Gå til innhold

Et nytt datings-konsept,hva tror dere om dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

http://www.nrk.no/rogaland/gir-kjaerast-garanti-til-dei-som-pungar-ut-1.12474483

 

Er det kanskje like greit å overlate alt til profesjonelle hvis man selv har mislykkes gang på gang i jakten på den rette?

Anonymous poster hash: 96c14...353

 

Vedkommende som står bak siden kan vitterlig ikke kalles "profesjonell". Hvis dette er standarden for hvem som kan omtales som profesjonelle, er alle visst profesjonelle. 

Anonymous poster hash: b9bc5...bd8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Nettinettet ga mange gode råd her,men akkurat denne tjenesten hadde jeg ikke hatt hverken lyst eller råd til å benytte meg av.Hadde det kostet 2000 istedenfor over 20 000,- så kanskje,men er uansett skeptisk til denne type konsepter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

 

Er du seriøs? Dette var faktisk min første tanke. Jeg håper virkelig ingen bruker denne tjenesten. Hun kom jo med bare svada og var selvutnevnt ekspert. 

Anonymous poster hash: b9bc5...bd8

 

 

Ja, jeg er seriøs. Hun linket til bloggen sin flere ganger da hun var aktiv her inne, så jeg vet at det der er henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hun ble direkte kranglete da jeg ba henne konkretisere rådene litt. Gikk mye i "vær deg selv". :P

Lurer også litt på hvordan metodikken er her. Leter de bare blant andre påmeldte? Har nesten litt vondt for å tro det, ettersom jeg vil regne med at overvekten av kunder er menn. Men hvis ikke, hvordan går de frem? "Hei, jeg så du var søt. Jeg representerer han du ser på bildet her. Kunne du tenke deg å fylle ut et skjema?"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nettinettet ga mange gode råd her,men akkurat denne tjenesten hadde jeg ikke hatt hverken lyst eller råd til å benytte meg av.Hadde det kostet 2000 istedenfor over 20 000,- så kanskje,men er uansett skeptisk til denne type konsepter.

 

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hun ble direkte kranglete da jeg ba henne konkretisere rådene litt. Gikk mye i "vær deg selv". :P

Lurer også litt på hvordan metodikken er her. Leter de bare blant andre påmeldte? Har nesten litt vondt for å tro det, ettersom jeg vil regne med at overvekten av kunder er menn. Men hvis ikke, hvordan går de frem? "Hei, jeg så du var søt. Jeg representerer han du ser på bildet her. Kunne du tenke deg å fylle ut et skjema?"

 

Har lurt på akkurat det samme. Jeg tror i praksis at de leter på matching nettsider. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Nettinettet ga mange gode råd her,men akkurat denne tjenesten hadde jeg ikke hatt hverken lyst eller råd til å benytte meg av.Hadde det kostet 2000 istedenfor over 20 000,- så kanskje,men er uansett skeptisk til denne type konsepter.

Enig Sandie.....

 

Men kvinner er vel mot kvinner verst,, 

Har ikke lest så veldig mange av Nettinettet sine innlegg, men utifra de jeg har lest virket hun rimelig grei. Flink til å tåle / takle unødvendig mye tåpelig kritikk fra sine medsøstre, og ganske logisk tenkende til kvinne å være. Noe som ikke kan sies om svært mange av de som kritiserte henne for nesten alt hun skrev. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Sandie.....

Men kvinner er vel mot kvinner verst,,

Har ikke lest så veldig mange av Nettinettet sine innlegg, men utifra de jeg har lest virket hun rimelig grei. Flink til å tåle / takle unødvendig mye tåpelig kritikk fra sine medsøstre, og ganske logisk tenkende til kvinne å være. Noe som ikke kan sies om svært mange av de som kritiserte henne for nesten alt hun skrev.

Mye er berettiget kritikk og det må være lov uten å bli beskyldt for at kvinner er kvinner verst. Har selv blitt utsatt for frekke antagelser og blitt tillagt evner og ting jeg ikke har fra hennes noen ganger forenklet verdensbilde.

Anonymous poster hash: a6637...dfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slik som min kompis som dro til sør-Amerika og brukte over 100 000 på en ung dame han trodde han var forlovet med :) Etter en stund fant vi ut at jaggu var hun ikke forlovet med 2 andre også! Han fikk aldri dra hjem til henne.De møttes kun på hotell der hun kom for å knulle ham om natten.Han måtte betale henne for barnevakt,og kjøpe gaver til henne hele tiden,betale for nye klær og medisiner til barna henne osv..Noen av pengene gikk også med til å pusse opp farens leilighet.

 

Det finnes et ord for kvinner som tar i mot penger og gaver for sex og andre ytelser :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 96c14...353

 

 

Hva gjorde kompisen din i Sør Amerika i første omgang da?? Og du vet vel at det finnes et ord på menn som gir penger for sex og andre ytelser også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde kompisen din i Sør Amerika i første omgang da?? Og du vet vel at det finnes et ord på menn som gir penger for sex og andre ytelser også?

Ektemann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstanden om kjøpt og betalt var det i grunnen du som kom med i det første innlegget ditt...

Det er løgn. Gaver til den en er glad i, ikke kjøp. Mulig gaver oppfattes slik av xxxete norske kvinner, men dette er anstendige kvinner, og de kunne ikke drømme om å selge seg.

22500 kr er ikke mye hvis en kunne få seg en kjæreste fra Øst-Europa eller Asia, men dessverre er det nok bare norske kandidater, og de er lite å samle på. (Synes jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig Sandie.....

 

Men kvinner er vel mot kvinner verst,, 

Har ikke lest så veldig mange av Nettinettet sine innlegg, men utifra de jeg har lest virket hun rimelig grei. Flink til å tåle / takle unødvendig mye tåpelig kritikk fra sine medsøstre, og ganske logisk tenkende til kvinne å være. Noe som ikke kan sies om svært mange av de som kritiserte henne for nesten alt hun skrev. 

Vel - vi som har lest en god del av Nettinettet sine innlegg, og som har måttet ta i mot i overkant lettvinne personkarakteristikker har vel da et større erfaringsgrunnlag enn deg, og har god grunn for kritikken. Uten å være "kvinne verst".

 

Jeg tror ikke dette har noe for seg. Både på bakgrunn av personen som står bak (må innrømme at jeg er litt farget av det), og på bakgrunn i det som andre har nevnt - Norge er ikke stort nok eller klar for dette. Det jeg derimot kunne ha hatt tro på er noe a la programmet "Gift ved første blikk", hvor man benytter seg av profesjonelle rådgivere (psykologer, en antroprolog og en prest), som kjenner menneskenaturen, og som har bakgrunnen for å se mennesket og dets natur. Dette er ikke noe Hvermansen kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er løgn. Gaver til den en er glad i, ikke kjøp. Mulig gaver oppfattes slik av xxxete norske kvinner, men dette er anstendige kvinner, og de kunne ikke drømme om å selge seg.

22500 kr er ikke mye hvis en kunne få seg en kjæreste fra Øst-Europa eller Asia, men dessverre er det nok bare norske kandidater, og de er lite å samle på. (Synes jeg).

 

Og norske menn er liksom noe "å samle" på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - vi som har lest en god del av Nettinettet sine innlegg, og som har måttet ta i mot i overkant lettvinne personkarakteristikker har vel da et større erfaringsgrunnlag enn deg, og har god grunn for kritikken. Uten å være "kvinne verst".

 

Jeg tror ikke dette har noe for seg. Både på bakgrunn av personen som står bak (må innrømme at jeg er litt farget av det), og på bakgrunn i det som andre har nevnt - Norge er ikke stort nok eller klar for dette. Det jeg derimot kunne ha hatt tro på er noe a la programmet "Gift ved første blikk", hvor man benytter seg av profesjonelle rådgivere (psykologer, en antroprolog og en prest), som kjenner menneskenaturen, og som har bakgrunnen for å se mennesket og dets natur. Dette er ikke noe Hvermansen kan.

 

Jeg er en god menneskekjenner Petra, og har sjelden bommet noe i det hele tatt gjennom et langt liv.

 

Når det kommer til noe så "ulogisk" som grunnlaget for kjemi mellom en mann og en kvinne, vil jeg tro at en som har stor interesse for dette, eksempelvis Nettinettet, kan gjøre en langt bedre jobb en såkalt profesjonelle uten spesiell erfaring på akkurat dette området.  

 

Jeg har lest tilstrekkelig mange av Nettinettet sine innlegg til å kunne si at hun er en flink nettdebattant. Hisser seg ikke opp av tåpelig kritikk og sure replikker, men svarer på en ryddig og fornuftig måte. Har helt klart gjort seg fortjent til den karakteristikken jeg ga henne: 

Flink til å tåle / takle unødvendig mye tåpelig kritikk fra sine medsøstre, og ganske logisk tenkende til kvinne å være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en god menneskekjenner Petra, og har sjelden bommet noe i det hele tatt gjennom et langt liv.

Når det kommer til noe så "ulogisk" som grunnlaget for kjemi mellom en mann og en kvinne, vil jeg tro at en som har stor interesse for dette, eksempelvis Nettinettet, kan gjøre en langt bedre jobb en såkalt profesjonelle uten spesiell erfaring på akkurat dette området.

Jeg har lest tilstrekkelig mange av Nettinettet sine innlegg til å kunne si at hun er en flink nettdebattant. Hisser seg ikke opp av tåpelig kritikk og sure replikker, men svarer på en ryddig og fornuftig måte. Har helt klart gjort seg fortjent til den karakteristikken jeg ga henne:

Flink til å tåle / takle unødvendig mye tåpelig kritikk fra sine medsøstre, og ganske logisk tenkende til kvinne å være.

Mulig du er en god menneskekjenner. Hun andre - not so much.

Etter egenmarkedsføringen hun har bedrevet her på forumet vil jeg nok aldri benytte meg av hennes tjenester. Så enkelt er det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er løgn. Gaver til den en er glad i, ikke kjøp. Mulig gaver oppfattes slik av xxxete norske kvinner, men dette er anstendige kvinner, og de kunne ikke drømme om å selge seg.

22500 kr er ikke mye hvis en kunne få seg en kjæreste fra Øst-Europa eller Asia, men dessverre er det nok bare norske kandidater, og de er lite å samle på. (Synes jeg).

 

 

Enig i at det ikke finnes særlig mange kvinner fra hverken Asia eller Øst-Europa som fortjener betegnelsen kjøpt. I så tilfelle kunne jeg med letthet ha gitt samme betegnelsen til enkelte norske kvinner jeg kjenner, som noe ukritisk, kun har falt for menn med tilstrekkelig tykk lommebok. Men slikt synes jeg man skal holde seg for god til å uttale seg om. Det er deres liv og deres lykke, noe som ikke vedgår meg eller plager meg på noen som helst måte.   

 

Når det er sagt, så har jeg ikke noe imot hverken norske eller utenlandske kvinner på generelt grunnlag. Har hatt flere lange (5-10 år) forhold med flotte norske jenter. Og har vært gift med en flott kvinne fra Øst-Europa  i over 15 år. Tror egentlig ikke det er noen stor forskjell på hvor kvinnen kommer fra når det gjelder å ha lange stabile forhold. Det er mye som må pleies begge veier om en virkelig skal trives i lag sammen over lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du er en god menneskekjenner. Hun andre - not so much.

Etter egenmarkedsføringen hun har bedrevet her på forumet vil jeg nok aldri benytte meg av hennes tjenester. Så enkelt er det :)

 

Ja Petra, jeg har sett at de har tillatt henne å "markedsføre" seg her på forumet.

 

Dette er en ting som har vært mye omdiskutert på forumer de siste årene. Selv er jeg tilhenger av at debattanter med spesiell interesse for et tema, får lov til å bidra, selv om de har en viss kommersiell interesse av å delta. Slike personer har i mange sammenhenger mye å tilføre rundt det aktuelle temaet. Men det er alltid en balansegang for moderator hvor streken skal gå.

 

I likhet med deg, har jeg ingen behov for hennes tjenester, og jeg tror det gjelder det store flertallet her. Men jeg er en innbitt optimist som ønsker at alle skal lykkes med sine drømmer og planer, så jeg ønsker henne lykke til, og håper at hun i det minste finner nok klienter til å klare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...