Gå til innhold

Det vestlige samfunnets store svakhet: Kvinnene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når kvinnene fikk stemmerett for hundre år siden prøvde mange febrilsk å si at familieinstitusjonen kom til å splittes. Det ble den. Årsaken er at folk alltid har vist at kvinner er styrt av følelser, og skiller seg dermed for fote. 3/4 av alle samlivsbrudd er tatt ut av kvinnen i forholdet. De viste det at kvinner kom til å stemme kun for deres egen profitt, fordi kvinner ikke har noen form for medfølelse eller bryr seg om mannfolk. Ergo stemte de for likestilling der det gagner kvinner, og inn kvinner som arbeider for kvinner, og noen sterke menn som alltid har brydd seg mest om kvinner. Skilsmisser ble også mer og mer vanlig når kvinner kom ut i jobb. Samtidig skulle kvinner få skolen lagt til rette for seg og ha like mye av det de heldige mennene har. Dessverre er ikke kvinner like nyttige, de er rett og slett mindre produktive og initiativrike. Det er mao en stor alternativkostnad.

Jeg skiller mellom de sterke og de heldige mennene, og mer folkelige eller fattige. Feministene klager over at de ikke har like mye som "menn", da disse førstnevnte.

Samtidig virker kvinner til å bry seg mindre om samfunnet, slik at man slapp inn horder av innvandrere. Som er til stor skade for våre barn, fordi samfunnet blir splittet. Og kvinner er rett og slett mindre truet av innvandring enn menn. De stemmer derfor ikke f.eks. FrP, men heller på SV eller AP. Fordi de ikke bryr seg eller har lettere for å se bort fra fakta.

Samtidig med alt dette får også færre menn barn, og de blir derfor enda mindre produktive. Fordi de har ingen ting å arbeide for. Bedre å late seg i sofaen enn å arbeide, eller sikre barna arv. Der de igjen driter i innvandring, eller fremtiden. Det er nå som teller. De gidder heller ikke å beskytte landet, hvorfor skal de det?

Dette blir kalt et fempocolyps, der alt blir mindre produktivt, dårligere økonomi, mindre beskyttelse ved krig, dårligere oppvekstforhold for ungene fordi de oftere ikke har en far. Som igjen har effekter for fremtiden.

:)



Anonymous poster hash: dc217...1b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en ting jeg har lurt på....eller to. Hvorfor stemmer kvinner stadig SV, og kommer fram til blomster og regnbuen når de skal hobbyfilosofere? Jeg er dame. Henter også popcorn :)

Anonymous poster hash: c9114...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bevis mennene fra 1900 feil kvinnfolk ;) De tok så rett det går an å få, og verre enn det.



Anonymous poster hash: dc217...1b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også tenkt på.

Anonymous poster hash: fdab8...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majestetsjef

Det er gøy å tulle med kvinner :-)

Vær glad for at ikke alle våre soldater er kvinner. De hadde falt for fiendens vakre ord... ikke kulene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy å tulle med kvinner :-)

Vær glad for at ikke alle våre soldater er kvinner. De hadde falt for fiendens vakre ord... ikke kulene ;-)

Hahaha :P Det tror jeg også. Så hadde fienden tatt de vakre kvinnene til andre koner, og de vanlige som husholdersker :)

Anonymous poster hash: dc217...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en ting jeg har lurt på....eller to. Hvorfor stemmer kvinner stadig SV, og kommer fram til blomster og regnbuen når de skal hobbyfilosofere? Jeg er dame. Henter også popcorn :)

Anonymous poster hash: c9114...9d4

Jeg tror det er at de ønsker at verden skal være slik.

Anonymous poster hash: dc217...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er at de ønsker at verden skal være slik. Anonymous poster hash: dc217...1b3

. Men deskriptivt er det jo ikke slik verden er, eller kommer til å bli.

Anonymous poster hash: c9114...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal dra til jungelen og bli en amasone. Vil noen av dere andre håpløse kvinner være med?



Anonymous poster hash: 2a250...1e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dra til jungelen og bli en amasone. Vil noen av dere andre håpløse kvinner være med?

Anonymous poster hash: 2a250...1e1

Trenger ikke å reise til jungelen, alt en trenger å gjøre er å ikke stemme så egoistisk, bry seg litt mer og prøve å gi unger en far. Eller rettere sagt noen kvinner må gjøre det, andre er vel ganske ok. Jeg bryr meg ikke om kvinner styrer, eller er med, så lenge det blir gjort riktig.

Anonymous poster hash: dc217...1b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10153807_303562076463133_836056784833453

Anonymous poster hash: 41491...cf3

Faen, skal vi drive med heksekraft også?!!! Jævla mye press på oss feminazier altså!!!!!

Anonymous poster hash: 2a250...1e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestens suksess skyldes at kvinner deltar på alle plan. Hadde den islamske verden latt kvinner være likestilte hadde de oppnåd stor fremgang. Dessverre ser vi at mange av de som kommer hit motarbeider den vestlige modellen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det lange løp blir det muslimene som vinner. De holder fødselstallene oppe. Genialt.

Anonymous poster hash: c9114...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...