Gå til innhold

Alle guttene på jobb liker meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber med 4 menn som er 1-8 år eldre enn meg. Jeg ser på meg selv som en helt normal jente, og kanskje en typisk "good girl". Jeg tror kanskje det de liker ved meg er at jeg er utrolig åpen, smiler og ler hele tiden og tuller en god del med de andre jeg lommer godt overens med. Det er bare det at jeg føler det er så dumt at de nesten skal kjempe for meg, og jeg vil jo bare være venner (i alle fall med 3 av de. Han siste skal jeg på date med) og jeg har jo lyst til å gjøre det ganske klart for de slik at de ikke utvikler noen følelser for meg. Men jeg er naturligvis veldig glad i de, bare ikke på den måten. Skal jeg slutte å tulle med de eller hva gjør jeg?

Ja, skjønner at dette er et lukshusproblem at jeg kan velge og vrake i alle, så trenger ikke få noen frekke kommentarer

kommentarer. Jeg kan ikke noe for hvordan jeg er født.

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får tone det ned. Du kan ha en god tone som fortsatt er profesjonell.



Anonymous poster hash: 8c3a1...dba
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med 4 menn som er 1-8 år eldre enn meg. Jeg ser på meg selv som en helt normal jente, og kanskje en typisk "good girl". Jeg tror kanskje det de liker ved meg er at jeg er utrolig åpen, smiler og ler hele tiden og tuller en god del med de andre jeg lommer godt overens med. Det er bare det at jeg føler det er så dumt at de nesten skal kjempe for meg, og jeg vil jo bare være venner (i alle fall med 3 av de. Han siste skal jeg på date med) og jeg har jo lyst til å gjøre det ganske klart for de slik at de ikke utvikler noen følelser for meg. Men jeg er naturligvis veldig glad i de, bare ikke på den måten. Skal jeg slutte å tulle med de eller hva gjør jeg?

Ja, skjønner at dette er et lukshusproblem at jeg kan velge og vrake i alle, så trenger ikke få noen frekke kommentarer

kommentarer. Jeg kan ikke noe for hvordan jeg er født.

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

 

Hvis de hadde sluttet å være så keen på deg så hadde det vært enda mer ille faktisk, da du har blitt avhengig av den daglige vailderingen. Det som trenger å skje er at de ansetter flere kvinnfolk slik at du får noe konkurranse. 

 

Dette er et bra eksempel hvor lett dere kvinnfolk har det da... :skratte:  

Anonymous poster hash: a1a71...f8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du får tone det ned. Du kan ha en god tone som fortsatt er profesjonell.

Anonymous poster hash: 8c3a1...dba

 

Enig, på en arbeidsplass skal man være profesjonell. Å gå rundt å tulle og flørte er IKKE profesjonellt. Ikke rart de blir begeistra for deg, for det er ikke ofte man treffer sånne type kollegaer.

Anonymous poster hash: b54e1...991

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukshus :fnise:

Nei, du får tone det ned ett par hakk :)

Det er jo greit å være den ansatte som er i godt humør og som liker å tulle litt, så lenge det ikke går over en "personlig" grense, det kan jo være gøy for alle å flørte på "liksom", at det bare er en vennlig flørt, men man må også tenke på at dette er mennesker du skal jobbe med og ha ett profesjonelt forhold til på jobb.
Det verste som kan skje er jo at du blir stemplet som løs av mannlige kolleger, når man flørter og har det gøy med alle mannfolka på jobb og itillegg skal på date med en... ;) (Ikke det at det er dumt å date noen på jobb, men har man en flørtende tone med alle, så kan det slå litt tilbake)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg slutte å tulle med de eller hva gjør jeg?

 

Oi oi, det der skal du være forsiktig med. Hvis du i tillegg til den personligheten også har et ok ytre, så vil du av mange menn bli oppfattet som ekstremt sjarmerende og lett å få følelser for. Nesten litt sånn femme fatale. 

Anonymous poster hash: d72d8...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber med 4 menn som er 1-8 år eldre enn meg. Jeg ser på meg selv som en helt normal jente, og kanskje en typisk "good girl". Jeg tror kanskje det de liker ved meg er at jeg er utrolig åpen, smiler og ler hele tiden og tuller en god del med de andre jeg lommer godt overens med. Det er bare det at jeg føler det er så dumt at de nesten skal kjempe for meg, og jeg vil jo bare være venner (i alle fall med 3 av de. Han siste skal jeg på date med) og jeg har jo lyst til å gjøre det ganske klart for de slik at de ikke utvikler noen følelser for meg. Men jeg er naturligvis veldig glad i de, bare ikke på den måten. Skal jeg slutte å tulle med de eller hva gjør jeg?

Ja, skjønner at dette er et lukshusproblem at jeg kan velge og vrake i alle, så trenger ikke få noen frekke kommentarer

kommentarer. Jeg kan ikke noe for hvordan jeg er født.

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

 

:klaske:  :klaske:  :klaske:  :klaske:  :klaske:  :klaske:  :klaske:  :klaske:  :klaske:  :klaske:

Anonymous poster hash: 8f8bd...fb9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis de hadde sluttet å være så keen på deg så hadde det vært enda mer ille faktisk, da du har blitt avhengig av den daglige vailderingen. Det som trenger å skje er at de ansetter flere kvinnfolk slik at du får noe konkurranse. 

 

Dette er et bra eksempel hvor lett dere kvinnfolk har det da... :skratte:  

Anonymous poster hash: a1a71...f8b

 

Vi er i grunn 90% kvinner.. 

-TS

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oi oi, det der skal du være forsiktig med. Hvis du i tillegg til den personligheten også har et ok ytre, så vil du av mange menn bli oppfattet som ekstremt sjarmerende og lett å få følelser for. Nesten litt sånn femme fatale. 

Anonymous poster hash: d72d8...9ee

 

Ja, men hva skal jeg gjøre da? Jeg er en sånn person som tuller mye, smiler hele tiden og jeg forstår godt at menn kan bli sjarmert av meg, men jeg kan jo ikke late som at jeg er en sur person eller noe slikt heller.. 

-TS

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig, på en arbeidsplass skal man være profesjonell. Å gå rundt å tulle og flørte er IKKE profesjonellt. Ikke rart de blir begeistra for deg, for det er ikke ofte man treffer sånne type kollegaer.

Anonymous poster hash: b54e1...991

 

Oioi, du tuller aldri på jobb? :P I alle jobbene jeg har vært i har det i grunn vært vanlig å tøyse med kolleger. Jeg gjør det i grunn med kvinnelige kolleger og :) 

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn på den gamle jobben.jobb fester endte i slosskamp osv . Det roet seg  da jeg ble sammen med han ene .Jeg gjorde ingenting annerledes jeg bare gjorde som jeg pleide så fikk de ordne opp seg i mellom. Men når det ble slutt var det jo samme gamle greia. Jeg bytta jobb etter hvert og der var det heldigvis bare 2 som likte meg og de var langt mer siviliserte.



Anonymous poster hash: 706f3...2db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, men hva skal jeg gjøre da? Jeg er en sånn person som tuller mye, smiler hele tiden og jeg forstår godt at menn kan bli sjarmert av meg, men jeg kan jo ikke late som at jeg er en sur person eller noe slikt heller.. 

-TS

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

 

 

Jeg liker deg allerede, og jeg har ikke sett den engang :)

Stå på frøken! Du må bare være deg selv, også ta ting når de kommer. At du tuller og ler mye er ikke synonymt med flørting, om gutta tar det sånn så får de bare gjøre det. Du er ikke forpliktet til å forandre deg etter hvordan andre kan se deg. 

Endret av Adara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, men hva skal jeg gjøre da? Jeg er en sånn person som tuller mye, smiler hele tiden og jeg forstår godt at menn kan bli sjarmert av meg, men jeg kan jo ikke late som at jeg er en sur person eller noe slikt heller.. 

-TS

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

 

 

Det er jo litt vanskelig å si når jeg ikke har sett deg på jobben. Å tulle en del og smile hele tiden er i seg selv bare hyggelig. Det jeg som mann (i et yrke som er mannsdominert og der de relativt få jentene på jobben får mye oppmerksomhet) mener du skal være forsiktig med, er dersom du supplerer tulling og smiling med kroppskontakt. Stryking på rygg og skuldre, klemming, sitte på fanget, massere skuldre etc. Både initiert av deg eller dine mannlige kolleger. 

Anonymous poster hash: d72d8...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Inviter til femkant...

 

Er ikke noe å gjøre med den slags. Se positivt på det. Du er attraktiv og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, men hva skal jeg gjøre da? Jeg er en sånn person som tuller mye, smiler hele tiden og jeg forstår godt at menn kan bli sjarmert av meg, men jeg kan jo ikke late som at jeg er en sur person eller noe slikt heller.. 

-TS

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

 

 

Det er du som velger å tulle mye, det er ikke bare "sånn du er". 

 

Og det er ingen som har sagt at "sur" er foretrekkbart. Det er en mellomting - og det kalles en profesjonell, vennlig tone. 

Anonymous poster hash: 8c3a1...dba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legg inn i skravlinga om hvor mye du gleder deg til daten du har med en av dem så skjønner de hvor landet ligger ☺

Anonymous poster hash: 8ec2b...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det å være hyggelig og det å flørte er 2 forskjellige ting. Vi hadde ei på vår jobb som hadde vært på date med flere av våre mannlige kolegaer, og akt endte bare opp med sex og kleine øyeblikk på jobb.. å ryktene spredde seg jo fort på jobb, og slikt vil man jo ikke ha det..jobb er jobb.. å selvfølgelig skal du ikke slutte å være smilende og blid, men når man er kollegaer å man " faller" for en feks, burde man ta seg en runde med seg selv og tenke godt over det. At de flørter med deg, det får de nå bare gjøre.. det er jo du som har det siste ordet uansett :-)

Anonymous poster hash: 42a96...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner at dette er et lukshusproblem at jeg kan velge og vrake i alle, så trenger ikke få noen frekke kommentarer

kommentarer. Jeg kan ikke noe for hvordan jeg er født.

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

 

Er ikke sikkert de liker deg så godt som du tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, riiiight... Dette er nok bare noe du innbiller deg.

Vi satt på julebord på jobben til mannen min bort og da kom en dame fra hans jobb bort (det var bare 2 damer i firmaet) og skrøt over hvordan alle siklet etter henne osv. Når hun var gått holdt guttene på å drite på seg av latter fordi det var helt åpenbart ikke sant.

Vedder på du er den typen :P



Anonymous poster hash: d330c...786
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man KAN faktisk omgås/være en hyggelig kollega med det motsatte kjønn uten at det trenger å bety noe. Just sayin'. Det er ikke sånn at god kjemi med motsatt kjønn = potensiell pulings som bare venter på å skje med mindre noen sier nei.



Anonymous poster hash: 0801b...5fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...