Gå til innhold

Bør kvinneguiden fjerne muligheten for å være anonym?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er poenget med å tillate å være "anonym" her inne?

Selv med nick er man jo anonym (om man da ikke bruker sitt eget navn og adresse som nick), og man kan lettere kjenne igjen folk (spesiellt troll) fra andre debatter, og det er også lettere å forholde seg til hverandre som debatterer under et nicknavn.



Anonymous poster hash: a659e...9f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at mange velger å være anonyme. Har selv opplevd å bli "stalket" i mange innlegg jeg har skrevet der tidligere ting jeg har skrevet har blitt dratt frem, selv lang tid etter og ting som ikke har noe med det innlegget jeg svarer i å gjøre. Så etter det så skriver jeg for det meste anonym, for ikke å få idioter etter meg på nicket mitt.



Anonymous poster hash: 1ce38...fbe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke poenget med det. AB funksjonen er, og vil være tull og tøys i mine øyne.



Anonymous poster hash: f723a...258
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil beholde funksjonen. AB-ere har aldri plaget meg noe særlig. Heller et bra innlegg fra en AB enn ingen innlegg på grunn av innskrenkelser fra slemme modder.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mange av de som tar opp problematikk knyttet til helsespørsmål ønsker å kunne gjøre dette som AB-bruker. Og det forstår jeg.



Anonymous poster hash: 1e4a5...8aa
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at alle som har skrevet hittil er anonyme.
Hvertfall før jeg posta, lol.

Endret av Lilac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest black nailpolish

Skriver litt under AB selv og synes i grunn at det er veldig greit å ha muligheten der, om man ikke vil ha noe tilknyttet brukeren sin av ymse grunner eller om en bare føler for å være anonym, synes ikke man trenger å begrunne det egentlig. Så lenge ein oppfører seg fint altså noe jeg synes de fleste ABene gjør.

Heilt anonym bak et nick er man ikke, om en skriver litt spesifikt her om der sitter plutselig nabo'n og flirer godt mens han om puppespørsmåla dine, ikke at det gjør så innmari mye men skjønner jo at det er enklere å bare huke av for anonym når man likevel har sjangsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har vi denne tråden igjen, ja. Kan aldri gå en dag uten, eller?



Anonymous poster hash: acce4...8bd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er du anonym selv :fnise:

Jeg skriver ikke så mye under nick lenger siden noen var frekk mot meg 9/6/2014. De drev med hets og mobbing og det var så ille at jeg vurderte selvmord. Disse forbanna bitchene driver fortsatt og sprer dårlig stemning her på forumet. Jeg kommer ALDRI til å glemme det.

Hvorfor ikke oppføre seg mot andre som man vil at andre skal oppføre seg mot seg selv?

Anonymous poster hash: 047dd...7dc

Hehe, jeg kunne ikke motstå fristelsen til å være litt ironisk. xD

Men skjønner godt at du gjerne vil være anonym når folk har vært frekke og hetset, det er dessverre mange som tydeligvis synes det er stas å gjøre livet surt for andre.

Håper det går bedre med deg nå. :)

Anonymous poster hash: f723a...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har vi denne tråden igjen, ja. Kan aldri gå en dag uten, eller?

Anonymous poster hash: acce4...8bd

Nei.

Anonymous poster hash: f723a...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Synes det kan være mulig på underforumer som f.eks seksualitet og lignende. Men i forumer for generelle debatter og slikt synes jeg det hadde vært bedre om alle kunne skrive under nick.

Det er veldig vanskelig å prøve å henge med på hvem som skriver hva når over halvparten av de som poster er anonyme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å flette disse trådene tro? Eller blir det premie til nr 100 000 som poster en sånn tråd?



Anonymous poster hash: acce4...8bd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har vi denne tråden igjen, ja. Kan aldri gå en dag uten, eller?

Anonymous poster hash: acce4...8bd

Enig.

Gud så lei jeg er av dere som henger dere opp i en lovlig benyttet funksjon! Åååååhhr!

Anonymous poster hash: 52689...8dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at alle bør skrive under nicket sitt oftere. Misstenker at mange krysser av for anonym for å skjule hvem de er.

Men på en annen side er det greit med anonym bruker, spesielt om man forteller en historie og er red for å bli gjenkjent, eller lurer på noe som gjør at man ikke vil at andre brukere skal se hvem du er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab-funksjonen er eneste grunnen til at jeg skriver her på forumet.

Anonymous poster hash: 0c795...885

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misstenker at mange krysser av for anonym for å skjule hvem de er.

Ja, det er jo hele poenget det da :)

Anonymous poster hash: 0c795...885

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spør jeg om noe på fb og spør det samme her og så er koblingen der. Eller at jeg spør om noe, problemstilling som jeg hsr snakket med noen om. Vips så er koblingen der.

Fjern AB og det blir et mindre aktivt forum.

Anonymous poster hash: 8b0b7...f0c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg er så enig! Man er anonym selv bak et nick og man trenger ikke fortelle hva man heter på kg til Gud og hvermann. Likevel kan jeg skjønne at noen vil være anonyme på samliv, seksualitet og barn/familie for å unngå å bli stalket og få brukt vanskelige ting mot seg. Men være anonym på velværeforumet f.eks skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Man er anonym selv bak et nick og man trenger ikke fortelle hva man heter på kg til Gud og hvermann. Likevel kan jeg skjønne at noen vil være anonyme på samliv, seksualitet og barn/familie for å unngå å bli stalket og få brukt vanskelige ting mot seg. Men være anonym på velværeforumet f.eks skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med.

Du trenger ikke å skjønne det, du står fritt til å poste med nick om du vil.

Anonymous poster hash: acce4...8bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Du trenger ikke å skjønne det, du står fritt til å poste med nick om du vil.

Anonymous poster hash: acce4...8bd

Hæ? Jeg vet da det. Men jeg sier at jeg ikke skjønner vitsen, eller om du vil ikke syns det er noe vits å være anonym på de generelle foraene. Er ingen som forfølger deg her inne om du liker "feil" mascara. Men tar man opp noe vanskelig f.eks på samlivsforumet forstår jeg om noen vil være anonym pga faren for å bli forfulgt og stalket her inne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...