Gå til innhold

Treningsskravling


Klips

Anbefalte innlegg

I går ville sønnen på 6 løpe. Og nabogutten. Skikkelig morsomt egentlig å ta en runde i nabolaget med dem, i hvert fall for alle vi støtte på underveis. Så da ble det nesten fire kilometer på en halvtime i sommerkvelden. :)

Og for sønnens del var dette ETTER fjerde dagen på fotballskole og ganske mange trampolinehopp. Og han er ikke en gang den jeg har tenkt på som den mest "fysiske" av barna mine.

Fulgte datter opp i garderoben på skolen i dag, den ligger i tredje etasje og jeg tenkte på hvor mange ganger i løpet av dagen de fyker opp og ned den trappen.

Sier litt om hvor stillesittene mitt voksne liv egentlig er, selv om jeg prøver å innbille meg at jeg er ganske aktiv.

Så det var bra jeg fikk syklet de tre kilometrene til jobb i dag, selv om sykkelen var våt etter regnet og jeg var redd for å ødelegge sveisen med hjelm og og og...

På den positive siden har jeg hatt fem dager uten alko, muligens rekord for 2012. Gjenoppdaget gleden ved glohet te på kveldene i stedet.

:)

(Status challenge: 79,7 km, plass 43 totalt, plass 18 på det danske laget)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra for meg, egentlig, å løpe med barna, og la trening bli mer lek og hvasomhelst i stedet for telling av minutter, kilometre, hastighet...

De skulle ut i dag igjen, 3.6 km på en halvtime ca... det kribler jo i kroppen etter å løpe fortere, lengre, men en kilometer er dog en kilometer når man er med i en kilometerkonkurranse.. :) Og godt å sitte igjen med den følelsen av å kunne ha gjort fortere, lengre, mer...

(Status challenge: 83,27 km, plass 43 totalt, plass 17 på det danske laget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kos hele helgen. Meldt på time i dag, men tror jeg sov to timer i natt, så får se på formen, akkurat nå dødstrøtt med lett hodepine. Er så talentløs til å sovne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke to ting på en gang, vøtt. Nå er jeg helt hekta på te på kveldstid, gleden etter å ha lagt barna (som forsåvidt ikke er noe jeg går og gleder meg til sånn som da de var små, nå er de herlige våkne & sovende) er å koke rykende varm te. Altså ikke vin. Men trene gjør jeg ikke. Hoppet hoppetau med datter i går og er støl i leggene i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke to ting på en gang, vøtt. Nå er jeg helt hekta på te på kveldstid, gleden etter å ha lagt barna (som forsåvidt ikke er noe jeg går og gleder meg til sånn som da de var små, nå er de herlige våkne & sovende) er å koke rykende varm te. Altså ikke vin. Men trene gjør jeg ikke. Hoppet hoppetau med datter i går og er støl i leggene i dag :ler:

Hihi, hoppetau er jo så gøy!!

Men kudos til deg som orker å supe vin te på så varme augustkvelder som nå. Hilsen hun som har vin i glasset en helt vanlig torsdag (men som tross alt har jogget en kveldstur ;) )

(og nei, jeg har ikke drukket så mye vin som all denne redigeringen kunne tilsi ... ;) )

Endret av Frøken Smilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

I dag er jeg påmeldt time. Med den morsomste og tøffeste instruktøren. Gleder meg skikkelig til å slite ut musklene mine litt igjen!

Har også hostet i to uker, fått betennelse/hevelse på det ene øyet og drakk betraktelig vin med middagsgjestene i går, så formen er på topp!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh åh åh åh, ny timeplan ny timeplan :hoppe::hoppe:

På mine to sentre har jeg nå følgende fristende tilbud:

Mandager:

Yndlingsinstruktør 1

Yndlingsinstruktør 2

Yndlingsinstruktør 3

Kettlebells

Catslides

Stretching

Tirsdager:

Cardio + power eller den nye timen

RAW

Onsdager:

RAW

X-fit

Torsdager:

Yndlingsinstruktør 1, inkl. BOSU styrke

Yndlingsinstruktør 3

RAW

Kettlebells

Fredager:

en praktisk steptime kl. 16.10 (eneste nyttige tidspunkt på fredager, etter det vil jeg ha helg)

Lørdager:

Kettlebells

Søndager:

Yoga?

Kribler i ben og armer. I tillegg er det fire uker igjen av løpekonken, så jeg får vel ikke gi den helt opp. Og de samme fire ukene til jeg skal ta meg godt ut, litt tung styrke skader ikke.

Her skal det trenes!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yndlingsinstruktør 1 er tøffere enn toget. Og jeg setter jo alltid step'en opp, uansett. Og har ikke trent skikkelig i hele sommer. Og har noe i brystet. Knæsj kombo. Fikk et uvant ubehagelig pustebesvær. Men gøy var det :)

Møtte en gammel kollega som skulle trene før fredagspils, slik hun og jeg pleide gjøre da vi jobbet sammen. Kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har forresten fått meg kulemage i sommer!

:ler:

Minner meg om hun i Pulp Fiction som er så stolt av eller ønsker seg "pot belly", husker ikke.

Får vel kanskje ha som mål å fjerne min, garderoben min er liksom lagt opp etter sivslank midje, er det + sprettrumpe jeg baserer meg på for å fortsatt føle meg litt lekker når det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som slår godstølfølelsen. Enjoy! :) Har litt vanskelig for å se for meg bittelille deg med kulemage.

Godstøl her også, så får vi se hva beina sier etter økta i dag. Godstøl eller stokk stiv og ute av stand til å gå som jeg ble forrige uke. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både kulemage og sivslank var vel noe overdrevet. Min personlige favorittdel av meg selv er skuldrene og øvre del av armene. Som ser.. akkurat litt trent ut. Samt at jeg liker brystet og at jeg ikke har store pupper. Ville sikkert vært fint med store pupper i manges øyne, men jeg synes det ser bare rart ut og ikke noe fint på små kropper. Og mine små pupper har både kapret en veldig bra mann og ammet to barn, og henger fortsatt på samme plass. Så sånn funka det i gamle dager folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne gitt dere et bilde, men får ikke lov til å laste opp mer, og vet ikke om det hjelper å slette gamle bilder og hvor de i så fall er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo asså som jeg skrev et annet sted, i dag hadde jeg så mye å gjøre, så mye å huske, så mye å komme på å gjøre både jobb & hjemme at jeg valgte å la pusting utgå så jeg skulle slippe å tenke på det også. Og priset meg lykkelig for at jeg hadde skviset inn en trening mellom jobb&hjemme fordi jeg visste det ville få angsten og skuldrene til å slippe taket. Takk&pris for lykkepillen treningsendorfiner, jeg hadde sittet klort fast i taket nå uten den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening, men har syklet Berlin rundt i to dager og danset (evt. hoppet opp og ned) i tre strake timer.

:)

Sliten. Reiser straks av gårde igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har strening i høye hæler på brosten og flyplasser sammen herremenn i dress blitt bedrevet i to dager. Men strengt tatt mest sitting.

Var flink, tok i mot både dessert og dessertvin da vi var ute og spiste, smakte og satt igjen resten. I stedet for å prøve å hviske diskret "jeg skal ikke ha". Så virker jeg mindre sær, ikke sant? Men kan virkelig ikke fordra desserter og dessertvin i det store og det hele. Grøss.

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Jeg ELSKER dessert og spesielt dessertvin. Jeg blir så lykkelig når vinen passer til maten, og det er jo ingenting som passer så bra til dessert som dessertvin. Men hvis du ikke liker dessert generelt så skjønner jeg problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd RAW ennå? Hvordan er det? Jeg vurderer å prøve det en dag det passer seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke søtt i det hele tatt, Cumulus. To suketter i teen eller en tyggis er ca det nivået søtt jeg takler, men kaker, melkesjokolade etc. byr meg faktisk litt i mot :ler:

Har ikke fått testet RAW ennå, håper jeg får til snart. Trente taekwondo i min ungdom, så jeg har ganske fine slag & spark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...