode venner, evt familiemedlemmer i nærheten. Jeg kringkaster ikke på facebook at jeg er så syk at jeg ikke klarer dra på butikken, så jeg MÅ ha cola.

Må presisere at dette IKKE gjelder de som spør om noe en gang i blant (f.eks dyrepass, om noen kjører samme vei, kan ta med pakker til jul), men de som spør om ting fordi de er LATE.

Nei, jeg gidder ikke kjøre deg 5 km fordi du synes det er stress å ta bussen, jeg kommer ikke innom med cola til deg fordi du er fyllesyk og du får ikke låne innloggingen min til spotify/netflix en uke fordi du har fri og vil se alle episodene av "Pretty Little Liars".

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av latskap fra en sånn tiggepost. En gruppe fra et sted 45-50 min kjøring fra Oslo bygrense.. Dama tigger om gratis stoler til spisestue fordi deres stoler er ødelagte. En svarer med en link til en gis bort-annonse i Oslo.. Dama sutrer i svaret at det blir jo ikke gratis, må jo leie henger også er det bensin..

Anonymous poster hash: d0f26...c11

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av latskap fra en sånn tiggepost. En gruppe fra et sted 45-50 min kjøring fra Oslo bygrense.. Dama tigger om gratis stoler til spisestue fordi deres stoler er ødelagte. En svarer med en link til en gis bort-annonse i Oslo.. Dama sutrer i svaret at det blir jo ikke gratis, må jo leie henger også er det bensin..

Anonymous poster hash: d0f26...c11

Å, herregud...

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av latskap fra en sånn tiggepost. En gruppe fra et sted 45-50 min kjøring fra Oslo bygrense.. Dama tigger om gratis stoler til spisestue fordi deres stoler er ødelagte. En svarer med en link til en gis bort-annonse i Oslo.. Dama sutrer i svaret at det blir jo ikke gratis, må jo leie henger også er det bensin..

Anonymous poster hash: d0f26...c11

Da kan hun bare ha det så godt. Makan til utakknemlige drittunger!

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er enkelte som går rundt med en holdning om at alt skal komme ramlende ned i fanget på dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det høysesong for eksamen og folk kringkaster ALT om at de nå sitter og leser til eksamen, noen skriver "hjeeeeeelp" på statusen sin med sadface og hashtags fag de har eksamen i. Hva får man ut av slike statuser? Jeg har 5 på feeden min som alle har spammet med 4 statuser hver om at de sliter og pugger, bilde av eksamensmat, og "myveauritenow" (hun mener utsikten) med bilder av bøker på fanget. Disse er ikke unge folk men godt voksne damer.

Når jeg har eksamen er det ytterst få som vet om det, for da isolerer jeg meg fra det sosiale.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaging letter på trykket ;)

Så absolutt! Men jeg lurer veldig på når de har tid til å lese når de stadig oppdaterer statuser på Facebook og svare på kommentarene.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt! Men jeg lurer veldig på når de har tid til å lese når de stadig oppdaterer statuser på Facebook og svare på kommentarene.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Visste du ikke at eksamensprokrastinering er en egen kunst i seg selv? Jeg synes slikt er fullstendig lov, til tross for at jeg sjeldent poster eksamensrelaterte ting på facebook selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en åpen profil:

"Jo, har tenkt lenge og kommet frem til at jeg trenger dame selskap på en syden tur. Betaler alt av transport og hotell, men forbruk må hver enkelt ordne med. SÅ FINNES DET EN SINGEL DAME FRA 40-60 SOM VIL BLI MED, ta kontakt."

Ei som har skrevet: "Er på konferanse da, ellers hadde jeg meldt meg."

Han: "Æ har itj skrevet nå dato..."

:fnise:

Uff...samme fyren har byttet profilbilde til en 40 år yngre, pen jente. Når han får spørsmål om hvorfor sier han "Fordi hu e ung og pen". Beklager, men...grøss.

Edit: Han tagger ei dame i statusen sin og skriver "XXX, så du savnet ferie, jeg skal til Thailand i oktober, så om du vil bli med betaler jeg ALT for deg. Uten baktanker altså."

Får litt vondt inni meg.

Endret av Poppie
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

xxx 17t siden
Respekter mine følelser.
Selv om det ikke betyr noen ting for deg,
kan det bety alt for meg </3

CCeqS_QdeCm.pngfølte seg skuffet.

xxx 12t siden
Gruer meg no sinnsykt til i morra
men prøve å roe nerva med å reise innom den herlige gjengen på kurset først.

xxx 1t siden
Da var det gjort :hjerte:

-

Samme personen.
Selvfølgelig vil man jo ikke si hva det gjelder til de som spør :murvegg:



Anonymous poster hash: 50419...ec7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxx 17t sidenRespekter mine følelser.Selv om det ikke betyr noen ting for deg,kan det bety alt for meg </3— CCeqS_QdeCm.pngfølte seg skuffet.xxx 12t sidenGruer meg no sinnsykt til i morra men prøve å roe nerva med å reise innom den herlige gjengen på kurset først.xxx 1t sidenDa var det gjort :hjerte:-Samme personen.Selvfølgelig vil man jo ikke si hva det gjelder til de som spør :murvegg:Anonymous poster hash: 50419...ec7

Jeg håper virkelig at ingen har likt noen av statusene eller kommentert slik at de slutter med det. Jeg kan ikke huske at jeg var så dramatisk av meg, da det ble slutt mellom meg og eksen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at ingen har likt noen av statusene eller kommentert slik at de slutter med det. Jeg kan ikke huske at jeg var så dramatisk av meg, da det ble slutt mellom meg og eksen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Å joda. Og hun vil omtrent aldri si B.

Oppmerksomhet skal hun ha for å si det sånn.

Her for en liten stund siden var hun plutselig i et forhold, og et par timer etterpå var det slutt.

Og uka etterpå der var hun i et nytt forhold og den kommende helgen var det deling av fjortisbilder (dama er 28 år, nettopp tatt piercing i tunga og farget håret blondt) med Breezerflaska på snei og klinebilder. Søndag var det slutt gitt, men var utrolig masse tullball.

Anonymous poster hash: 50419...ec7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor puler gutta meg når de synes jeg er feit?

:sjokkert:



Anonymous poster hash: 69fe8...208
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor puler gutta meg når de synes jeg er feit?

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 69fe8...208

Fitte er fitte?

Folk trenger sperrer.

Itillegg irriterer det meg at facerapene nå i min omgangskrets består av å sette kjærestepar som forlovet. Setter alltid kaffen ekstremt i halsen! Dårlig gjort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte er fitte?

Folk trenger sperrer.

Itillegg irriterer det meg at facerapene nå i min omgangskrets består av å sette kjærestepar som forlovet. Setter alltid kaffen ekstremt i halsen! Dårlig gjort :(

Jepp, fitte er fitte.

Ingen sperrer der i gården.

Anonymous poster hash: 69fe8...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke oversharing, men en jeg har på Facebook ble fridd til PÅ Facebook her om dagen.

Fullt alvor med: ***** Vil du gifte deg med meg?

Hvor hun svarer ja. Og 70 kommentarer med gratulasjoner følger nedover, med spørsmål om de er invitert osv.

Jeg hadde blitt litt skuffet hvis mannen min hadde fridd til meg på Facebook altså.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...