Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Hvis noen savner hager eller transportmidler å utfolde seg i så har jeg en helt ny Battlestar her med plass til mange. :jepp:

Riktig godt nyttår til gamle og nye medlemmer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....og DER fant jeg jammen et førsteklasses stjerneskip å sette rumpen ned i også!

Veldig, veldig koselig å se deg igjen. Du har vært savnet! :klem:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. :blomst: Dere har vært savnet dere også.

Første arbeidsdag etter jul i dag. Veeeldig rart å plutselig skulle stå opp klokka seks igjen etter julas slækk. Men, det er godt å komme i gjenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desemberkaoset har romstert i hele meg i år, selv om jeg har forsøkt å rømme unna og det kjennes godt å se januar på almanakken igjen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her jobbes det iherdig med å få unna julebaksten. Hele familien tar det på alvor og bidrar med det de kan. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarte det ikke, gitt. Velvel, vi prøver igjen i dag. ;)

Det er bra deilig med helg etter en lang og strevsom arbeidsuke! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag! Her er jul tuppet i ræva og ligger radbrukket på terrassen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ganske voldelig, men fornuftig ut. Kanskje det blir slik når en har fått sukkersjokk via maratonspising av søte julekaker? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett to forskjellige serier i dag og føler sterkt for å enten bli plassert i kvinnefengsel eller innenfor muslimsk fangenskap.

#oitnb#homeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg har bare lyst på frokost jeg. Det er helt tydelig forskjell på folk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste episode av OITNB nå. :sukk:

I dag har jeg sett baksiden av læreryrket. Den siden der du ser klart og tydelig at en elev sliter, og du er ute av stand til å hjelpe. Jeg kjenner på trangen til å gå inn og fikse alt, men vet at jeg ikke kan gjøre det. Det eneste jeg kan gjøre er å være der, være til stede, lytte og se og anerkjenne følelser. Og stå i mot trangen til å knuge eleven inntil meg mens jeg hvisker at alt vil ordne seg. Sukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare fant det nydelige bildet her, og tenkte at siden jeg ikke har noe luftballong å legg det inn i, så kunne jeg dele det med dere her i Battlestar? :hjerte:

Bildet fikk meg til å tenke på (det du forteller over her G.) lærere, foreldre og andre voksnes betydning for barn - som forbilder.

*det skal en hel landsby til for å oppdra ett barn* :hug:

YKdAzDP.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...