Gå til innhold

Trenger datingtips - kyssing/flørting/kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri datet noen før og skal møte ei jente fra tinder på lørdag. Vi har møttes en gang før og det gikk veldig bra egentlig. Da vi møttes klemte vi og jeg komplimenterte kjolen hun hadde på seg. Det jeg lurer på er hva skjer framover nå? Er det sånn at man må/bør kyssepå andre date, eller holde hender? Ha litt mer fysisk kontakt og flørte eller hva er greia? Jeg kan jo nevne at jeg er litt sjenert og har aldri vært den som er mest frampå når det gjelder flørting. Jeg kjente jo heller ikke denne jenta fra før og vi har pratet i ca 1 1/2 uke.

 

 

- Gutt 21



Anonymous poster hash: 1ece9...018
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du føler dere har en koselig tone mellom dere, prøv å ta hånden hennes imens dere går rundt. Å holde hender kan være et lite med kraftig tegn på at en liker hverandre, og kan åpne for et kyss når dere f.eks. skilles. Ville absolutt gått for et kyss og to om det går mot enda et møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med en andre-date! :) Det beste er om du ikke legger noen plan, men er bevisst på at det ikke trenger å bli for touchy eller nærgående. Jeg liker ihvertfall ikke det, men foretrekker heller en god, AVSLAPPENDE samtale, der vi både kan le, og bli kjent med humoren til hverandre og fremtidsdrømmene til hverandre. Jeg syns det er gentleman om en mann etter en vellykket første og andre, og kanskje tredje date kun gir meg en klem når vi sier hadet, eller et kyss på kinnet mens vi gir hadetklem. Et kyss eller mye klåing syntes jeg blir for frempå og respektløst. Da mister jeg interessen fordi han gir uttrykk for å kun være opptatt av det fysiske.
Hvis dere tilfeldigvis sitter ved siden av hverandre kan du jo slenge armen litt "random" og uanstrengt bak ryggen hennes, eller for eksempel ta (legge hånden lett, ikke grabbe/klå) hun på armen eller låret bare i et par sekunder for å vise at du er interessert i henne. Små, ikke-krenkene berøringer er ok, men ikke for mye. Om du foreksempel ikke får rørt armen hennes når dere prater, så kan du legge en lett hånd et lite sekund på korsryggen hennes når dere går ut døren, eller foreksempel står i kø for å betale. På en måte skyve henne fremfor deg, uten å dytte såklart, bare gi en lett håndberøring der.

Når man kommer til tredje, fjerde, femte date så syns jeg det at man er på en tredje date gir klarsignal for mere flørting og eventuelt kyssing om det passer i situasjonen. Det må komme naturlig, ikke påtrengt eller anstrengt.

Lykke til :)



Anonymous poster hash: 4f91c...d26
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her også... Har skrevet med en fyr i noen mnd og vi skal snart møtes. Jeg har lite erfaring med dating generelt og trenger tips til første date tips.

Når man møtes første gang klemme eller håndhilse? Osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du planlagt for date nr. 2?

 

Dersom dere tar en drink og det er kveldstid er det naturlig at det ender med et kyss om det er stemning for det...alle mine (gode) 1. dates har endt med et kyss.

 

Ellers kan du ta på henne på en avslappet måte. F.eks. om dere spiser ute et sted, i det du leder henne inn, legg en hånd på nedre del av ryggen hennes. Eller bare på skulderen mens dere prater. Ikke for aggressivt, men for å vise at du er interessert + litt selvtillit. 



Anonymous poster hash: 38352...7c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...