Gå til innhold

Tinder, hvor møtes man?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 19 og har match med en på 24, som jeg har god kontakt med. Vi har snakket i litt over en eller to uker. Han lurte på om vi skulle møtes, noe jeg vil skikkelig!!

Nå vet jeg at det mest sannsynlig er sex han er ute etter, men for å være ærlig er det ikke så ille, hehe. Problemet er at jeg er jomfru, kjenner han ikke, og avstanden er litt for stor (rundt en time med bil) til at jeg tør å dra helt til ham alene. Har dere noen ideer på hva vi kan finne på, som ikke er for kleint eller for rett på? Haha



Anonymous poster hash: bbd53...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møt hverandre ett sted på midten og gå en tur. Ikke dra hjem til hverandre. Det er bare dumt.



Anonymous poster hash: 3bd93...a17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en kaffe eller en øl på en kafé eller en pub. Ikke dra hjem til ham, ikke inviter ham hjem til deg. Hvis stemninga er skikkelig god på daten og du tenker at du har lyst til å ligge med ham, så gjør gjerne det. Men ikke avtal å treffes hjemme hos en av dere, det er bare dumt, som AB over her sier.



Anonymous poster hash: c3658...eb7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok en ting til - etter vi startet å snappe snakket vi ikke lengre like mye sammen.. Føler plutselig jeg er den som må starte samtalen, er han ikke interessert lengre?

Anonymous poster hash: bbd53...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kafe, lol! Jeg skal aldri ta med en date på kafe det er sykt beta oppførsel skal jeg være heelt ærlig her. Kafe er for venner.

Dere møtes ute gjerne på en pub/bar utested ish på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også jente på 19 år, og dæver helt av tanken på å dra på en cafedate… gir litt kjerringvibber. Ikke helt meg. Foretrekker en gåtur, en drink ute, og hvis stemningen er fin, kan man dra hjem til den ene. Behøver ikke bety sex. ;)



Anonymous poster hash: 49977...d69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Kafe, lol! Jeg skal aldri ta med en date på kafe det er sykt beta oppførsel skal jeg være heelt ærlig her. Kafe er for venner.

Elsker at en som kaller seg Charmander mener det er "beta oppførsel" å ta med seg en date på kafé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo lede disse menneskene som har gått seg litt ville inn på riktig spor da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo lede disse menneskene som har gått seg litt ville inn på riktig spor da!

Charmander, I choose you!

Enemy bulbasaur used squirt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo lede disse menneskene som har gått seg litt ville inn på riktig spor da!

Jeg tenker du er beta som skriver på et kvinneforum og søker råd hos kvinner.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du er beta som skriver på et kvinneforum og søker råd hos kvinner.

Både søker og ikke minst gir. Det er kjempe beta, nett-troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kafe, lol! Jeg skal aldri ta med en date på kafe det er sykt beta oppførsel skal jeg være heelt ærlig her. Kafe er for venner.

Dere møtes ute gjerne på en pub/bar utested ish på kveldstid.

Jeg er faktisk enig i at kafé er litt beta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er Beta???

Uttrykk av brukt av PUA`er for å beskrive menn som ikke er alfa, ikke leder av flokken/ikke ekte mann, osv. Google ulv alfa og beta hann.

Anonymous poster hash: 83898...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uttrykk av brukt av PUA`er for å beskrive menn som ikke er alfa, ikke leder av flokken/ikke ekte mann, osv. Google ulv alfa og beta hann.

Anonymous poster hash: 83898...dd7

Nei. Det har da tingen ting med PU å gjøre. Det har det eksistert mye lengre enn det greiene der.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det har da tingen ting med PU å gjøre. Det har det eksistert mye lengre enn det greiene der.

Ehhh, jo. Brukt helt siden tidlig 2000-tallet på de første MASF forumene.

Anonymous poster hash: 83898...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...