Gå til innhold

TV-kjendis voldtatt under sexorgie ++++++


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

En skikkelig grafsesak for media er under opprulling.

http://www.na24.no/article3630820.ece

Her er det mye "snadder" å ta tak i for tabloidene. En tidligere norgesmester skal altså ha voldtatt kona si og en politikvinne på sexfester hvor også en suksessrik gründer har deltatt. Kameraten skal ha voldtatt en TV-kjendis.....

I et miljø med narkotika og videofilming.....

To be continued!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er visst en kvinnelig reality-tv-kjendis som har vært med på orgien også

Anonym poster: ded94b3a03bba2b4f7091cbc9366b172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du må voldta KONA di for å få deg noe så gjør du noe feil...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er norgesmesteren og tv-kjendisen?

Anonym poster: 36d97ae26a403573521bb8853c105e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hvorfor offentliggjøres ikke navnene? Slik media nå har skrevet, gjør at hvermannsen nå skuler på alle pensjonerte norgesmestere i 40-åra, tv-kjendiser og føre-dette politikvinner. Ikke så gøy for alle som faktisk er uskyldige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Enig. Her burde alle kort legges på bordet, ellers kommer det til å oppstå masse rykter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Hoho, regn med at det er en del journalister som kommer til å dra denne historien på diverse nachspiel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig grafsesak for media er under opprulling.

http://www.na24.no/article3630820.ece

Her er det mye "snadder" å ta tak i for tabloidene.

Og mye snadder for kvinneguiden, no doubt...

Anonym poster: 057425e16b886dfb0b5d46870f84f04b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Kan anbefale Flasback til å diskutere slike saker. Reiser man over grensa er takhøyden for diskusjonene mye høyere. Godt mulig hele greia lekker ut der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skriver nok detaljer i artikkelen til at de som leser se og hør fast antagelig skjønner hvem det gjelder. Møtte kona i 2010 osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De skriver nok detaljer i artikkelen til at de som leser se og hør fast antagelig skjønner hvem det gjelder. Møtte kona i 2010 osv...

OMG er så irriterende med sånne som deg når saker som dette kommer ut. "Ooooh jeg vet hvem det er, dere kan også finne det ut om dere klarer å sette samme puslespillet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar nok ikke lang tid før det blir lagt ut her, slettet, lagt ut på nytt, slettet på nytt osv. Får se hvor lenge tråden lever.

Anonym poster: 057425e16b886dfb0b5d46870f84f04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG er så irriterende med sånne som deg når saker som dette kommer ut. "Ooooh jeg vet hvem det er, dere kan også finne det ut om dere klarer å sette samme puslespillet."

:skratte: jeg har ikke peiling! Jeg sier bare at de like gjerne kunne ha skrevet navnene siden de skriver så mange detaljer at de som har oversikt sikkert skjønner det fort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er vel ikke så lett å gjette hvem det er. Alderen kan være alt fra 40 til 49. Det er mange mange tidligere norgesmestere i ulike idretter i dette landet. Eneste sporet vi har foreløpig er det bildet i VG av leilighetsdøren i Oslo. Noen kan kanskje gjenkjenne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja dette var jo vanskelig å finne ut av, hehe. Huff, disse kjendisene. De bør få hjelp.

Anonym poster: f0f77deaa7652de76e3acdf4b11fb44a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt. De hadde gruppesex, og så var noen for fulle, og mener seg voldtatt i ettertid? Ble de fulle før eller under gruppesex-partyet, eller hva var det egentlig som skjedde?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt. De hadde gruppesex, og så var noen for fulle, og mener seg voldtatt i ettertid? Ble de fulle før eller under gruppesex-partyet, eller hva var det egentlig som skjedde?

Idrettsmannen sørget for å korke dem i seng med GHB

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...