Gå til innhold

Celine Aagaard....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, men det er hets å åpenbart overdrive. Ts vet naturligvis at den dama på langt nær er 45 år gammel.

Anonymous poster hash: b2928...d86

Men på slutten av 90-tallet, da Topp var det store for min målgruppe, var hun jo eeeldgammel. Så ikke rart at vi tenker hun er over 40 nå. Når jeg tenker på det, mulig hun bare var i slutten av 20-årene på den tiden. Men hun var jo "gammel" da, så lett å konkludere med at hun er "eldgammel" nå. Litt med perspektivet å gjøre :) Hadde trodd hun var nærmere 40 enn 35, ikke pga utseende, men pga hun var så voksen da jeg var ung ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men på slutten av 90-tallet, da Topp var det store for min målgruppe, var hun jo eeeldgammel. Så ikke rart at vi tenker hun er over 40 nå. Når jeg tenker på det, mulig hun bare var i slutten av 20-årene på den tiden. Men hun var jo "gammel" da, så lett å konkludere med at hun er "eldgammel" nå. Litt med perspektivet å gjøre :) Hadde trodd hun var nærmere 40 enn 35, ikke pga utseende, men pga hun var så voksen da jeg var ung ;)

Hun er jo bare 3år yngre enn 40år, så helt feil tok man ikke.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ca 37 som meg. Synes hun ser litt sliten og dratt ut. Skjer i den alderen om man er rimelig slank. Camilla Phil er på samme alder tror jeg og hun ser fresh ut.



Anonymous poster hash: 8cc9e...a4f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ca 37 som meg. Synes hun ser litt sliten og dratt ut. Skjer i den alderen om man er rimelig slank. Camilla Phil er på samme alder tror jeg og hun ser fresh ut.

Anonymous poster hash: 8cc9e...a4f

Tror hun er 33-34.

Anonymous poster hash: f5602...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla Pihl er selve definisjonen på "hvordan-ta-seg-ut-etter-å-ha-bikket-30".



Anonymous poster hash: b5bc6...b4d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Googlet nå. Celine er født i 76. Altså er hun 37 (eller blir i løpet av året?

Camilla Pihl er født i 78. Hun ser mye yngre ut en Celine, samtidig som hun ser ut til å være rundt 35.

Så sammenlignet med Pihl og flere rundt den alderen, ser Celine flere år eldre ut enn hun er.



Anonymous poster hash: 0e293...a87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver tydeligvis å være yngre enn hun er, men syns ikke hun er "den verste".

Nå som "Aqua-Lene" er litt tilbake i media igjen så syns jeg hun virker enda mer desperat (hu er vel 39).



Anonymous poster hash: e4baf...c54
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lene Nystrøm ser fysisk yngre ut enn Celine, men det er kanskje bare meg?



Anonymous poster hash: 8561e...8a5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun henger jo bare med unge bloggere om man skal dømme henne utifrå bloggen. Dette er bare mitt inntrykk, men hun virker veldig overfladisk.

Anonymous poster hash: 92eb5...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lene Nystrøm ser fysisk yngre ut enn Celine, men det er kanskje bare meg?

Anonymous poster hash: 8561e...8a5

Hun har fikset på en del ting(hun har selv gått ut med dette), men jeg synes hun ser kjempebra ut!

Anonymous poster hash: f5602...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Polliani er den vakreste av disse stylemag bloggerne. Nydelig, kul stil, avslappet og mamma.

Anonymous poster hash: b7ae9...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, synes hele den blogg-gjengen som ser ut til å henge sammen i Oslo ser helt like ut, virker så overfladisk



Anonymous poster hash: 65829...749
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Celine er pen jeg :) Men hva heter hun som jobbet sammen med Celine før? I Se & Hør? De intervjuet kjendiser sammen. Tror hun heter Helseth til etternavn, har mørkt hår.. Er vel 10-12 år siden kanskje, om ikke mer.



Anonymous poster hash: e3a1b...cc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun barn? Hun er jo stadig ute på reise....

Anonymous poster hash: b7ae9...303

Hun har to stk.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har to stk.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

Hun har ett barn, en sønn som heter Silas.

Anonymous poster hash: 30ea7...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ett barn, en sønn som heter Silas.

Anonymous poster hash: 30ea7...e46

Stemmer det :) jeg tenkte med en gang hun har en jente også, men det er jo en annen blond blogger som har det. (Stylisten til Tone Damli)

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser faktisk yngre og bedre ut i virkeligheten! Ser henne stadig sykle hjem fra jobb i Oslo. Hun blir nok bare veldig "grå og dratt" på bilder. Men hun hadde hatt godt av et par kilo ekstra :-)



Anonymous poster hash: d87e0...f69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...