Gå til innhold

Ekle menn på KG - vurderer å slette min bruker pga disse mennene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det her minner meg om Ban Bossy kampanjen. Skjære kvinnfolk som ikke takler alle disse "slemme" menneskene. Så lurer man på hvorfor det ikke finnes flere kvinnelige ledere. Er det virkelig så rart når kvinner må hente ut sykemelding av å gjennomføre personalsamtaler.



Anonymous poster hash: 5f956...d60
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra at det er menn her inne på ett kvinneforum, men jeg er enig i det at det er en del bitre gubber her inne, som mest sannsynlig har fått hjerte sitt knust, og tar alle damer under samme kam!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mye rart her inne, og sett en del språkbruk fra noen menn som jeg aldri opplever ute i det fri dvs. i det virkelige livet. På en måte er det greit å ha dem samlet på et sted, på nettet, så man kan bla videre og ikke bry seg mer. De får meg til å lure på en del, som hvem er disse mennene ute i det virkelige livet? Tør de ikke vise sitt sanne jeg ute blant folk, for der møter jeg ikke mange av dem??! Det er kanskje det mest skremmende syns jeg.

Jeg kommer ikke til å slette meg på grunn av dem, er mange menn som ikke spyr ut edder og galle her inne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en bruker her en tid nå, og det siste året er det blitt mer og mer av ekle menn på kg. siden disse tydeligvis elsker å spre gørr, tenker jeg det er like greit å slette min bruker og slippe å bli plaget av sleske teite manipulerende kommentarer. Jeg er sikker på at det er noe mental galt med disse mannlige brukerne som slenger ut ord og innbiller seg at de vet alt om kvinner. Selv når andre menn taler dem midt imot i rævholet.

Er jeg alene om å mene dette?

Anonymous poster hash: 67c3d...770

Kontakt kg og få endret brukernavnet ditt. Du skal ikke la deg presse bort av disse amøbene :hug:

Anonymous poster hash: 4e00f...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Enig!

Noen her har jo samme syn på kvinner som de fra Afghanistan. De burde tatt turen dit.

De verste her inne syns jeg er de som ikke holder seg til saken. De som velger å prate seg vekk fordi de ble "tatt", og kommer med svære analyser som ingen (sikkert ikke dem selv engang) forstår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å ignorere sånne folk, uansett kjønn!

Endret av la Flaca
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Herlighet, enkelte av disse mannfolka har så absurde meninger om ting, og spesielt kvinner, at det blir rent parodisk innimellom. Og de har avslørt seg selv som troll som er bare ute etter å provosere og kverulere for lengst, ettersom de overser gode argumenter og bare terper og terper på det samme i tråd etter tråd.

Bare å overse, eller bruke som underholdning når du kjeder deg :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Herlighet, enkelte av disse mannfolka har så absurde meninger om ting, og spesielt kvinner, at det blir rent parodisk innimellom. Og de har avslørt seg selv som troll som er bare ute etter å provosere og kverulere for lengst, ettersom de overser gode argumenter og bare terper og terper på det samme i tråd etter tråd.

Bare å overse, eller bruke som underholdning når du kjeder deg :)

Jeg synes de "mannfolka" er i godt selskap med en del kvinner her inne jeg. Kanskje du ikke har sett dem? Kanskje du ikke leser deres innlegg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg synes de "mannfolka" er i godt selskap med en del kvinner her inne jeg. Kanskje du ikke har sett dem? Kanskje du ikke leser deres innlegg?

Joda. Men nå var det "ekle menn" som gjorde at ts ville slette seg. Mange kvinnfolk her inne med hårreisende meninger også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ser ikke så mye til disse "ekle mennene" jeg.

Mulig jeg bare ignorerer det, siden jeg er på et forum åpent for alle - og da senker jeg terskelen for hva jeg irriterer meg over.

Duster er kjønnsløse og finnes overalt! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her minner meg om Ban Bossy kampanjen. Skjære kvinnfolk som ikke takler alle disse "slemme" menneskene. Så lurer man på hvorfor det ikke finnes flere kvinnelige ledere. Er det virkelig så rart når kvinner må hente ut sykemelding av å gjennomføre personalsamtaler. Anonymous poster hash: 5f956...d60

Tull og tøys.

Jeg er selv mann, og er blitt forfulgt og trakassert her inne. Noen er rett og slett ondskapsfulle.

Anonymous poster hash: f00a7...780

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for å se at det ikke er bare jeg som syns disse brukerne er plagsomme. Takktakk!



Anonymous poster hash: 67c3d...770
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan godt være enig i at det finnes en del, mildt sagt spesielle menn her inne, men for å være ærlig er det en del ganske spesielle kvinnelige brukere her inne også. Det beste man kan gjøre er å overse dem så godt som mulig, og ikke mat trollene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye rart ute å går her ja. Har merket det en del selv. Mest på PM og slike ting, men også på selve forumet. Beste er å bare ignorere og ikke mate trollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generalisering er toppers :) Men ærlig talt , er man ikke voksen da? Kan man ikke bare ignorere det man ikke liker eller er enig i ? Det forundrer meg virkelig at noen greier å hisse seg opp over kommentarer i et forum på nettet ;) Jeg lærte for mange år siden å være positiv til det jeg ønsker mer av og ignorere det jeg ikke ønsker meg . Går fortsatt bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Jeg har hatt en bruker her en tid nå, og det siste året er det blitt mer og mer av ekle menn på kg. siden disse tydeligvis elsker å spre gørr, tenker jeg det er like greit å slette min bruker og slippe å bli plaget av sleske teite manipulerende kommentarer. Jeg er sikker på at det er noe mental galt med disse mannlige brukerne som slenger ut ord og innbiller seg at de vet alt om kvinner. Selv når andre menn taler dem midt imot i rævholet.

Er jeg alene om å mene dette?

Anonymous poster hash: 67c3d...770

Får du slike sleske private meldinger også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg er lei av disse mannfolkene selv og hvorfor er det menn her egentlig? Dette er KVINNEguiden!

Fordi det er for mange tullinger på diskusjon.no og fotballforumer. Er der også, men må ha avkobling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av disse mannfolkene selv og hvorfor er det menn her egentlig? Dette er KVINNEguiden!

Det er bra det er menn her også, men de som tror det er kvinneHATERguiden, forsøpler forumet.

Anonymous poster hash: 8280d...8a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...