Gå til innhold

Noen med nysgjerrige naboer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt eldre ektepar som naboer. De ser på alt jeg gjør. Er jeg og ordner med trivielle ting i hagen, følger de med. Kommer det noen venninner på besøk følger de med. De bor ganske nærme med innsyn til stua og de har enda bedre innsyn til gangen og trappa. I 50% av tilfellene følger hun med når jeg skal legge meg.



Anonymous poster hash: 69e82...8e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Jeg har en nabo som går helt klin inntil kjøkkenvinduet og glor inn...



Anonymous poster hash: 07ef9...56f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et litt eldre ektepar som naboer. De ser på alt jeg gjør. Er jeg og ordner med trivielle ting i hagen, følger de med. Kommer det noen venninner på besøk følger de med. De bor ganske nærme med innsyn til stua og de har enda bedre innsyn til gangen og trappa. I 50% av tilfellene følger hun med når jeg skal legge meg.

Anonymous poster hash: 69e82...8e9

Har du ikke gardiner/rullgardin på soverommet ditt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still deg opp i vinduet og stirr tilbake. Hvis de har litt vett blir de ille berørt og vil mest sannsynelig slutte, hvis ikke vil jeg anbefale deg å kjøpe noen gardiner/persienner.

Hadde en gang en sånn nabo og da hjalp det å stirre litt strengt tilbake :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så lett å la være å se når man har godt innsyn. Skaff deg gardiner! Eller sånn film til å ha på vinduet.



Anonymous poster hash: 3f636...282
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde en stund i en 1.etg leilighet med soveromsvindu ut mot gaten. Hadde persienner for vinduet, men disse hang på en måte som gjorde at det blei ei gleppe på hver siden.

Engang jeg og eksen hadde sex, kunne jeg plutselig se nabo-gubben stå med nesa i gleppa i vinduet med store øyne.

Da jeg reiste meg opp, forsvant han som et uvær.

Fikk opp ei rullgardin i tillegg i løpet av de neste dagene for å si det sånn....



Anonymous poster hash: eb6a9...634
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hvis dere kan komme dere ut uten å bli oppdaget, list dere bak disse menneskene, grip tak i dem og hyl "bøhhh" rett i ørene deres :fnise: .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke gardiner/rullgardin på soverommet ditt?

De kan ikke se inn i soverommet

Anonymous poster hash: 69e82...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at hun er verre en ham. Skjønner ikke hva det er med eldre nabokjærringer.



Anonymous poster hash: 69e82...8e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg blottet seg en gang nabokjerringa glodde inn, da hadde hun holdt på i et halvt år altså... Uansett hva kameraten min og dama gjorde så stirret hun inn, totalt blottet for skam... Men da han slengte ut minien så fikk hun nok :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg blottet seg en gang nabokjerringa glodde inn, da hadde hun holdt på i et halvt år altså... Uansett hva kameraten min og dama gjorde så stirret hun inn, totalt blottet for skam... Men da han slengte ut minien så fikk hun nok :fnise:

Kameraten min flashet rumpa... Han ble anmeldt for sjikane, så han anmeldte naboen tilbake for spionasje. Ble skikkelig rabalder :laugh:

Har en nabo som ringte meg en gang og sa: "Du, jeg så du tok opp en pakke sukker i morges, kunne jeg fått lånt litt?" Men ellers er mine ganske greie.

Anonymous poster hash: 844a1...c2f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Jepp. Er en dame i huset ovenfor som ofte står på kjøkkenet og stirrer mot vinduet mitt.. En gang vinduet mitt var åpent stod jeg og en venn å stirret tilbake, og likevel så fortsatte hun! Ble rett og slett ganske pinlig.. Etter hvert ga hun et surt blikk og dro for gardinen sin. Vi skjønte ingen ting, haha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg blottet seg en gang nabokjerringa glodde inn, da hadde hun holdt på i et halvt år altså... Uansett hva kameraten min og dama gjorde så stirret hun inn, totalt blottet for skam... Men da han slengte ut minien så fikk hun nok :fnise:

jeg har vært toppløs et par ganger, men det ble bare verre. Har grublet på å ta bilder av de, men vet ikke helt hvordan reaksjonen blir.

Anonymous poster hash: 69e82...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har hatt en nabo som var så nysgjerrig at han nok visste mer om hva jeg drev med enn jeg gjorde selv. Vi delte hage, og der pleide han tilfeldigvis å stå og tilfeldigvis se inn vinduene til leiligheten min.

En gang var jeg uheldig nok til å gå gjennom stua i undertøy mens han stod der, og da kom han og ringte på fem minutter senere for å si at jeg måtte kle på meg, sånn at folk ikke fikk sjokk da de så inn. :ler: Kanskje folk skal slutte å se inn da, svarte jeg, og etter det ga han seg faktisk.



Anonymous poster hash: f122e...a3c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det motsatte problem. Et par innbilske naboer som tror hele verden dreier seg om dem, og at jeg er minste interessert i hva de driver med hver gang jeg går inn på kjøkkenet.



Anonymous poster hash: 6b010...998
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. ja. Bodde i sokkelleilighet for noen år tilbake, de jeg leide hos bodde i samme hus. Soveromsvinduet mitt var vendt mot inngangsdøra deres. Når han var ute og røyket pleide han stå å kikke inn vinduet. Muligens bare for å se om jeg var hjemme. Hadde selvsagt gardinene trukket for. Utrolig ekkelt når man har lagt seg, å se konturene av et skalla mannehode som står helt klin inntil vinduet....



Anonymous poster hash: 08211...ee0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer litt på om det skjer noen biologiske endringer med eldre kvinner som fører til dette?

Det er som om de er helt uten sperrer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Vi hadde et par naboer (gamle pensjonister) som alltid satt i vinduet og kikket inn til oss. Jeg fersket nabodama med kikkert i vinduet, rett mot stua vår...

De var også veldig interesserte i hagen vår, og hun skulle alltid klage over våre "stygge" blomster, at trærne våre var i veien for "utsikten" deres (da mente hun vel INN i stua vår), osvosv. Hehe...

Endret av lillelarve
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å stå og tilfeldigvis se inn vinduene til leiligheten min.

Anonymous poster hash: f122e...a3c

Det tror jeg egentlig ikke er lov.

Anonymous poster hash: 69e82...8e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt å lese folk sine historier med rare naboer.. Jeg hadde også en nabo som kunne se rett inn på soverommet mitt, og før jeg legger meg har jeg rullgardinen oppe. Den stasjonære pcen min står også der, og når jeg sitter der sitter jeg ned ryggen mot vinduet. Plutselig en dag fikk jeg melding fra han på Facebook; "nå har du sittet lenge på nettet!". Skikkelig ubehagelig at han har stått ute og sett på meg mens jeg har vært på nettet. Edit; skrivefeil

Endret av embla1807
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...