Gå til innhold

Juliano Nathanielander?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner du noen over 25 år som har kalt ungen sin for Leander? Hjemmesnekret eller ei, det bærer fortsatt noen assosiasjoner.

Ja, det gjør jeg faktisk :) Nydelig navn forøvrig..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gjør jeg faktisk :) Nydelig navn forøvrig..

Du gjør vel det.. Og samtidig kjenner du vel ingen tenåringsmødre som har kalt ungen det? When pigs fly.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en mammablogger som hadde en unge som het noe med Casillas (Oscar Casillas kanskje?) Casillas er et etternavn og på spansk uttales den "Kasijas", det er som å kalle ungen din Ola Hansen med meningen om at "Hansen" skal være et navn. Må presisere at dette var navnet på ungen, ikke etternavnet.



Anonymous poster hash: 57ebf...189
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi gir barna navn så bør vi prøverope ungen inn til middag, late som at vi har et barn som heter Juliano Nathaliander som er ute på lekeplassen i borettslaget et sted og at vi skal rope ut av kjøkkendøra "Julianio Nathaliander, middagen er ferdig, kom hjem og spis" :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør vel det.. Og samtidig kjenner du vel ingen tenåringsmødre som har kalt ungen det? When pigs fly.

Så trivelig du er :) Bad day?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle disse pingle navnene på gutter skjønner jeg bare ikke. Hvorfor gi gutter veike navn? Ikke at de må hete Kenneth, Roy og Roger(som forøvrig er mer rampe-navn enn mandige navn), men det finnes vel en mellomting?



Anonymous poster hash: f400e...205
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du noen over 25 år som har kalt ungen sin for Leander? Hjemmesnekret eller ei, det bærer fortsatt noen assosiasjoner..

Ja. Svigerinna mi. Hun er 40. Ungen er 10, så det var vel før det ble så poppis som i dag.

Anonymous poster hash: b930d...dd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det mest rystende av disse nymotens "hjemmesnekra" navn du har hørt?

Det verste jeg har hørt er nettopp.... Juliano Nathanielander :bond:

Jeg må også innrømme at jeg hevet brynene da jeg møtte på Noha Cedrikh.

Anonymous poster hash: e45de...615

Hvor hen hørte du det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig du er :) Bad day?

Ja, litt. Når folk ikke klarer å se det retoriske i spørsmålet jeg stilte. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevet et øyebryn da en slektning kalte ungen Elizangela, selv om det er langt ifra det verste jeg har hørt.



Anonymous poster hash: 1b189...8fe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kusina mi vurderer å kalle ungen Renesmee Calliope... Jepp, etter ungen i Twilight og hun heite i Grey's Anatomy.



Anonymous poster hash: b7bef...370
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange grusomme eksempler i SSBs oversikt over de fornavnene som har lavest gjennomsnittsalder i befolkningen.

Jeg mener Timian, Oliwier, Kajus og Nojus?

SSB.

Edit: Det verste er egentlig at det er minst 50 barn som har disse navnene der ute, ellers ville de ikke blitt med i statistikken.

Hehe, kajus høres ut som et ord skapt av barn som ikke kan si "r".

Mor: Om du ikke pusser tennene får du karius i dem, kan du si "karius"?

Ungen: "kajus".

Anonymous poster hash: f11f9...f32

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en mammablogger som hadde en unge som het noe med Casillas (Oscar Casillas kanskje?) Casillas er et etternavn og på spansk uttales den "Kasijas", det er som å kalle ungen din Ola Hansen med meningen om at "Hansen" skal være et navn. Må presisere at dette var navnet på ungen, ikke etternavnet.

Anonymous poster hash: 57ebf...189

Huff, den har jeg også lest. Utrolig merkelig. Jeg reagerte på det med en gang :P

Anonymous poster hash: 4a55b...318

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilje Michelle Chantelle :hakeslepp:

Oh yes!

De hadde bestemt seg for de to siste navnene egentlig, men slang på Vilje i siste liten. Ungen kan heldigvis kalle seg bare Vilje, det er vel det beste navnet av de tre



Anonymous poster hash: 53805...76a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chanel Mariel

Isar Leonidas

Lykke Levita

Kermit (han er voksen, da)

Anonymous poster hash: 2eee8...415

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilje Michelle Chantelle :hakeslepp:

Kult med navn som rimer da! Blir litt "Kjell Pell Pottetskrell" over det.

Anonymous poster hash: 3aad1...cbb

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.norskenavn.no/navn.php?id=1249 - Skal man tro denne siden så er ikke Leander noe nytt navn. Synes egentlig at det er ganske fint, men får litt avsmak når det blir et så stort motenavn som det er nå.

For ikke lenge siden leste jeg om en familie med 10 barn hvor alle hadde rimelig jålete dobbeltnavn. Ruben Nataniel og Leah Othelia, blant annet... :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...