Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre ikke så mye klokt å komme med vennen, men en stor :klem: kan du alltid få. Og du vet hvor jeg er om du trenger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke så mye klokt å komme med vennen, men en stor :klem: kan du alltid få. Og du vet hvor jeg er om du trenger meg.

:klemmer:

:klem:

:hug:

Endelig lært og holder kjeft, kommer med mange store klemmer istedet :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Søte du da ... :hug:

Bare for å presisere:

My cynicism and bitterness come from experience, so all you optimistic "know-it-alls" who tells me everything's gonna be all-right, can just fuck off!
var ikke myntet på noen her altså. Den var et uttrykk for frustrasjon over enkelte som bare klapper meg på hodet og sier: Det kommer til å ordne seg.

Jepp, jeg vet jo det. Det ordner seg jo alltids, på en eller annen måte, selv om det ikke alltid ordner seg til det beste. ;) Men det er ikke alltid det er det jeg vil høre. :gjeiper: Man er da kravstor når man skal trøstes også. :ler:

Herregud så trøtt jeg er, jeg har drukket uanstendige mengder krutt i dag. Endelig flere som mekker kaffe som har skjønt det. Likevel sitter jeg her og sliter med å holde meg våken, og her skal det jobbes vedlikehold i dag. Juhu!

Jeg synes spinning virker så gøy! Helt klart en av de treningsformene som frister mest. Dustete senter som koster vannvittig mye... Pluss at å trene aleine er kjedelig... Må virkelig komme meg innover til Oslo igjen snart, så jeg kan begynne å trene spinning med deg og Purple 4chsmu1.gif

Håper du får en god treningsøkt idag Happy.gif

Spinning er gøy hvis man har riktig instruktør. Med kjip instruktør blir hele timen et helvete. :gjeiper: Hadde jo ikke vært så dumt å få dere innover til Oslo igjen, det hadde vært veldig koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Om alt går etter planen er vi tilbake i Oslo/Drammen i novembertider kanskje :strix:

Gleder meg til å ha mulighet til å treffe deg oftere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alt går etter planen er vi tilbake i Oslo/Drammen i novembertider kanskje :strix:

Gleder meg til å ha mulighet til å treffe deg oftere! :)

Det hadde jo vært supert! :) *krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så mye fornuftig å komme med jeg heller, men jeg skjønner deg veldig godt når det gjelder det der "Det ordner seg snart"-opplegget. :klemmer:

Problematique, bli med på spinning, bli med på spinning! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

tjohei tjoho.. har du en OK mandagskveld?

ser du på hells kitchen forresten?

tenker på deg ofte når jeg ser på det, det er mange av de tingene som de diskuterer som vi også diskuterte i forhold til mat og matlaging ogsånn, som kommer opp stadig vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye fornuftig å komme med jeg heller, men jeg skjønner deg veldig godt når det gjelder det der "Det ordner seg snart"-opplegget. :klemmer:

Problematique, bli med på spinning, bli med på spinning! :hoppe:

Hehe, jeg regner med at du skjønner meg, ja. ;)

Urk! Sitter her og spiser ordentlig disgusting mat fra Spice. Vanligvis så er Sunnere kyllingwok derfra ganske ok, men nå er nudlene ihjelkokt og kladdete, og grønnsakene var heller ikke bra. Jaja, man blir da mett.

Selv om treningsøkta ikke ble så lang i dag så har jeg i det minste mer energi nå enn tidligere i dag. Ikke verst bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin dag :klemmer:

Den kyllingwoken din igår hørtes litt uggen ut imho, håper du får noe bedre mat i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin dag :klemmer:

Den kyllingwoken din igår hørtes litt uggen ut imho, håper du får noe bedre mat i dag :)

Den var ganske uggen! :) I dag blir det bedre mat, siden det ikke blir overtid. ;) Spice er som regel greit altså, har aldri fått en så uggen porsjon før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Lettere misunnelig på dere som bor i nærheten av Spice; det slår Peppes så langt ned i støvlene om man vil bestille mat en kveld...

Håper du får en fin dag idag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere misunnelig på dere som bor i nærheten av Spice; det slår Peppes så langt ned i støvlene om man vil bestille mat en kveld...

Håper du får en fin dag idag vennen :klemmer:

Joda, det gjør det jo, men jeg bestiller ikke derfra med mindre jeg jobber overtid. ;) Det er dyrt og maten er ikke så fantastisk. Når det gjelder overtidsmat så er jo Spice helt klart mye bedre enn Peppes ettersom jeg 1 prøver å spise litt sunnere og 2 ikke kan spise pizza. :gjeiper:

Dagen ser helt grei ut foreløpig, selv om jeg er dødstrøtt. Dessuten venter det en kjempeoppvask på meg når jeg kommer hjem. Gleder meg!!! :hoppe:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Skulle gjerne kommet og hjulpet deg, men har samme greia her gitt... Yaaaay!

Er kun min egen feil da, fordi jeg har prioritert sofaen framfor å ta den tidligere. :ler: Dermed har det hopet seg opp. Går nok greit bare jeg faktisk kommer i gang i dag. :) Teite meg skulle jo ha forlangt at J kom og hjalp meg med oppvasken også når han kom sånn litt uventet på nyttårsaften. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppvask suger! jeg har en stående her også :ler:

bare å sette på noe høy musikk og vaske for harde livet..

siden du nektet å svare forrige gang (:gjeiper:) så spør jeg igjen:

ser du på hells kitchen du? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oppvask suger! jeg har en stående her også :ler:

bare å sette på noe høy musikk og vaske for harde livet..

siden du nektet å svare forrige gang (:gjeiper:) så spør jeg igjen:

ser du på hells kitchen du? :fnise:

Jepp, er bare å sette i gang, så går det egentlig fort også. Er bare det med å sette i gang da. ;)

Jeg ser på Hells Kitchen i blant ja. :) Følger ikke med så veldig fast akkurat nå, men når jeg husker på det er det veldig gøy å se på. :)

Fortsatt ikke for sent å forlange, vel? :fnise:

Hehe, nå har det hopet seg opp så mye av min oppvask at det vil være dårlig gjort å be om hjelp fra J. Dessuten må jeg da vente enda en stund med å få gjort det, og det er ikke aktuelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å vaske opp i går, men så orket jeg ikke. Sa til Mannen at om han tok halve så skulle jeg ta resten i dag. Han tok hele i går og jeg slipper i dag. Greit å ha en oppvaskmaskin innimellom gitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan se alt på surfthechannel, bare bruke det passordet jeg sendte deg! du må se - sesong 6 er dødsgøy! :hoppe: du kan se på mens du vasker opp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...