Gå til innhold

Blir endel single desperate pga av mangel på sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror endel single blir desperate av mangel på sex, det er jo et behov vi mennesker har og mangel på dette over lengre tid er ikke bra både for selvtilliten heller.."Ingen vil ha meg liksom".. 

Jeg tror at de som er mest desperate single er desperate da de ikke får tilfredstilt dette behovet. Og de som oppretter klagetråder her inne på KG er nok i denne kategorien tror jeg.

Litt på siden men, de som er single og kan "få seg noe" om de vil, tror jeg ikke skjønner seg på andre single som sliter med å "få seg noe". Hvordan det er osv..

Hva tror dere?

 

Jeg er nysingel og skal ut på markedet igjen snart btw.



Anonymous poster hash: f6561...08f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de blir desperate. Men ikke av mangel på sex, det kan man fint leve uten. Mer av mangel på tryggheten og stabiliteten ved å være to. Å være singel er bare usigelig trist.



Anonymous poster hash: d993b...a45
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

 

Å være singel er bare usigelig trist.

Anonymous poster hash: d993b...a45

 

 

Nei det å være singel er det beste som finnes. Det som er trist er mennesker som ikke er i stand til å leve alene. Fordi de lever under den illusjon at man bare kan være lykkelig når man er i forhold. 

 

Nei det er ikke trist det er patetisk.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir desperat etter kroppskontakt og nærhet, sex er ikke så farlig, ei heller det å være alene. Klarer meg fint som singel, men savner den nærheten man får av å sitte tett inntil noen i sofaen. Den kan man få hos venner og da, bare å være litt klengete ;) 



Anonymous poster hash: 28e06...dba
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det å være singel er det beste som finnes. Det som er trist er mennesker som ikke er i stand til å leve alene. Fordi de lever under den illusjon at man bare kan være lykkelig når man er i forhold. 

 

Nei det er ikke trist det er patetisk.

Kommer vel an på hvor gammel man er tenker jeg. At det å være singel er det beste som finnes er vel å dra det litt langt, og sier vel litt om den bagasjen/livserfaringen man har.

Anonymous poster hash: d993b...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ensomheten er verre for de som betraktes som desperate. Det går jo an å "lette på trykket" seksuelt.

 

Jeg tror nok problemet ligger mye i at når en når en hvis alder, (30-35), blir den tilgjengelige omgangskretsen veldig redusert, og at en da, hvis en ikke tar grep sosialt, blir mye alene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt desperat ja, av mangel på sex og fysisk kontakt.

Anonymous poster hash: 785d8...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir desperat etter kroppskontakt og nærhet, sex er ikke så farlig, ei heller det å være alene. Klarer meg fint som singel, men savner den nærheten man får av å sitte tett inntil noen i sofaen. Den kan man få hos venner og da, bare å være litt klengete ;)

Anonymous poster hash: 28e06...dba

Jeg hadde blitt vettskremt om vennene mine begynte å klenge på meg på den måten. :P De fleste av oss er utstyrt med en intimsone som ikke alle er velkommen innenfor.

Anonymous poster hash: a936b...9e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt desperat ja, av mangel på sex og fysisk kontakt.

Anonymous poster hash: 785d8...a27

 

En lang tur i skog og mark får deg på andre tanker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, de blir desperate. Men ikke av mangel på sex, det kan man fint leve uten. Mer av mangel på tryggheten og stabiliteten ved å være to. Å være singel er bare usigelig trist.

Anonymous poster hash: d993b...a45

 

 

Jeg er uenig med deg på alle punkter. Folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: a91bb...daa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En lang tur i skog og mark får deg på andre tanker.

Eh... Skjønner du ingenting?

Anonymous poster hash: 785d8...a27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at mange single er desperate pga sexmangelen. Ikke single kvinner i hvertfall.

Å?

Anonymous poster hash: 785d8...a27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde manglet både høyre og venstre hånd hadde jeg kanskje blitt desperat -eller lært meg å bruke tærne. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mangel på sex gjør meg ikke desperat nei. Slikt venner man seg til etterhvert.

Jeg er mer "desperat" etter noen å finne på ting med. Men, da går jeg meg bare en tur i skog og mark, så går det over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, de blir desperate. Men ikke av mangel på sex, det kan man fint leve uten. Mer av mangel på tryggheten og stabiliteten ved å være to. Å være singel er bare usigelig trist.

Anonymous poster hash: d993b...a45

 

 

Enig med denne.

Jeg har vært singel i mange, mange år ... altfor lenge til at det er sunt, egentlig.

Jeg også føler behov for sex, men klarer fint å tilfredsstille meg selv. Det er mye bedre enn å ha seg med en og annen uten følelser...

 

Det værste med å være singel er å føle seg ensom, alene, å være alene om absolutt alt.

Er man sammen med noen (tenker såklart på sunne, gode forhold) så har man noen å dele gleder og sorger med.

 

Jeg er mer desperat etter å ha noen å finne på noe med, enn å ha sex... 

Anonymous poster hash: 3838b...a20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir desperate pga det voksne samfunnet er lagt opp sånn at folk skal være i par, single går glipp av f.eks skattekutt for ektefolk f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har katt og hund å kose med, så får mye fysisk kontakt her. Ellers er jeg mye på tur med hunden om jeg ikke er jobb. Hjemme koser jeg mye med katten og hunden.

 

Det går bra å være singel, herregud, alle klarer det om de må.

 

Jeg savner selvfølgelig nærheten til en annen person, å kunne gjøre koslige ting med noen.

Jeg savner også sex, men jeg klarer fint å tilfredsstille meg selv. Jeg kan plutselig bli veldig kåt, og da skulle jeg ønske jeg hadde noen som kunne ta meg, men så tar jeg saken i egne hender istedenfor.

Men jeg går ikke rundt og er kåt hver dag, da tror jeg det er værre for menn som må få tømt seg, men de klarer jo å tilfredsstille seg hver dag de og?

 

Å mene at savnet etter sex er den eneste grunnen til at single er desperate og deprimerte, er helt feil. I mitt tilfelle handler det også om nærhet, å føle seg inkludert, å føle seg mindre ensom, å føle forelskelse som bli gjengjeldt, å føle at man kan dele livet med noen



Anonymous poster hash: 3838b...a20
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...