Gå til innhold

FOLK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg misliker mennesker sterkt. I allefall de jeg møter på. Hva er det med folk? Ikke eier dem folkeskikk heller.

Når man skal av toget, presser de seg frem. Hvis man har med barnevogn, sniker de seg foran vogna! Og ingen tilbyr å hjelpe til og få ombord vogna. Hvor er konduktøren? Ser en annen vei.

Folk blander seg borti ting de ikke har noe med, og er frekke som bare det. Opplevde det senest idag, en ekkel kjerring som kom og belærte meg om billettautomaten som jeg har brukt sikkert 1000 ganger før. Og hun mente det ikke godt, var frekk, ekkel og nedlatende, totalt ukjent person. Jeg snerret noe tilbake, og da stakk hun av. Orket ikke mer av sånne folk.

Har opplevd endel episoder med gamle folk og, som dytter, sniker og tror de er konge/dronning på haugen. De er nesten verst, de gamle.

Nei, æsj, liker ikke folk.

Anonymous poster hash: 6276b...dc0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får spørre om noen vil hjelpe deg med vogna da, og tilby dem håndtaket så tar du fremme.



Anonymous poster hash: 7339c...88f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker mennesker sterkt. I allefall de jeg møter på. Hva er det med folk? Ikke eier dem folkeskikk heller.

Når man skal av toget, presser de seg frem. Hvis man har med barnevogn, sniker de seg foran vogna! Og ingen tilbyr å hjelpe til og få ombord vogna. Hvor er konduktøren? Ser en annen vei.

Folk blander seg borti ting de ikke har noe med, og er frekke som bare det. Opplevde det senest idag, en ekkel kjerring som kom og belærte meg om billettautomaten som jeg har brukt sikkert 1000 ganger før. Og hun mente det ikke godt, var frekk, ekkel og nedlatende, totalt ukjent person. Jeg snerret noe tilbake, og da stakk hun av. Orket ikke mer av sånne folk.

Har opplevd endel episoder med gamle folk og, som dytter, sniker og tror de er konge/dronning på haugen. De er nesten verst, de gamle.

Nei, æsj, liker ikke folk.

Anonymous poster hash: 6276b...dc0

Jeg misliker mennesker sterkt. I allefall de jeg møter på. Hva er det med folk? Ikke eier dem folkeskikk heller.

Når man skal av toget, presser de seg frem. Hvis man har med barnevogn, sniker de seg foran vogna! Og ingen tilbyr å hjelpe til og få ombord vogna. Hvor er konduktøren? Ser en annen vei.

Folk blander seg borti ting de ikke har noe med, og er frekke som bare det. Opplevde det senest idag, en ekkel kjerring som kom og belærte meg om billettautomaten som jeg har brukt sikkert 1000 ganger før. Og hun mente det ikke godt, var frekk, ekkel og nedlatende, totalt ukjent person. Jeg snerret noe tilbake, og da stakk hun av. Orket ikke mer av sånne folk.

Har opplevd endel episoder med gamle folk og, som dytter, sniker og tror de er konge/dronning på haugen. De er nesten verst, de gamle.

Nei, æsj, liker ikke folk.

Anonymous poster hash: 6276b...dc0

Som om jeg skulle sagt det selv !

Men, de siste årene, har jeg faktisk kjørt på de folkene som sniker eller presser seg fram. Du skal se uttrykket på de når jeg gjør det. De blir helt sjokkerte. Men skal de være frekke, så tar jeg sannelig igjen. HAHA !

Endret av Madelene B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss84

Folk som absolutt MÅ gå rett foran vogna på Oslo S eller andre folksomme steder. Kan ikke vente til jeg har gått forbi. Det er mye lettere å manøvrere seg selv enn en stor vogn når man er på farten. En gang kom det en dame som gikk rett på vogna mi, mens hun kikka en annen vei. Jeg klikka og ropte "se hvor du går!!!!!" Da bare snudde hun seg og lo hånlig til meg. Fuck. Neste gang kjører jeg på med vilje. Hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er grusomme. De går og vingler på fortauet slik at man må gå slalom for å manøvrere seg forbi bakfra, og ikke gidder de å gå til siden dersom de ser at det kommer folk mot dem heller. Bare gå rett på meg, du. HELT ok.



Anonymous poster hash: 1802f...8f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dessverre en selvforsterkende spiral. Folk som tidligere holdt til høyre, stod til side for andre og generelt sett oppførte seg opplever at andre ikke gjør det. For å unngå/omgå de som svimer rundt må de selv vike unna i feil retning e.l. og med det selv blokkere andre.

Min taktikk er å holde på min "rett" og si kraftig unnskyld! når noen ender opp i veien for meg. Det gjelder spesielt folk som går på venstre side av fortauet, står foran bussdøren når jeg skal av eller som står på venstre side i rulletrapper. De som ikke viker ender fort opp med å bli tråkket ned.

Når det gjelder barnevogn har jeg sluttet å tilby min hjelp, og blir jeg spurt svarer jeg høflig nei. Alt for mange ganger har jeg blitt møkkete på fingrene, ettersom mødrene selv tviholder i enden med rene håndtak, eller endatil fått kjeft fordi de "klarer seg fint selv!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smil til verden og verden smiler til deg! :)

Nehei.

Smil til verden og verden tror du er gal. :lol:

Anonymous poster hash: 7339c...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig med deg, folk er utrolig frekke og ufine. Store egoister som tenker kun på seg selv, ødelegger alt rundt seg. Forurenser, forsøpler, mishandler dyr osv.

Lurer på hvordan fremtiden blir, hvordan barna som vokser opp i dagens samfunn blir?

De lærer ihvertfall ikke normal høflighet og respekt for natur, dyr og andre mennesker.



Anonymous poster hash: 1552d...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...