Gå til innhold

Ekle menn på KG - vurderer å slette min bruker pga disse mennene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Toad

Jeg er lei av disse mannfolkene selv og hvorfor er det menn her egentlig? Dette er KVINNEguiden!

Hvorfor er det kvinner som betjener posisjon som rådMANN. Forklar den om du kan!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan ikke dere menn bare være hyggelig?

Er ikke så vanskelig!



Anonymous poster hash: 92aea...505
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke dere menn bare være hyggelig?

Er ikke så vanskelig!

Anonymous poster hash: 92aea...505

De klarer ikke. De er rett og slett blindet av bitterhet og kvinnehat.

Anonymous poster hash: 57307...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generalisering er toppers :) Men ærlig talt , er man ikke voksen da? Kan man ikke bare ignorere det man ikke liker eller er enig i ? Det forundrer meg virkelig at noen greier å hisse seg opp over kommentarer i et forum på nettet ;) Jeg lærte for mange år siden å være positiv til det jeg ønsker mer av og ignorere det jeg ikke ønsker meg . Går fortsatt bra det.

Det er vanskelig å ignorere noen som stadig vekk plukker opp en kommentar som du har skrevet og skriver masse usammenhengende tull bare for å hevde seg. Slike typer er mobbere. Noen brukere hadde disse hengende etter seg i flere dager selv når de var blitt avvist på en ok måte.

Anonymous poster hash: 67c3d...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg bare talt en liten håndfull av disse "bitterpikkene". Det er en tre-fire VELDIG besluttsomme "feminist"hatere men utenom det er mannfolka her flotte mennesker :) Det er også en AnonymBruker som poster en del trollete "jeg hater (evt. norske/feite/feminist/utenlandske) kvinner" - tråder. At de er anonyme får det til å virke som om det ikke bare er han/hun men de lurer ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye bitterfitter og sutrefitter. Patetiske tapere. Få dere et liv kvinn dere opp og slutt å sutre a.

Anonymous poster hash: 7fc1f...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er grunnen til at jeg alltid poster som anonym. Vil ikke bli hetset og forfulgt av sinnsyke menn her inne, hverken på pm eller i forumet.

Nå er det ikke så ofte jeg skriver noe her på forumet da, men de få gangene jeg gjør det er det som anonym.



Anonymous poster hash: d9263...c62
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Litt kjipt med folk som er helt enspora, men er en del brukere som ikke klarer å diskutere et tema uten å måtte ty til personangrep. Disse personangrepene får også forbausende mange plusser.

Er vel ingen hemmelighet at det er menn som står bak alle disse personangrepene og plussingen av dem.

Endret av Steamboat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjon og personangrep.

Minner om at man bør melde fra til moderator, enten via rapporteringssystemet eller via pm hvis man føler seg trakasert eller forfulgt på forumet.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjon og personangrep.

Minner om at man bør melde fra til moderator, enten via rapporteringssystemet eller via pm hvis man føler seg trakasert eller forfulgt på forumet.

Kosemose, mod

Det har ikke hjulpet tidligere, selv om man kunne dokumentere det godt.

Anonymous poster hash: f00a7...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en bruker her en tid nå, og det siste året er det blitt mer og mer av ekle menn på kg. siden disse tydeligvis elsker å spre gørr, tenker jeg det er like greit å slette min bruker og slippe å bli plaget av sleske teite manipulerende kommentarer. Jeg er sikker på at det er noe mental galt med disse mannlige brukerne som slenger ut ord og innbiller seg at de vet alt om kvinner. Selv når andre menn taler dem midt imot i rævholet.

Er jeg alene om å mene dette?

Du er ikke alene!! Hva er det med disse bitre mannfolka? Blir kvalm av å lese uttalelsene deres av og til. Sprer bare uhygge på forumet.

De to innleggene med flest "plusser"....

Like interessant hver gang: Kvinner som er opptatt av likestilling og sånn klikker i vinkel hver gang en mann våger å generalisere rundt kvinner - som sådan. De vil ha seg frabedt i å bli plassert i båsen "Kjønn". Det går nemlig ikke an all den tid kvinner er forskjellige.

Ekle menn derimot, er som i samfunnet ellers også på KG løftet opp som et problem verden, samfunnet, eller KG som sådan må fikse.

Håpløse kvinnelige brukere kan man enten krangle med, rapportere eller ignorere?

Samtidig er jeg trygg på at det er langt flere brukere - av begge kjønn - som har slettet seg på bakgrunn av piss og møkk fra kvinnelige brukere. Men det løftes altså ikke som et ditto problem som "ekle menn".

Dere er dere selv like (sa en som nå sikkert er en av de ekle mennene som sprer uhygge, eller uenighet som vi andre kaller det)

Joda, det finnes noen mannlige forum bøller på KG, gi faen i dem. De er nok i et latterlig mindretall, bare les mitt lille vitenskapelige forsøk på å minimalisere "problemet" på side 2 i denne tråden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to innleggene med flest "plusser"....

Like interessant hver gang: Kvinner som er opptatt av likestilling og sånn klikker i vinkel hver gang en mann våger å generalisere rundt kvinner - som sådan. De vil ha seg frabedt i å bli plassert i båsen "Kjønn". Det går nemlig ikke an all den tid kvinner er forskjellige.

Ekle menn derimot, er som i samfunnet ellers også på KG løftet opp som et problem verden, samfunnet, eller KG som sådan må fikse.

Håpløse kvinnelige brukere kan man enten krangle med, rapportere eller ignorere?

Samtidig er jeg trygg på at det er langt flere brukere - av begge kjønn - som har slettet seg på bakgrunn av piss og møkk fra kvinnelige brukere. Men det løftes altså ikke som et ditto problem som "ekle menn".

Dere er dere selv like (sa en som nå sikkert er en av de ekle mennene som sprer uhygge, eller uenighet som vi andre kaller det)

Joda, det finnes noen mannlige forum bøller på KG, gi faen i dem. De er nok i et latterlig mindretall, bare les mitt lille vitenskapelige forsøk på å minimalisere "problemet" på side 2 i denne tråden

Jeg er klar over at det er brukere som har slettet seg pga trakassering og mobbing fra kvinnelige brukere. Den gruppen har fått en hel del irettesettelser tidligere. Denne gangen er det de ekle mennene sin tur å bli satt på plass. Derfor denne tråden.

Anonymous poster hash: 67c3d...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er klar over at det er brukere som har slettet seg pga trakassering og mobbing fra kvinnelige brukere. Den gruppen har fått en hel del irettesettelser tidligere. Denne gangen er det de ekle mennene sin tur å bli satt på plass. Derfor denne tråden.

Anonymous poster hash: 67c3d...770

Det er kvinnelige brukere som har slettet seg pga stalking og trakassering fra menn.

Anonymous poster hash: 266c7...843

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kvinnelige brukere som har slettet seg pga stalking og trakassering fra menn.

Anonymous poster hash: 266c7...843

Det også, og jeg risikerer å bli den neste.

Anonymous poster hash: 67c3d...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det er kvinner her som er like ille som disse mennene...........Men dette ser dere ikke ut til å bry dere noe om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er kvinner her som er like ille som disse mennene...........Men dette ser dere ikke ut til å bry dere noe om

Lag en tråd om det du.

Anonymous poster hash: 266c7...843

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på etter å ha fulgt med på disse kvinnehetsetrådene, dere menn som er her på kg, hvorfor forsvarer ikke dere kvinnene som blir hetset? Hvorfor er det bare en eller to menn som kommer med sitt forsvar imot disse ekle mennene?



Anonymous poster hash: 67c3d...770
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på etter å ha fulgt med på disse kvinnehetsetrådene, dere menn som er her på kg, hvorfor forsvarer ikke dere kvinnene som blir hetset? Hvorfor er det bare en eller to menn som kommer med sitt forsvar imot disse ekle mennene?

Anonymous poster hash: 67c3d...770

Fordi menn ikke tar seg så himla nær av absolutt alt. De drar på skuldrene og går videre. Kvinner sitter jo og baksnakker og kjenner på følelser i all evighet.

Anonymous poster hash: 38d28...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn ikke tar seg så himla nær av absolutt alt. De drar på skuldrene og går videre. Kvinner sitter jo og baksnakker og kjenner på følelser i all evighet.

Anonymous poster hash: 38d28...eea

Det handler ikke om å ta seg nær av det, det handler om rettferdighet. Det er ikke rettferdig at noen drittsekker sitter og hetser kvinner som om de skulle være en person og en hjerne alle sammen.

Anonymous poster hash: 67c3d...770

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...