Gå til innhold

Noe mønster i hvem du tiltrekker deg?


Silfen

Anbefalte innlegg

Typer, jobber , utdanning? Nei jeg spør ikke alle som er tiltrukket av meg om hvordan utdanning de har. Det kunne ikke brydd meg mindre.
Men jeg tiltrekkes som regel cocky menn som er litt for høye på seg selv og badboys. Jeg er pen og det er få "vanlige" som tør å sjekke meg opp, synd for det er jo de jeg vil ha, men ser jeg noen jeg liker så har jeg ikke noe problem med å ta initiativ til å sjekke de opp selv.



Anonymous poster hash: 12857...e4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Litt av hvert. Når jeg vurderer det kan jeg ikke se noen særlige fellesnevnere.  

Alt fra spake forsiktige jenter med et stort behov for omsorg og trygghet til jenter med bein i nesa som kunne slå fra seg. :fnise:

Er det virkelig slik at folk tiltrekker seg en spesiell type folk?

 

En skulle tro at hvis en var tiltrekkende nok og hadde en bra personlighet at folk fra alle lag ville melde sin interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at de mennene enten er veldig høflige og lovlydige, sjenerte og ute etter noe seriøst. Eller i motsatt retning: Sjarmerende playere med en god dose selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler egentlig jeg blir litt tiltrukket av de fleste. Gifte menn 40+, kompisene til lillebroren på 16 år, kjekke menn, uatrakktive menn, rike menn, fattige menn, sportsidioter, bandmedlemmer...

 

Eller, drev mye med politisk arbeid for noen år siden. Ble ofte tiltrukket av mennene med de øverste vervene og de som var ansatt (blir tent av ambisiøsitet og kunnskapstørste), men ingen av de har lagt an på meg eller flørtet med meg.

 

De er kanskje litt mer hard to get for meg :P Håper noen av de likte meg likevel og at de bare er dårlige på sjekkern. Haha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Folk kan jo ikke lese her inne... :roll:

 

Det er overhodet ingen fellestrekk mellom mennene som har vært interessert i meg. Verken i utseende, yrke eller personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er det søte, kjente hollywoodstjerner fra 18-35 som faller for meg.



Anonymous poster hash: f8709...f38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Snill og god. Høflig.

Den kjekkeste i mengden.   :fnise:

Velkledd. God personlighet. Fin humor. etc.

De er alle av typen som behandler en dame pent.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp.

Det er slitsomt å lese må vite :P i hvert fall for majoriteten her på KG.

Anonymous poster hash: a1aab...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sjekket opp av enten lubne/slaskete menn som oftest ikke er i jobb eller har en form for "jobber litt her og der"... Greia er at de er veldig snille, men som oftest er de veeldig flinke til å skryte om seg selv (hva de har gjort i livet, hvor mye de tjente en gang, hvor mange biler de har osv. osv.) - og ikke minst: alle historiene de må nevne om alle jentevenninne deres! Takler ikke sånn skryt, når jeg møter menn liker jeg at samtalen går vekslende på både han sitt liv og mitt, og at vi selvfølgelig kan prate om andre ting. Det er det aller beste, å bare prate om helt random ting som begge finner interessant! Samt at han får meg til å le...

Jeg er i 20 åra, 171 cm og veier 59 kg, har former som pupper, hofte og lår. Blondt langt hår (ikke extensions) og bruker litt sminke (naturlig look, ikke overdreven bruk). Trodde jeg så ut som en normal person... Men jeg har kommet fram til at jeg må være grufull stygg antageligvis 😜 for de mennene jeg tenner på (barske menn typ Kenny Johnson) gir meg bare et vennlig smil... and that's it.

Anonymous poster hash: ce1c9...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir du opp for. Det er svar på spørsmålet ditt. 

Silfen sier: Hva slags menn/damer blir tiltrukket av DEG. Ikke hvem DU blir tiltrukket av.

Anonymous poster hash: a1aab...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er slitsomt å lese må vite :P i hvert fall for majoriteten her på KG.

Anonymous poster hash: a1aab...f19

 

Hun gir opp i alle trådene sine?

Anonymous poster hash: 298b2...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

 

Silfen sier: Hva slags menn/damer blir tiltrukket av DEG. Ikke hvem DU blir tiltrukket av.

Anonymous poster hash: a1aab...f19

 

 

Og det er det jeg har svart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er det jeg har svart på.

Du svarte riktig ja. Men du er en av få :)

Anonymous poster hash: a1aab...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartman

Sjelden folk blir tiltrukket av meg. Har kun opplevd det på Kiwi, så det er noe med Kiwi-kvinnene og meg.

 

Edit: med tiltrukket tenker jeg på følelser som forelskelse/betatt/noe i den dur.

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Generelt to typer menn, enten de som er litt skadeskutt og trenger en skulder å gråte på, eller de som nærmer seg en eller annen midtlivskrise, synes livet er litt kjedelig og av en eller grunn tror at jeg kan endre det. Ikke så lysten på noen av disse egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forskjellig.. En del med god økonomi, men ikke så mange med høy utdannelse. En med høyere utdannelse var tiltrukket av meg enormt lenge..nå har han endelig funnet en annen, så blir ikke jeg maset på lenger :P 



Anonymous poster hash: 118a6...133
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...