Gå til innhold

Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sveipet alle til høyre i en hel uke, ventet en hel uke til - ingen matcher. men jeg er mann da, og mindre attraktiv så det sier vel seg selv da.



Anonymous poster hash: b0256...e53
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hender jeg også bare sveiper alt til høyre en gang iblant, bare for å se om det skjer noe. Om jeg holder på sånn til det er tomt med folk eller jeg har nådd kvota blir det vel i snitt 2-3 sexbots og 0-2 virkelige matcher.

Stemmer bra med egne erfaringer. Er vel 0-3 og jeldent det er 0, men likevel - det skjer. Jeg ser gjennomsnittlig ut, og har fått hjelp til å velge ut bildene. Men har fått tilbakemeldinger fra andre på at jeg absolutt burde hatt et annet førstebildet, et der man ser ansiktet bedre (har bilde i helfigurformat) og hvor jeg smiler mer.

Anonymous poster hash: 9791a...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder fungerte bra for meg, fant mannen i mitt liv der, på første kvelden jeg la inn tinder :P

Var nok ment to be, hadde lagt inn avstand på 3 mil, i følge tinder bodde han 3,0 mil unna meg. Hadde 33 som maks alder, han fylte 34 uka etter. Samt han hadde tenkt å prøve en uke til før han planla å slette appen

Anonymous poster hash: 693b0...fe6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Tinder du gjør meg gal. Hvorfor svarer hun ikke når hun har brukt Tinder siden sist, når hun er så ivrig ellers? Chattet hun med noen andre uten å gidde å svare eg samtidig? Hva med hun som slutter å svare helt, men fortsetter når jeg gjenoppliver samtalen? Og hva er greia med å åpne Tinder appen en gang i døgnet eller annenhver dag for å svare på en melding, på den måten kommer man da aldri noen vei? Bare surr. Fylleutblåsning. Det var morro på byen da i det minste, men dette tinder opplegget gjort meg bare forvirret. Jeg legger for mye i en samtale tror jeg, bare den går bra.

Anonymous poster hash: 9791a...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til åtrenge psykolog etter Tinder. Jeg blir gaaaaaaaaaaaal. Gutter som ikke svarer og sletter meg, og veldig få som tar kontakt :( Kommer til å ende opp som den gærne kattedama, som samler på alt og ingenting. Sees på tv-programmet"The hoarders"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg deg iallfall ikke. Med mindre du ikke får matcher fordi du er for fin.

 

Jeg lar aldri være å sveipe noen fordi de er for fine. Men jeg lar være å sveipe noen som er for glatte, og da synes jeg heller ikke de er fine.

 

Det er et par ganger jeg ved ulykkestilfelle har sveipet noen til høyre som "ikke ser ut i måneskinn", og likevel ikke fått match. Da har jeg kanskje blitt litt overrasket over at jeg ikke var bra nok. :D

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er du jo kanskje fin selv. Når man ikke er det så tar det seg jo ikke ut å gå etter virkelig kjekke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Det kan vel fint være derfor. Det er garantert flere som tenker som meg.

Da får jeg trøste meg med det. Kanskje en liten oppdatering av profilteksten: "dere jenter (flertallet) som synes jeg er FOR fin- sveip gjerne til høyre likevel" 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg trøste meg med det. Kanskje en liten oppdatering av profilteksten: "dere jenter (flertallet) som synes jeg er FOR fin- sveip gjerne til høyre likevel"

Nemlig, du er jo tross alt en hollywoodkjekkas. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å lage en tråd her på kg, poste bilde av meg selv og spørre jenter om jeg er en høyre- eller venstre-sveip.

 

Men vet ikke om det er representativt utvalg av damer her.. :o)



Anonymous poster hash: 409e2...1a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som i hva da, aldersmessig eller hva du ville gå etter messig?

 

Aldermessig tenkte jeg på, men jeg tenkte også på at KG blir mye frekventert av AB som ikke er de som de gir seg ut for å være.

DU vet f.eks. ikke nå, om jeg er en jente på 19, eller om jeg er en mann på 42.

 

Dermed vet jeg ikke om svarene jeg ville fått hadde vært ekte nok til å få den slags kritikk.

 

Men jeg tror ikke en 19 år gammel jente og en 45 år gammel dame har så ulikt syn på om de synes en mann er kjekk eller ikke - men samtidig så har jeg et inntrykk av at hvis den første posten er positiv, så er de 10 andre også det - og omvendt.

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å lage en tråd her på kg, poste bilde av meg selv og spørre jenter om jeg er en høyre- eller venstre-sveip.

Men vet ikke om det er representativt utvalg av damer her.. :o)

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

Om du har vært litt på Tinder, så vet du vel det?

Anonymous poster hash: 088d9...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Har lyst til å lage en tråd her på kg, poste bilde av meg selv og spørre jenter om jeg er en høyre- eller venstre-sveip.

 

Men vet ikke om det er representativt utvalg av damer her.. :o)

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

 

Det kan du vel gjøre - og be de som "sveiper" si hvor gamle de er og om de er single eller i forhold.

Anonymous poster hash: cc1bf...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det kan du vel gjøre - og be de som "sveiper" si hvor gamle de er og om de er single eller i forhold.

Anonymous poster hash: cc1bf...556

 

 

Hvorfor det? Han får jo det nøyaktige svaret på det ved å bruke Tinder.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Han får jo det nøyaktige svaret på det ved å bruke Tinder.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Det gjør han vel ikke. Der er man jo begrenset av alder og avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør han vel ikke. Der er man jo begrenset av alder og avstand.

 

Det er da likevel representativt.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...