Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselige spillet. :fnise:

Ja:) Digger det spillet:) spiller det ofte for tiden:) Da jeg har klart å knekke det tynne lille leggbeinet og må ha gips på de neste 5 ukene!!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:) Digger det spillet:) spiller det ofte for tiden:) Da jeg har klart å knekke det tynne lille leggbeinet og må ha gips på de neste 5 ukene!!

Da er spillene greie å ha, ja. God bedring, og game on! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det for det meste i The Witcher 3. Jeg hadde ikke øknomi til å kjøpe det selv, men jeg vant det heldigvis :)



Anonymous poster hash: a8f11...7bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller et spill hvor jeg er en student som leser til framføring imorgen. Veldig kjedelig og langdrygt spill med bare et liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alan Wake.

Episode 3 nå.

Nyter spillet så langt. Pen grafikk, stilige omgivelser (litt Twin Peaks-aktig location i grunn), god musikk og fengende historie så langt. Hele spillet har vel strengt tatt litt av den stemningen som gjorde de første episodene av Twin Peaks minneverdige og gode. Synd den tv-serien fortsatte som den gjorde. Spilet har litt klønete og begrensede kontroller, men føler det egentlig passer godt når man spiller som et gjennomsnittsmenneske for en gangs skyld og ikke en genmanipulert supersoldat eller lignende.

Kanskje litt ekstra kudos til spillet for å få meg til å ha et bevisst, paranoid forhold til hvor mye ammunisjon jeg har til en hver tid ("Shit, jeg har bare nok til tre fiender!"). Ammo-management har jo i stor grad blitt cooldown-mechanics i moderne skytespill.

Muligens det beste jeg har spilt siden Telltales Walking Dead sesong 1 og the Wolf among us. Har mye av den sammen gode følelsen som første playthrough av Batman: Arkham Asylum og Mass Effect 1. Følte det alene rettferdiggjorde en veldig lang post her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste spillet i verden! Skulle gjerne hatt mer tid, så jeg fikk spilt det skikkelig. Det holder jo ikke med et par timer her og et par timer der, når man skal gruvegrave astroider, sette opp kolonier på diverse forskjellige typer planeter, beskytte organisasjonen sin fra dritthomopirater, sjekke prisene på markedet så man veit hvor man kan kjøpe billig og hvor man kan selge dyrt.

Kjøpte du Plex, nå som det var sånn "donér penger til folka som har det kjipt"-kampanje, eller? Vurderte å åpne kontoen min igjen, bare for å gjøre det, og eventuelt kjøpe noe kule klær til fyren min. Synd de aldri gjorde noe mer ut av det at man kunne loke rundt på stasjonene ass. Det var jo helt dust av dem å tro at de kom noen vei, når de bare presenterte captains quarters.

Nei, jeg kjøpte ikke PLEX under den aksjonen.

Jeg har tre char i parallelle trening på en konto, så jeg kunne saktens gjort det. Jeg betaler for treninga med PLEX, men jeg kjøper dem når det er behov, og det var ikke behov da.

Anyway, jeg har to som driver Planetary Interactions i to nærliggende systemer i Caldary territorium, bare fire-fem hopp fra Jita, og trener en av dem for å kunne ta transportoppdrag i Nullsec, og en for ekspedisjonsfregatter og sannsynligvis gassmining. Hovedpersonen, den første som jeg begynte med, har avansert til exhumer og han bruker jeg mest til gruvedrift for tida. Men jeg tenker jeg skal utvide til security missions. Han kan allerede fly battlecruiser, og det står en Myrmidon i en av hangarene. Men jeg ble grisebanket på lvl3 security missions for Sisters of Eve, så han trenger mer skills. Jeg tror noen feite autokanoner og muligens sentry drones ville være tingen. Oneshot the mothafuckers!

Og det hadde vært utrolig kult å gå rundt på stasjonene og ha "facetime" med folka fra chatten. Det fins jo allerede en programløsning for stemmekommunikasjon når man er i samme flåte under kampoppdrag. Jeg tror dette bare er et spørsmål om datakraft, så kanskje om noen år. Jeg mener, de gjør jo dette i World of Warcraft, gjør de ikke?

Jeg kommer ikke til å melde meg ut med det første. EVE forever!

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg kjøpte ikke PLEX under den aksjonen.

Jeg har tre char i parallelle trening på en konto, så jeg kunne saktens gjort det. Jeg betaler for treninga med PLEX, men jeg kjøper dem når det er behov, og det var ikke behov da.

Anyway, jeg har to som driver Planetary Interactions i to nærliggende systemer i Caldary territorium, bare fire-fem hopp fra Jita, og trener en av dem for å kunne ta transportoppdrag i Nullsec, og en for ekspedisjonsfregatter og sannsynligvis gassmining. Hovedpersonen, den første som jeg begynte med, har avansert til exhumer og han bruker jeg mest til gruvedrift for tida. Men jeg tenker jeg skal utvide til security missions. Han kan allerede fly battlecruiser, og det står en Myrmidon i en av hangarene. Men jeg ble grisebanket på lvl3 security missions for Sisters of Eve, så han trenger mer skills. Jeg tror noen feite autokanoner og muligens sentry drones ville være tingen. Oneshot the mothafuckers!

Og det hadde vært utrolig kult å gå rundt på stasjonene og ha "facetime" med folka fra chatten. Det fins jo allerede en programløsning for stemmekommunikasjon når man er i samme flåte under kampoppdrag. Jeg tror dette bare er et spørsmål om datakraft, så kanskje om noen år. Jeg mener, de gjør jo dette i World of Warcraft, gjør de ikke?

Jeg kommer ikke til å melde meg ut med det første. EVE forever!

To ting, sånn kjapt, for jeg drar på trening og får bank av ungjentene.

Først, har de gjort så man kan trene flere karakterer paralelt nå? Sist jeg spilte, kunne man bare trene en om gangen.

Nunner to, de har faktisk lagd hele den delen hvor man kan gå ut av skipet og inn i stasjoner sammen andre spillere... Gamble, sette opp butikker, ansette spillere fra Dust (som et en tilhørende Battlefield -klone) og mye annet... Men "the vocal minority" som det så fint heter, blei helvetes forbanna fa CCP brukte resurser på det, istedenfor å bedre romskipdelen av spillet, så da fikk vi bare et lite soverom med noe tv og greier. Utrolig kjipt! Dette er noen år siden nå, så det ser ikke ut til at det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting, sånn kjapt, for jeg drar på trening og får bank av ungjentene.

Først, har de gjort så man kan trene flere karakterer paralelt nå? Sist jeg spilte, kunne man bare trene en om gangen.

Nunner to, de har faktisk lagd hele den delen hvor man kan gå ut av skipet og inn i stasjoner sammen andre spillere... Gamble, sette opp butikker, ansette spillere fra Dust (som et en tilhørende Battlefield -klone) og mye annet... Men "the vocal minority" som det så fint heter, blei helvetes forbanna fa CCP brukte resurser på det, istedenfor å bedre romskipdelen av spillet, så da fikk vi bare et lite soverom med noe tv og greier. Utrolig kjipt! Dette er noen år siden nå, så det ser ikke ut til at det kommer.

Ja, du kan trene opp til tre karakterer parallelllt på den samme kontoen. Det fungerer slik at du betaler litt mer for hver karakter for å i det hele tatt ha den. Default er at du bare kan trene en karakter i slengen, men du kan plekse eller betale ekstra via kredittkort for parallell trening.

Litt kjipt at man dumpet utviklingen av "Walking around station". Det jeg har hørt på chatten er at de ikke fikk det til å fungere, og at det var derfor det ble skrinlagt. Men jeg syns det hadde vært utrolig kult å ha den muligheten, for det er en god del kommunikasjon person til person og folk dealer og samarbeider ganske mye utenfor rammene av kontraktsystemet og alt det der.

Jeg ble f.eks med som salvage crew for en av jentene som kunne kjøre lvl 4 security missions i Battle Ship. Så jeg fikk låne et ganske dyrt skip av henne for å kunne gjøre jobben, assisterte henne på fire-fem oppdrag og tjente omtrent 20 millioner på det i løpet av et par timer. Easy money. Deretter gav jeg skipet tilbake i hht avtale, selv om det teknisk sett var mitt på det tidspkt. Man kan jo ikke fly noe man ikke eier. Lignende ting skjer hele tida, og alt det er tillitsbasert. Selv om det er ekstremt lett å svindle folk i EVE, så er ryktet ditt gull verdt. Og jeg kjører ekstremt straight hele tida overfor folk jeg liker. Jeg har selvsagt også en shitlist, typ "kill on sight", men det er en annen historie. De starta det.

Det er forresten en litt artig historie om en fyr som trodde han var smart og som stjal en milliard ISK pluss utstyr og Blueprints fra sitt korps.

De reagerte med å sette en så hysterisk høy skuddpremie på ham at han blir podda omtrent en gang i uka. Og siden det er et stort korps, så har de sverget på at så lenge han er med i spillet, kommer de til å fortsette. Det er som de sier, evig eies kun et dårlig rykte. Mer sant i EVE enn mange andre steder.

Beskrivelsen av Captains quarter er omtrent sånn det er i dag. Det eneste positive er at man kan ta snapshots av seg selv med skipet i bakgrunnen. Big deal. Man kan ikke engang ta med seg eksotiske dansere på lugaren. :lol:

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mass Effect 2. Spiller gjennom hele triologien atter en gang. :hjerte:

Det blir liksom ikke gammelt. Kanskje jeg skal koble opp x-boxen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir liksom ikke gammelt. Kanskje jeg skal koble opp x-boxen igjen.

Det blir aldri gammelt. Verdens beste spill-triologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...