Gå til innhold

Et nytt datings-konsept,hva tror dere om dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman

10 år senere:

 

"Mamma og pappa, hvordan møttes dere?

 

Nei nei gullet, du spør helt feil spørsmål. Du må spørre hvor mye vi betalte for å møte hverandre."

Hvem bryr seg om slike spørsmål? Mange møter hverandre på byen (med alkohol-briller). Hva skal man si da? "Jeg husker bare en ting, gutten min. Morra di hadde noen fenomenale pupper".

 

Hvis barnet stiller dumme spørsmål, så får det tåle dumme svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må da være helt ok. 22500 er en del penger, men ikke veldig mye. Hvis man feiler, så får man penga tilbake. Alle som er på nettstedet er seriøse, så man slipper de som er ute etter venner eller fuck friends. I tillegg slipper man de psykiatriske tilfellene, som plager livet av deg, da de uansett ikke har råd.  Jeg skjønner ærligtalt ikke hva som er galt med opplegget. For meg personlig høres det bra ut, da jeg arbeider som en gal og har svært lite tid til nettdating. Ender stort sett med sene svar og i noen tilfeller surmuling.

 

Dette nettstedet er et resultat av at de fleste nordmenn får bedre råd og tidsklemma mange havner i.

Ikke mye penger? Det er overskuddet av ca 10 måneders fulltidslønn (etter regninger, bolig utgifter osv) og da mener jeg overskudd slik at mat, bensin, ferier, byturer osv ikke er innregnet. Dette er penger den vanlige mannen i gata kanskje må bruke flere år på å spare opp. Alle som er med er nok helt klart seriøse ja, men at noen er seriøse betyr ikke at man matcher kjemisk og seksuelt med den man blir satt opp med, og at noe har gnistring i en måned og gjennom 5 dates og den ene parten ønsker å gå i forhold men den andre parten skjønner at dette ikke vil vare, er ikke nok for å defineres som kjærester. Ei heller 2 mnds forhold fordi begge er så desperate så de rusher inn i et forhold etter to dates.

Man kan neppe sile ut psykiatriske tilfeller i en sånn ordning, de har ikke tilgang til legejournalen til folk eller rullebladet til folk for den saks skyld, og jeg vil faktisk tro at det er flere pskyiatriske tilfeller som tyr til denne løsningen enn de som er helt friske. Ingen kan vel være så dumme så de betaler for dette skvipet her.

Anonymous poster hash: a7e46...285

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kom på noe. Dersom jeg prøvde meg på dette her, de fant en til meg som var 100% treff, hva hadde hindret oss i å likevel si "næh, funket ikke, lang over grunkene" og heller bruke de 45000 på safran og fine sko?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

 

Ikke mye penger? Det er overskuddet av ca 10 måneders fulltidslønn (etter regninger, bolig utgifter osv) og da mener jeg overskudd slik at mat, bensin, ferier, byturer osv ikke er innregnet. Dette er penger den vanlige mannen i gata kanskje må bruke flere år på å spare opp. Alle som er med er nok helt klart seriøse ja, men at noen er seriøse betyr ikke at man matcher kjemisk og seksuelt med den man blir satt opp med, og at noe har gnistring i en måned og gjennom 5 dates og den ene parten ønsker å gå i forhold men den andre parten skjønner at dette ikke vil vare, er ikke nok for å defineres som kjærester. Ei heller 2 mnds forhold fordi begge er så desperate så de rusher inn i et forhold etter to dates.

Man kan neppe sile ut psykiatriske tilfeller i en sånn ordning, de har ikke tilgang til legejournalen til folk eller rullebladet til folk for den saks skyld, og jeg vil faktisk tro at det er flere pskyiatriske tilfeller som tyr til denne løsningen enn de som er helt friske. Ingen kan vel være så dumme så de betaler for dette skvipet her.

Anonymous poster hash: a7e46...285

 

Noen psykiatriske tilfeller vil alltid være til stede på nettdatingstjenestene, men du slipper nok en del. Hvis du faktisk inngår i et forhold til en annen person, så kan du naturligvis ikke kreve pengene refundert. Det dreier seg bare om å være innforstått med reglene.

 

Jeg kommer ikke til å melde meg på, da jeg er en jævla gnier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Hm, kom på noe. Dersom jeg prøvde meg på dette her, de fant en til meg som var 100% treff, hva hadde hindret oss i å likevel si "næh, funket ikke, lang over grunkene" og heller bruke de 45000 på safran og fine sko?

Du bryter avtalen du har godkjent. Hvis du blir tatt, så kan du havne i rettssystemet. Det som er verre er din egen ære og redelighet. Den mest norske verdien er redelighet. Det er det som gjør nordmenn til nordmenn og det er det som skiller oss fra Syd-Europa og deres ræva statsbudsjetter og økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at et dokument som nekter meg å starte et forhold vil være rettskraftig. I tillegg, hvordan skal de kontrollere dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm....som å sette 22000 på sperret konto og noen fikser masse hete dates til meg?

:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at et dokument som nekter meg å starte et forhold vil være rettskraftig. I tillegg, hvordan skal de kontrollere dette?

Ja hva skal de gjøre? Stalke deg? De har jo ikke tilgang til bankkontoen eller pengebruken din. Om de mistenker at et par har lurt dem, skal de så forfølge dette paret fysisk og "avsløre de" i å kysse hverandre? Da kan man jo fint si at man bare er ff's og langt i fra noen kjærester uansett. Nei dette konseptet kommer til å gå i minus for grûnderen, helt garantert. Ikke bare pga tanker som at det er lett å lure, men også fordi et minimalt antall vil melde seg på. (Altså max 30 stykker etter 2 år i drift, der kanskje 3 får match)

Anonymous poster hash: a7e46...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på dette konseptet selv, altså å starte en slik bedrift, men kom frem til at jeg ikke tror Norge er klar for et slikt konsept foreløpig.

Kanskje på et senere tidspunkt, men nordmenn er liksom ikke helt sammenlignbare med disse millionærene i Hollywood og LA som bruker denne tjenesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et pyramide spill, så lenge man er i vekst så klarer man å betale ut til gamle kunder som ikke er matchet, men når det en dag stopper opp, og man ikke vokser så går man konkurs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et pyramide spill, så lenge man er i vekst så klarer man å betale ut til gamle kunder som ikke er matchet, men når det en dag stopper opp, og man ikke vokser så går man konkurs.

Det er jo en ganske betydelig innvending, spesielt om det er snakk om forhåndsbetaling og evt. tilbakebetaling om ting ikke ordner seg. Antar det er snakk om forholdsvis lange perioder (man får da ikke kjæreste over natten?), og hva skjer om sjappa går konk i mellomtiden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har få tanker om selve konseptet. Om noen har penger de ønsker å bruke på slikt, dem om det. Jeg forstår at mange sliter med å finne partner, og ikke alle har et godt nettverk de kan bruke til å treffe noen, så da må det være lov å forsøke om de vil.

 

For øvrig er det en del språklige feil på nettsiden deres, blant annet to feil bare i tittelen «Fordi ett samfunn i endring, krever nye & bedre metoder.» Det gjør at jeg får problemer med å ta dem seriøst.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke dyrt; de som drar til Asia og Øst-Europa er vant til å betale mye mer enn dette. Men det er det verdt. Kvalitet koster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 blant annet to feil bare i tittelen «Fordi ett samfunn i endring, krever nye & bedre metoder.» Det gjør at jeg får problemer med å ta dem seriøst.

Faktisk fire feil bare i den tittelen!

Endret av Vox_populi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke dyrt; de som drar til Asia og Øst-Europa er vant til å betale mye mer enn dette. Men det er det verdt. Kvalitet koster!

Har du virkelig inntrykk av at det hun driver med er kvalitet? Hun kan jo ikke engang finne kjæreste til seg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig inntrykk av at det hun driver med er kvalitet? Hun kan jo ikke engang finne kjæreste til seg selv.

Les omigjen. Damer fra Asia og Øst-Europa, det er kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mythic

Les omigjen. Damer fra Asia og Øst-Europa, det er kvalitet.

 

Mener du. Ikke alle er enig i det, det må du vel forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan de finner dater til de som kunder, de kan da umulig finne matcher mellom de få som betaler inn 20k? Da blir jo utvalget  kanskje 5-10 personer.

 

Virker mer som om de sitter på Sukker o.l og leter etter matcher til de som kjøper tjenesten. 

Endret av lisebanan2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig inntrykk av at det hun driver med er kvalitet? Hun kan jo ikke engang finne kjæreste til seg selv.

Ha ha

Anonymous poster hash: 93953...21c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig inntrykk av at det hun driver med er kvalitet? Hun kan jo ikke engang finne kjæreste til seg selv.

 

Det var det noen som sa til hun i Hollywood også.

Men hun var dyktig på å finne noen til andre likevel.

 

Akkurat som psykologer som går til psykolog selv. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...