Gå til innhold

Kan noen tolke meldingen? Bagatell..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Det har seg slik at jeg nå skal treffe igjen en gutt i påsken når han kommer hjem igjen fra studier. På HANS initiativ! Yey :)

Så.. sa han at han var hjemme de og de dagene i påsken, hvor jeg derpå spurte om vi skulle ta den dagen kl xxxx. Fikk ikke svar på et par timer, noe som i seg selv er greit for jeg vet han er ganske treg til tider med sms. Sendte en melding senere for å understreke at jeg ikke finner meg i at det skal bli tull denne gangen som de andre gangene vi har prøvd og avtale noe (vært mye frem og tilbake, tidskjema som ikke har gått opp i opp, irritasjon osv. light drama:P), og at jeg også har andre ting å fore med.

Litt senere, fikk jeg svar om at jeg bare måtte legge andre planer, for det var fremdeles usikkert. Jeg tenker okey… skriver bare null stress:) tilbake.

OG da skriver han igjen: Tenker på usikker angående tidspunkter, bare så du vet det! :)"

Hva mente han med det? Forstod ikke så mye.. hva tror dere? Sorry, jeg overtenker veldig mye til tider - men det er bare fordi jeg liker han så sinnsykt godt. :)



Anonymous poster hash: 05e35...4d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stinky

For det første så slutter du å skape drama pga bagateller dersom du "liker han sinnsikt gått".

For det andre så mente han at det var usikkert med tidspunktene, og at du derfor skulle lenge andre planer. (fordi han skulle unngå drama.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

At han vil møte deg, men ikke vet hvilket tidspunkt som passer best for han enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker han gleder seg kjempemasse til å tilbringe tid med deg nå som han så at du fortsatt lager masse drama og er stress å være med..... not....

Vil du ha et råd? Vel uansett så skal du få ett: Slapp av og ikke ta alt så høytidelig!

Du hadde nå muligheten til å skape gode følelser i han, istedenfor hadde du behov for å være bitch og fortelle han at du ikke ville finne deg i noe tull bare fordi ha ikke svarte på noen timer. Noe du egentlig synes var greit fordi du vet at han er sånn..

Vil du at gutter skal like deg så bør du være gøy å være med. Lager du stress i livet deres vil de utnytte deg for sex og lete videre etter drømmedama..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker han gleder seg kjempemasse til å tilbringe tid med deg nå som han så at du fortsatt lager masse drama og er stress å være med..... not....

Vil du ha et råd? Vel uansett så skal du få ett: Slapp av og ikke ta alt så høytidelig!

Du hadde nå muligheten til å skape gode følelser i han, istedenfor hadde du behov for å være bitch og fortelle han at du ikke ville finne deg i noe tull bare fordi ha ikke svarte på noen timer. Noe du egentlig synes var greit fordi du vet at han er sånn..

Vil du at gutter skal like deg så bør du være gøy å være med. Lager du stress i livet deres vil de utnytte deg for sex og lete videre etter drømmedama..

Skjønner det, men når vi møtes, skal jeg vekke gode følelser i han ;) skrev det på en casual måte, om at jeg ikke gadd reprise fra forige gang, og han sa at han forstod det.

Anonymous poster hash: 05e35...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker han gleder seg kjempemasse til å tilbringe tid med deg nå som han så at du fortsatt lager masse drama og er stress å være med..... not....

Vil du ha et råd? Vel uansett så skal du få ett: Slapp av og ikke ta alt så høytidelig!

Du hadde nå muligheten til å skape gode følelser i han, istedenfor hadde du behov for å være bitch og fortelle han at du ikke ville finne deg i noe tull bare fordi ha ikke svarte på noen timer. Noe du egentlig synes var greit fordi du vet at han er sånn..

Vil du at gutter skal like deg så bør du være gøy å være med. Lager du stress i livet deres vil de utnytte deg for sex og lete videre etter drømmedama..

Det er forresten jeg som lagden denne tråden i fjor http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=868172som du svarte på. Så her er fortsettelsen… hehe..

Anonymous poster hash: 05e35...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, men når vi møtes, skal jeg vekke gode følelser i han ;) skrev det på en casual måte, om at jeg ikke gadd reprise fra forige gang, og han sa at han forstod det.

Anonymous poster hash: 05e35...4d1

Så dette er en fyr som har vært på og av eller ikke holdt avtaler etc tidligere og så sender du han en melding om at du liker han kjempegodt (etter at han har vist seg å ikke være til å stole på) og så når han sender melding om å ville treffes og du ikke får svar på det du skriver, så sender du en ekstra melding hvor du forteller han at du ikke gidder det tullet han holdt på med sist...

Har jeg det rett nå?

Så har du tenkt til å skape gode følelser i han når dere treffes.. hvordan da? Gi han sex? Smile og være lett å ha med å gjøre og ikke så drama-dame som du er innimellom? Blir ikke det litt skuespill?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette er en fyr som har vært på og av eller ikke holdt avtaler etc tidligere og så sender du han en melding om at du liker han kjempegodt (etter at han har vist seg å ikke være til å stole på) og så når han sender melding om å ville treffes og du ikke får svar på det du skriver, så sender du en ekstra melding hvor du forteller han at du ikke gidder det tullet han holdt på med sist...

Har jeg det rett nå?

Så har du tenkt til å skape gode følelser i han når dere treffes.. hvordan da? Gi han sex? Smile og være lett å ha med å gjøre og ikke så drama-dame som du er innimellom? Blir ikke det litt skuespill?

Haha.. det er kanskje rett, men jeg sa det på en rolig måte, men hvis jeg kjenner han rett, så tippet jeg at han trodde jeg var sur.

Vet ikke helt, håper det blir god stemning i hvert fall. Skal ikke gi han sex, det er uaktuelt..

Klarer bare ikke gi helt slipp på han enda, og jeg vet han har lyst til å treffe meg igjen. han sa i tillegg at denne gangen skulle vi finne en løsning, og tilbød seg å komme ned til meg noe som igjen ville tatt 1,5 t. med tog, så tenker det er en liten positiv ting at han vil investere litt tid.. men jeg vet ikke jeg

Anonymous poster hash: 05e35...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har jeg ødelagt mine sjangser nå liksom+???



Anonymous poster hash: 05e35...4d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger tolker man som man vil, derfor er det lurt å ikke skrive noe i det hele tatt som kan tolkes sånn eller sånn.

Dere passer sikkert supert sammen hvis dere begge tenker det verste, analyserer og skaper kaos. Går sikkert kjempefint . Lykke til.

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor folk gidder involvere seg i forhold som skaper usikkerhet, dårlig stemning og drama.. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger tolker man som man vil, derfor er det lurt å ikke skrive noe i det hele tatt som kan tolkes sånn eller sånn.

Dere passer sikkert supert sammen hvis dere begge tenker det verste, analyserer og skaper kaos. Går sikkert kjempefint . Lykke til.

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor folk gidder involvere seg i forhold som skaper usikkerhet, dårlig stemning og drama.. Men men..

Jeg synes at du er veldig negativ. Jeg deler aldeles ikke dine negative erfaringer med menn. Etter min erfaring er det slik at om en mann liker en, er det umulig å gjøre "feil." Du er ganske krass i de fleste svarene dine...Jeg ville ikke tatt imot råd fra deg. Hilsen en som til tider har gjort mange "feil," men likevel ikke har problemer med menn (er i forpliktet forhold, bare slik at det er sagt).

Mitt råd til deg ts:

Finn en mann som ikke får frem dine dramatiske sider. Ikke forvirr drama med spenning og lidenskap....Man skal føle seg avslappet og stole på kjæresten sin, hvis ikke er det noe som skurrer.

Anonymous poster hash: 68f89...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at du er veldig negativ. Jeg deler aldeles ikke dine negative erfaringer med menn. Etter min erfaring er det slik at om en mann liker en, er det umulig å gjøre "feil." Du er ganske krass i de fleste svarene dine...Jeg ville ikke tatt imot råd fra deg. Hilsen en som til tider har gjort mange "feil," men likevel ikke har problemer med menn (er i forpliktet forhold, bare slik at det er sagt).

Anonymous poster hash: 68f89...d86

Mine negative erfaringer med menn? Jeg forstår ikke hvorfor noen gidder å involvere seg med menn som gjør dem usikre og dramatiske, og det er jo det samme som du råder TS til. Å finne en som ikke får frem det verste i henne.

Du gir henne altså det samme rådet som meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine negative erfaringer med menn? Jeg forstår ikke hvorfor noen gidder å involvere seg med menn som gjør dem usikre og dramatiske, og det er jo det samme som du råder TS til. Å finne en som ikke får frem det verste i henne.

Du gir henne altså det samme rådet som meg....

Nei. Du var dømmende og krass da du skrev: "Så har du tenkt til å skape gode følelser i han når dere treffes.. hvordan da? Gi han sex? Smile og være lett å ha med å gjøre og ikke så drama-dame som du er innimellom? Blir ikke det litt skuespill?"

Jeg tror derimot ikke at TS er en dramadronning, jeg tror at nettop denne mannen får frem det verste i henne. Jeg synes at du fremstår som veldig påståelig og skråsikker. Som en slags selvutnevnt ekspert.

Anonymous poster hash: 68f89...d86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den andre tråden din, TS. Har dere hatt noe kontakt i tiden mellom du opprettet den og nå?



Anonymous poster hash: 8b6a1...097
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å uoppfordret fortelle gutter man ikke er godt etablert med hva man finner seg i og ikke er generelt en dårlig idé.

Endret av gutina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Du var dømmende og krass da du skrev: "Så har du tenkt til å skape gode følelser i han når dere treffes.. hvordan da? Gi han sex? Smile og være lett å ha med å gjøre og ikke så drama-dame som du er innimellom? Blir ikke det litt skuespill?"

Jeg tror derimot ikke at TS er en dramadronning, jeg tror at nettop denne mannen får frem det verste i henne. Jeg synes at du fremstår som veldig påståelig og skråsikker. Som en slags selvutnevnt ekspert.

Anonymous poster hash: 68f89...d86

Nå var TS ganske enig med det jeg skrev og hun leste det tydeligvis ikke så krast og dømmende som du gjorde. Det kan godt hende at denne mannen får frem det verste i henne, men det er jo også bare enda en grunn til at hun ikke bør involvere seg noe mer med han. Som jeg sa over her så forstår jeg ikke hvorfor kvinner velger å være med menn som får frem det verste i dem.

Selvutnevnt ekspert er jeg ikke, men jeg har gode referanser fra kvinner og menn som mener at jeg har god peiling på både hva som forårsaker drama i datingfaser og gode løsninger på problemet. I tillegg har jeg diverse kurs på hvordan lese mennesker ikke bare på kroppspråk men også ut i fra skriftspråk. Veldig spennende faktisk :)

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den andre tråden din, TS. Har dere hatt noe kontakt i tiden mellom du opprettet den og nå?

Anonymous poster hash: 8b6a1...097

Ja, vi har hatt litt kontakt - men jeg vet at han ikke liker å skrive sms og slikt. Hvordan det? :)

Å uoppfordret fortelle gutter man ikke er godt etablert med hva man finner seg i og ikke er generelt en dårlig idé.

Enig.. jeg har aldri følt det slik som dette her før, og ble så sentimental den dagen, haha! Heldigvis at han tok det ålreit. Han kunne valgt å løpe av gårde, eller latt seg skremme - så han må jo på en eller annen måte like meg - og jeg vet det er for tidlig for han å utvikle følelser når vi kke kjenner hverandre så godt, pluss avstanden som gjør det vanskelig og treffes ofte..

Anonymous poster hash: 05e35...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har hatt litt kontakt - men jeg vet at han ikke liker å skrive sms og slikt. Hvordan det? :)

Enig.. jeg har aldri følt det slik som dette her før, og ble så sentimental den dagen, haha! Heldigvis at han tok det ålreit. Han kunne valgt å løpe av gårde, eller latt seg skremme - så han må jo på en eller annen måte like meg - og jeg vet det er for tidlig for han å utvikle følelser når vi kke kjenner hverandre så godt, pluss avstanden som gjør det vanskelig og treffes ofte..

Anonymous poster hash: 05e35...4d1

Vel.

Tenk om du kjente en gutt som du ikke likte, men han sa at han likte deg. Ville ikke du reagert med å si at dere fortsatt kunne være venner?

Hvorfor tror du at han liker deg bare siden han ikke ditcher deg som venn, når han har sagt tidligere at han ikke er interessert?

Anonymous poster hash: 5e5af...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...