Gå til innhold

Han prøver seg aldri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr, har kjent hverandre i noen uker. Møttes på byen og første kvelden var jeg med han hjem. Vi hadde ikke sex, men lå jo nakne og koste. Var veldig hyggelig stemning og jeg hang hos han nesten hele dagen derpå.

 

I ettertid har han vært veldig ivrig på å ville være mer med meg. Han spurte allerede to dager etter "ONS" om vi skulle møtes og se en film. 

 

Og sånn har det fortsatt. Vi har filmkveld etter filmkveld (han tar initiativ de fleste gangene). Har vel sett film 3-4 ganger nå, og enda ikke kysset!! De andre guttene jeg har datet har vært mer på'n, feks satt seg tettere med meg, foreslått massasje, plutselig kysset osv. Han er liksom så overhøflig at vi blir sittende der hver for oss, og knapt gir en klem når han går. 

 

Jeg er ganske sjenert selv og forventer egentlig at gutten skal ta initiativ til fysisk kontakt. De første par datene syns jeg det var et pluss at han ikke "bare var ute etter sex", men nå begynner jeg å bli litt utålmodig. Syns det er vanskelig å ta forholdet videre når alle datene føles som den første.

 

Begynner nesten å friendzone han merker jeg:s Vi kommer oss aldri til det steget der jeg blir betatt, når vi bare sitter i sofaen og snakker høflig... 

 

Bare for å påpeke det; jeg syns IKKE noe om gutter som tar hånden ned i buksa di på første date, men når det tipper over til å bli for høflig andre veien, gir jeg litt opp. Man må svi mens jernet er varmt og den gryende interessen er der.



Anonymous poster hash: 3945f...702
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han tenker sikkert det samme...Han liker sikkert damer som tar initiativ. Det er jo flere av dem, så la ham gå å finne en slik hvis du ikke synes han er noe til kar.



Anonymous poster hash: 34670...828
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interessert i å ligge med han så er det ytterst tåpelig at du ikke gjør noe med det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet sikkert 30 menn, og ALLE har tatt initiativ etter en viss stund. Jeg blir naturlig nok usikker når han her ikke gjør det.

 

Kall meg gjerne gammeldags, men jeg mener det er guttens oppgave, og at han har såpass selvtillit at han tør kysse jenta han dater:/ Jeg hadde jo ikke datet han 4-5 ganger om jeg ikke likte han.

 

TS



Anonymous poster hash: 3945f...702
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gjør noe med det da. dump han, be han kysse deg, kyss han eller dra på fylla sammen.

Anonymous poster hash: 58c4a...105

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har datet sikkert 30 menn, og ALLE har tatt initiativ etter en viss stund. Jeg blir naturlig nok usikker når han her ikke gjør det.

 

Kall meg gjerne gammeldags, men jeg mener det er guttens oppgave, og at han har såpass selvtillit at han tør kysse jenta han dater:/ Jeg hadde jo ikke datet han 4-5 ganger om jeg ikke likte han.

 

TS

Anonymous poster hash: 3945f...702

 

Jeg datet en likedan. Han skjønte ingenting da jeg til slutt gav opp, og sa at jeg tror vi best er venner bare. Da endra han seg litt, og ville møtes igjen, men det ble ikke så mye. Han var veldig sjenert og snakket knapt. Vi treffes av og til, men vi ser også bare på film. Sier lite. Smiler. Ja... 

Anonymous poster hash: 8b418...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har datet sikkert 30 menn, og ALLE har tatt initiativ etter en viss stund. Jeg blir naturlig nok usikker når han her ikke gjør det.

 

Kall meg gjerne gammeldags, men jeg mener det er guttens oppgave, og at han har såpass selvtillit at han tør kysse jenta han dater:/ Jeg hadde jo ikke datet han 4-5 ganger om jeg ikke likte han.

 

TS

Anonymous poster hash: 3945f...702

 

 

 

Kvinner som deg er grunnen til at jeg aldri kommer til å ta kvinner alvorlig når de snakker om likestilling.

Anonymous poster hash: 14e36...9a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke selvtillit nok til å kysse han heller, så jeg skjønner ikke hva du klager over han for? 

 

Kyss han selv om du har lyst!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle kvinner like? Forventer du at du skal stelle med hjem, lage mat og ha den klar til han når han kommer hjem fra jobb? Forventer du at ditt store mål i ditt liv skal være å være hans tjener? I så fall, vent på at han tar første skrittet slik du mener en mann skal.

 

Hvis du mener du er et individ, at det at du har en innoveritss er en ren tilfeldighet, at du er den du er og andre er de de er, uavhengig av kjønn, etnisitet, seksuell legning, osv. i så fall, hvis den du er interessert i ikke tar første skrittet og du har veldig lyst på noe mer så får du ta første skrittet. Særlig når du har veldig lyst på at noe mer skal skje. Ingen er tankeleser vet du.

 

Ditt liv, ditt valg.



Anonymous poster hash: fefa5...439
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du vet at du ikke hadde datet han 4-5 ganger om du ikke var interessert i han, så er det ikke sikkert han vet det. Tenk om han er så vant til å bli friendzonet at han tror du bare ser på han som en venn siden dere har sett på film 3-4 ganger uten at du har vist han at du er interessert i noe mer? :vetikke:

Kan jo også være at usikkerheten din har smittet over på han.

Siden han har tatt initiativ til å møtes de fleste gangene så syns jeg du må ta initiativ nå. Ellers er det jo ikke rart han ikke prøver seg :bond:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt på hvilke signaler du sender ut, TS? Har selv møtt på en jente som bare satt der og så ut som hun kjedet seg mens vi så film, så småsur ut og det var null flørting med blikkontakt e.l.som det hadde vært ute. Hadde det vært noen jeg var ute noe seriøst med, hadde jeg aldri i verden prøvd meg. Hun var med på notene så fort jeg kysset henne, men det var nesten så jeg tenkte at det ikke var noe vits. Om du sitter der nervøs med "bitchy resting face", er det ikke så rart han ikke tar noe initiativ. Smil og gi ham et kyss når du kommer. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en sånn mann en gang (veldig sjenert).Han bodde i utlandet,og jeg bodde hjemme hos ham i 1 uke uten at han gjorde noe forsøk på å kysse meg.Kvelden jeg ankom stod sovesofaen i stuen klar,og han ga beskjed at han ikke hadde plass til meg i sin seng.Da ble jeg usikker på om han i det hele tatt likte meg på den måten eller kun som en venn.Derfor gjorde jeg ingen fremstøt de kommende dagene.

 

I tiden etterpå,da jeg kom hjem,tok jeg mot til meg og nevnte at jeg hadde hatt lyst å kysse ham.Han skrev tilbake at han hadde hatt lyst å gjøre det selv også,men hadde fått følelsen av at jeg ikke var så keen.Det var altså usikkerhet fra begge parter som gjorde at det ikke ble noe mer.

 

Ved neste filmdate kan du jo bare legge hodet ditt på skulderen hans og se hva som skjer?Hvis ingenting hjelper så si at du har lyst at han skal kysse deg (eller at du har lyst å kysse han) og stryk ham litt på låret ;)



Anonymous poster hash: 89951...83f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt å mye pepper ts skulle få da.

Anonymous poster hash: 701b4...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BoxingDay

Ta med en flaske vin og sleng glatte, nybarberte legger oppi fanget hans neste gang dere sitter i sofaen og ser film så går det av seg selv. Jeg lover.

Endret av BoxingDay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner nesten å friendzone han merker jeg

 

Anonymous poster hash: 3945f...702

 

Kanskje han allerede har friendzonet deg.

Anonymous poster hash: ec52a...912

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke han her alle KG kvinnenes drøm da? I følge hva alle sammen av dere som sutrer over "menn er bare ute etter en ting". Og at det er overgrep og trakassering når han tar initiativ til slikt...



Anonymous poster hash: b4366...01f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på hvilke signaler du sender ut, TS? Har selv møtt på en jente som bare satt der og så ut som hun kjedet seg mens vi så film, så småsur ut og det var null flørting med blikkontakt e.l.som det hadde vært ute. Hadde det vært noen jeg var ute noe seriøst med, hadde jeg aldri i verden prøvd meg. Hun var med på notene så fort jeg kysset henne, men det var nesten så jeg tenkte at det ikke var noe vits. Om du sitter der nervøs med "bitchy resting face", er det ikke så rart han ikke tar noe initiativ. Smil og gi ham et kyss når du kommer. :)

Ja, jeg har tenkt på det, og jeg tror absolutt det er noe i det du sier. Jeg er som sagt sjenert selv og blir ganske usikker og nervøs rundt gutter, før jeg vet hvor jeg har dem. Det kan kanskje misoppfattes som at jeg ikke er så gira. Muligens noen også føler seg avvist, fordi jeg ufrivillig sender ut "dont touch me". Jeg sitter absolutt ikke og ser sur ut eller ikke sier noe, men kanskje han føler seg usikker på hva jeg vil, fordi jeg utstråler noe annet enn jeg tror/håper.

 

Det er altså ikke bare hans feil, men jeg er redd han glipper om vi ikke snart får fortgang i sakene. For meg er forelskelse noe kjemisk, jeg må føle den seksuelle "connectionen" for å falle for en fyr. Hvis ikke blir han bare en hyggelig fyr å snakke med, og da er det vanskelig å snu (da har hjernen min friendzonet han). 

 

Og som jenter flest er selvsikkerhet hos gutter ett av de viktigste punktene. Jeg vil at han skal ta meg med storm, i det minste våge å prøve:p Jeg liker gutter som vet hva de vil ha og ikke er redd for å vise det. Først da blir jeg trygg og kan slippe meg løs selv. Jeg kan være flørtete og frampå, men jeg liker at gutten tar det første steget. 

 

Han virker veldig gira på å møtes, skriver sms hver dag, så jeg tror ikke det er interessen det skorter på. Kanskje vi bare er for sjenerte begge to. Jeg passer også på å skrive først selv og ta intiativ til dater, for å vise at jeg ER interessert.

 

TS

Anonymous poster hash: 3945f...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...