Gå til innhold

Survival kit når kvelden ender med overnattingsbesøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I videoen under nevnes 7 ting som gjør det hyggeligere for jenta dersom kvelden ender med et "uplanlagt" overnattingsbesøk.

 

7 Must-Haves For Your Bachelor Pad

 

For de som ikke har lyst til å se videoen så er det:

  1. Ubrukt tannbørste
  2. Ha våtservietter tilgjengelig på badet
  3. Sett fram et glass vann til jenta på nattbordet før man sovner
  4. En lipsyl
  5. Tenn stearinlys på soverommet for romantisk effekt
  6. Gjør sengen din delikat (fluffy sengetøy, rent sengetøy)
  7. Ha noen "jentevennlige" klær tilgjengelig som hun kan låne ved behov

 

Kommentarer til listen? Er det noe som mangler? Jeg synes de godt kunne nevnt kondomer. Og når de først nevner våtservietter kunne de godt tatt med rene håndkler også. Og et rent bad. Og mat i kjøleskapet til en hyggelig frokost dersom stemningen dagen derpå er bra. 



Anonymous poster hash: a5f50...f46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Bag til å legge klær som skal vaskes/renses i som kan henges på døra? Concierge-tjeneste for aktiviteter i nærområdet dagen derpå? Minibar? Ikke forstyr-skilt til døra?

Anonymous poster hash: 76082...583

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg hadde blitt fornøyd bare han tok på kondom uten at jeg må spørre og så ringer en taxi for meg etterpå.

Så enkel er jeg liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "fluffy sengetøy" ? Må stearinlysene være kvalitets-stearinlys, eller kan man bruke noen brukne rester man har liggende?



Anonymous poster hash: 4b3eb...056
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt fornøyd bare han tok på kondom uten at jeg må spørre og så ringer en taxi for meg etterpå.

Så enkel er jeg liksom...

 

Du burde fått din egen fotterapeut og champagnekjøler i det minste!

Anonymous poster hash: 4b3eb...056

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

 

Du burde fått din egen fotterapeut og champagnekjøler i det minste!

Anonymous poster hash: 4b3eb...056

 

 

På vei ut døra som premie :laugh:

 

"Som takk for orgasmen, her harru Lars, han er fotterapaut, du kan få`n"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke forstyr skilt til døra?

Anonymous poster hash: 53c92...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier nok å ha noe i kjøleskapet som ikke bare er mat.

Jenter har en tendens til å like sjokolade, potetgull etc. hvis de blir med på uplanlagt besøk fra byen,

Men en ren tannbørste, våtservietter, og ellers rene vaske-seg-med-ting + rent sengetøy er vel alltid på sin plass :)

 

Godt tips med et glass vann på nattbordet..

 

Kanskje til og med frisktabletter (som du selvsagt har i lomma på buksa, og som du tilfeldigvis finner og bare slenger på nattbordet før dere tar kvelden) Sånn at du ikke virker FOR rutinert og liksom "kan dette for godt".. som i å ha: utvalg av 3 frisk-esker på nattbordet, en egen kondomholder med forskjellige smaker, 3/4 nedrent stearinlys etc..

 

En mann har ikke sånt på soverommet hvis han er singel.



Anonymous poster hash: d7706...230
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

 

Jeg pleier nok å ha noe i kjøleskapet som ikke bare er mat.

Jenter har en tendens til å like sjokolade, potetgull etc. hvis de blir med på uplanlagt besøk fra byen,

Men en ren tannbørste, våtservietter, og ellers rene vaske-seg-med-ting + rent sengetøy er vel alltid på sin plass :)

 

Godt tips med et glass vann på nattbordet..

 

Kanskje til og med frisktabletter (som du selvsagt har i lomma på buksa, og som du tilfeldigvis finner og bare slenger på nattbordet før dere tar kvelden) Sånn at du ikke virker FOR rutinert og liksom "kan dette for godt".. som i å ha: utvalg av 3 frisk-esker på nattbordet, en egen kondomholder med forskjellige smaker, 3/4 nedrent stearinlys etc..

 

En mann har ikke sånt på soverommet hvis han er singel.

Anonymous poster hash: d7706...230

 

 

Hadde vært utrolig turn-off å bli med en fyr hjem og finne ut at han har alt lina opp og tilrettelagt for pulings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker litt kalkulert å bare tilfeldigvis ha en ubrukt tannbørste og lypsyl liggende.... fluffy sengetøy? Jentevennlige klær? Stearinlys?? Syns ikke disse tingene var så viktige.

Mitt forslag:

Kondomer (!!!!!)

Rent bad, med toalettpapir!

Våtservietter er fint :)

Kaffe, og noe å spise på.

Anonymous poster hash: 752ae...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha med tannbørste og våtservietter i veska selv. Ikke fordi jeg har så mye ONS, men fordi jeg ofte sover over hos kompiser av begge kjønn. Leppepomade har jeg også selv i veska. Stearinlys på rommet er fullstendig overflødig for meg, det samme er "jentevennlige klær" (hva nå enn det måtte være). En t-skjorte eller skjorte holder i massevis hvis jeg skulle måtte låne noe til å spise frokost i. En nyoppredd seng er ikke et must, men sengetøyet burde lukte friskt, ialllfall ikke godt brukt. Vann på nattbordet tar jeg som en selvfølge, og vil ordne det selv dersom jeg ikke får tilbud om det.  

 

Som flere andre her nevner ville jeg satt pris på nattmat og eventuelt frokost. Og Paracet hvis vi har drukket alkohol. 



Anonymous poster hash: 33e5b...c6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utrolig turn-off å bli med en fyr hjem og finne ut at han har alt lina opp og tilrettelagt for pulings.

Derfor hadde jeg lurt deg til å tro at det ikke var lina opp. For hvis du hadde vært med meg hjem i utgangspunktet, ville du allerede ikke tenkt negativt om meg. Og du ville latt tvilen komme meg til gode om jeg bare var så omtenksom eller ordentlig av meg.

 

Du hadde jo allerede vært med hjem, så jeg ville jo ikke vært redd for ikke å få tatt deg hardt nok. Så alt i alt, ville jeg jo gjort alt dette for din skyld - ikke for å få pult. Den saken hadde vært biff allerede.

Anonymous poster hash: d7706...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med et glass vann på nattbordet?



Anonymous poster hash: 04d9a...5f7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ubrukt tannbørste har jeg ofte, liggende. Stearinlys på en ONS? Haha, litt el for mye av det gode, spør du meg. Og våtservietter, skal man liksom bare sette en boks intimservietter de på vasken på badet uten at det virker merkelig? Sikkert kjekt å ha, men likevel, lykke til med å få til det uten at det blir veldig regissert. Rent sengetøy burde være en selvfølge. Lipsyl har hun helt sikkert i vesken selv, og alle har da en stor t-skjorte liggende fra et band, bedrift, eller noe som hun kan h på seg til frokost.

 

Tør påstå at frokost er det viktigste, nest etter det som skjer i sengen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forstyr skilt til døra?

Anonymous poster hash: 53c92...205

Holder det ikke med sokk på dørhåndtaket?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit. Ta med dere det dere i veska deres selv. 



Anonymous poster hash: 77df2...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rystet over at kondom og angrepille ikke er på listen.

Det er noe av det viktigste av alt.



Anonymous poster hash: a73f5...92d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en gjestebok - type sånn som man har på hytter?

 

"Klara var her 23.06.2009 ... " med sånn lekker håndskrift

"30.06.2009 - Takk for super sex i natt - Nina".

 

osv..

 



Anonymous poster hash: d7706...230
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med en gjestebok - type sånn som man har på hytter?

 

"Klara var her 23.06.2009 ... " med sånn lekker håndskrift

"30.06.2009 - Takk for super sex i natt - Nina".

 

osv..

 

Anonymous poster hash: d7706...230

 

 

Jeg kjenner en som hadde slik gjestebok på stuebordet.Da jeg tok en titt fikk jeg bekreftet at jeg langt i fra var den eneste som hadde overnattet der :fnise: 

Anonymous poster hash: a73f5...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dopapir! Jeg ble møkings og ble med en jente hjem fra en togafest en gang. Jævlig lusen i magen neste morgen, og kunne ikke finne mer dopapir på badet... Hadde heldigvis togaen! Måtte låne noen klær av jenta, hun hadde heldigvis forkjærlighet for baggy chilleklær :D

Anonymous poster hash: 08531...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...