Gå til innhold

Hvorfor ikke slette noen som har slettet en selv?


sjonkelrolf

Anbefalte innlegg

Det må da være lov til å lure på noe uten at det faller inn under kategorien "drama"? Dette er jo et element innen dating, forsåvidt. Altså, hun er slettet/blokkert, og sånn forblir det. Jeg ønsket bare å få fjernet alle spor etter henne, men så lenge hun fortsatt har lagt meg til får jeg ikke gjort det. Men som sagt over, satser på at tiden visker ut alle spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må da være lov til å lure på noe uten at det faller inn under kategorien "drama"? Dette er jo et element innen dating, forsåvidt. Altså, hun er slettet/blokkert, og sånn forblir det. Jeg ønsket bare å få fjernet alle spor etter henne, men så lenge hun fortsatt har lagt meg til får jeg ikke gjort det. Men som sagt over, satser på at tiden visker ut alle spor.

Handlingen din om å fortelle henne at hun blir slettet er drama. Det å blokkere noen uten at de har plaget en er drama. Å ha behov for å fjerne alle spor fra noen tyder på følelser som ikke burde være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå foretrekker jeg å være ærlig og si ting rett ut. Spill gidder jeg ikke.

Og hvis det er jenter jeg ikke kommer til å ha noe mer kontakt med foretrekker jeg også å slette alle spor etter dem. Du vet, ute av syne, ute av sinn. Det gjør det mye lettere å gå videre.



Anonymous poster hash: ce350...d60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå foretrekker jeg å være ærlig og si ting rett ut. Spill gidder jeg ikke.

Og hvis det er jenter jeg ikke kommer til å ha noe mer kontakt med foretrekker jeg også å slette alle spor etter dem. Du vet, ute av syne, ute av sinn. Det gjør det mye lettere å gå videre.

Anonymous poster hash: ce350...d60

Ops, slo på AB. Det skulle jeg ikke gjort her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå foretrekker jeg å være ærlig og si ting rett ut. Spill gidder jeg ikke.

Og hvis det er jenter jeg ikke kommer til å ha noe mer kontakt med foretrekker jeg også å slette alle spor etter dem. Du vet, ute av syne, ute av sinn. Det gjør det mye lettere å gå videre.

Anonymous poster hash: ce350...d60

Men å ha behov for å fortelle en person at nå sletter jeg deg fra overalt er faktisk å spille. Det sier man for å skape en reaksjon hos den andre. Ser du ikke det selv?

Du sier ute av syne ute av sinn, men likevell så sjekker du om hun fortsatt har deg eller har slettet deg. Det motbeviser jo det du sier. Selv om du sletter henne følger du fortsatt med på om hun er der eler ha slettet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å ha behov for å fortelle en person at nå sletter jeg deg fra overalt er faktisk å spille. Det sier man for å skape en reaksjon hos den andre. Ser du ikke det selv?

Du sier ute av syne ute av sinn, men likevell så sjekker du om hun fortsatt har deg eller har slettet deg. Det motbeviser jo det du sier. Selv om du sletter henne følger du fortsatt med på om hun er der eler ha slettet deg.

Jeg ser ikke på det som et spill når jeg handler som jeg sier at jeg skal handle, og jeg ikke reverserer det jeg allerede har gjort.

Har ikke sjekket noe mer siden i går, og som jeg har sagt, satser på at tiden visker ut sporene. Kommer ikke til å sjekke noe mer heller, nå har jeg fjernet henne så godt det lar seg gjøre. da får jeg ikke gjort så mye mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker litt andre veien og jeg da..
Hvorfor sletter man ikke de man egentlig ikke er interessert i å ha noe kontakt med?

Jeg er veldig FOR det du gjør TS, er man ikke interessert i kontakt så fjern..

Jeg fjernet en jeg var på date med både fra facebook og snap, ikke fordi jeg ikke vil ha kontakt men for å gjøre det litt mer utilgjengelig nettopp fordi jeg faktisk likte fyren, men han tok aldri kontakt etter daten, og da er jo det greit. Han la meg til på facebook i det jeg gikk ut døren fra leiligheten hans...

Jeg slettet meg som venn der etter en ukes tid uten kontakt... og jeg ser enda at han er inne å ser på mystory-snapene mine.

Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare fjerner meg når han ikke vil ha kontakt eller ta det videre.

Jeg for min del fjerner gjerne fordi det er litt mer komplisert å ta kontakt igjen, særlig de jeg faktisk liker godt men som det ikke blir noe med.

Endret av pompdelux
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på det som et spill når jeg handler som jeg sier at jeg skal handle, og jeg ikke reverserer det jeg allerede har gjort.

Har ikke sjekket noe mer siden i går, og som jeg har sagt, satser på at tiden visker ut sporene. Kommer ikke til å sjekke noe mer heller, nå har jeg fjernet henne så godt det lar seg gjøre. da får jeg ikke gjort så mye mer enn det.

Men hvorfor har du behov for å fortelle henne at du skal slette henne? Hva er det du vil oppnå med det? Grunnen til at jeg "peser" litt om dette, er fordi det egentlig sier veldig mye om deg, og siden du vil lære av dine feil og kanskje skape endring, så kan dette være nyttig for deg å reflektere over.

Jeg tenker litt andre veien og jeg da..

Hvorfor sletter man ikke de man egentlig ikke er interessert i å ha noe kontakt med?

Jeg er veldig FOR det du gjør TS, er man ikke interessert i kontakt så fjern..

Jeg fjernet en jeg var på date med både fra facebook og snap, ikke fordi jeg ikke vil ha kontakt men for å gjøre det litt mer utilgjengelig nettopp fordi jeg faktisk likte fyren, men han tok aldri kontakt etter daten, og da er jo det greit. Han la meg til på facebook i det jeg gikk ut døren fra leiligheten hans...

Jeg slettet meg som venn der etter en ukes tid uten kontakt... og jeg ser enda at han er inne å ser på mystory-snapene mine.

Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare fjerner meg når han ikke vil ha kontakt eller ta det videre.

Jeg for min del fjerner gjerne fordi det er litt mer komplisert å ta kontakt igjen, særlig de jeg faktisk liker godt men som det ikke blir noe med.

Og jeg synes det er å være dramatisk, men det er min mening og jeg sier ikke at min mening er rett. Skal forklare litt hvorfor jeg mener det.

Han adder deg når du går ut fra leiligheten hans, men han tar ikke kontakt, så du sletter han, samtidig klager du over at han ser på storyen din når han ikke ville ha kontakt. Men hvordan vet du at han ikke ville ha kontakt? Kanskje han ville ha kontakt med ikke visste hvordan han skulle ta kontakt, eller kanskje han bare ble opptatt eller noe? Og så ser han at du har slettet han fra Facebook og tar selvfølgelig det hintet. Men han likte deg kanskje å fortsetter å ser på det du gjør selv om du slik han ser det ikke ønsket kontakt med deg,

Når du liker noen, hvorfor ikke gjøre noe med det annet enn å slette han fordi han ikke kontaktet deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har du behov for å fortelle henne at du skal slette henne? Hva er det du vil oppnå med det? Grunnen til at jeg "peser" litt om dette, er fordi det egentlig sier veldig mye om deg, og siden du vil lære av dine feil og kanskje skape endring, så kan dette være nyttig for deg å reflektere over.

Og jeg synes det er å være dramatisk, men det er min mening og jeg sier ikke at min mening er rett. Skal forklare litt hvorfor jeg mener det.

Han adder deg når du går ut fra leiligheten hans, men han tar ikke kontakt, så du sletter han, samtidig klager du over at han ser på storyen din når han ikke ville ha kontakt. Men hvordan vet du at han ikke ville ha kontakt? Kanskje han ville ha kontakt med ikke visste hvordan han skulle ta kontakt, eller kanskje han bare ble opptatt eller noe? Og så ser han at du har slettet han fra Facebook og tar selvfølgelig det hintet. Men han likte deg kanskje å fortsetter å ser på det du gjør selv om du slik han ser det ikke ønsket kontakt med deg,

Når du liker noen, hvorfor ikke gjøre noe med det annet enn å slette han fordi han ikke kontaktet deg?

Jeg gjorde noe annet først da.. Jeg slettet ikke som det første jeg gjorde.

Først prøvde jeg typ small-talk, med varierende hell i responsen..så sa jeg vel noe slikt som at jeg hadde hyggelig meg og at han måtte si ifra om han ville treffes igjen... og da fikk jeg typ en tommel opp og ett ;) tilbake.

Også ble det stille..

Da ventet jeg en stund, før jeg igjen prøvde å ta kontakt - før jeg valgte å bare fjerne ham.

Drama - ja sikkert, men jeg så da ingen poeng med å fortsette ta kontakt med en som helt opplagt ikke var interessert.. hva er vitsen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde noe annet først da.. Jeg slettet ikke som det første jeg gjorde.

Først prøvde jeg typ small-talk, med varierende hell i responsen..så sa jeg vel noe slikt som at jeg hadde hyggelig meg og at han måtte si ifra om han ville treffes igjen... og da fikk jeg typ en tommel opp og ett ;) tilbake.

Også ble det stille..

Da ventet jeg en stund, før jeg igjen prøvde å ta kontakt - før jeg valgte å bare fjerne ham.

Drama - ja sikkert, men jeg så da ingen poeng med å fortsette ta kontakt med en som helt opplagt ikke var interessert.. hva er vitsen med det?

Skjønner og forstår også at du gjorde det. Samtidig er jeg vel blitt så bevisst på å ikke brenne bruer og skape drama at jeg bare hadde latt han være der. Jeg husker for noen år siden så traff jeg en fyr som var litt sånn merkelig i oppførselen og liksom prøvde å skape drama. Men jeg bare var høflig og slettet han ikke. Noen måneder senere møtte jeg en annen fyr som tilfeldigvis var kompis av han fyren og han fortalte at jeg hadde blitt nevnt som den eneste dama som ikke skapte drama og styr og lettet han andre. Ofte så er det nemlig slik at de som skaper drama ikke ser det selv og legger alt over på den andre. Så for meg har det blitt en greie om å ikke gjøre noe som kan oppfattes som dramatisk just in case..

Men noen oppfatter en som dramatisk uansett hva man gjør da..

I helgen snakket jeg med en fyr fordi jeg prøvde å presse meg selv til å komme meg ut og date litt.. men jeg merket raskt at jeg blir helt stressa av det å få meldinger hele tiden og planlegge treff osv. Så jeg sa til han at jeg fant ut at jeg nok ikke er klar for noe dating, og at jeg ikke ville treffe han. Da fikk jeg Så bra, jeg også, lykke til og så sende han et bilde av en dør med teksten "If you bring drama to my door, dont be surpriced when I close it" :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner og forstår også at du gjorde det. Samtidig er jeg vel blitt så bevisst på å ikke brenne bruer og skape drama at jeg bare hadde latt han være der. Jeg husker for noen år siden så traff jeg en fyr som var litt sånn merkelig i oppførselen og liksom prøvde å skape drama. Men jeg bare var høflig og slettet han ikke. Noen måneder senere møtte jeg en annen fyr som tilfeldigvis var kompis av han fyren og han fortalte at jeg hadde blitt nevnt som den eneste dama som ikke skapte drama og styr og lettet han andre. Ofte så er det nemlig slik at de som skaper drama ikke ser det selv og legger alt over på den andre. Så for meg har det blitt en greie om å ikke gjøre noe som kan oppfattes som dramatisk just in case..

Men noen oppfatter en som dramatisk uansett hva man gjør da..

I helgen snakket jeg med en fyr fordi jeg prøvde å presse meg selv til å komme meg ut og date litt.. men jeg merket raskt at jeg blir helt stressa av det å få meldinger hele tiden og planlegge treff osv. Så jeg sa til han at jeg fant ut at jeg nok ikke er klar for noe dating, og at jeg ikke ville treffe han. Da fikk jeg Så bra, jeg også, lykke til og så sende han et bilde av en dør med teksten "If you bring drama to my door, dont be surpriced when I close it" :rolleyes:

Teit, han virket bitter da.

Anonymous poster hash: 0a2b8...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit, han virket bitter da.

Anonymous poster hash: 0a2b8...962

Jeg vet ikke, men jeg mistenker at han er en sånn fyr som har mye drama i livet sitt, men som ikke forstår at det er han som skaper drama ved å anta og tro ting som ikke stemmer med virkeligheten. Altså han analyserer og leser mellom linjene, kontra å bare lese det som stå der.

Dumt, men sånn er enkelte bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har du behov for å fortelle henne at du skal slette henne? Hva er det du vil oppnå med det? Grunnen til at jeg "peser" litt om dette, er fordi det egentlig sier veldig mye om deg, og siden du vil lære av dine feil og kanskje skape endring, så kan dette være nyttig for deg å reflektere over.

Da er jeg spent på å høre hva det eventuelt forteller deg om meg. Altså, jeg tenkte overhodet ikke strategisk, det eneste jeg ville oppnå var å bryte kontakten på permanent basis. Hun er nå et tilbakelagt kapittel.

Altså, hvorfor avslutningen ble som den ble går jo på selve årsaken til at kontakten ble brutt, under de gitte omstendigheter, noe som ikke er tema for akkurat denne tråden. Her tenkte jeg å ta opp det jeg spør om i innledende post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner og forstår også at du gjorde det. Samtidig er jeg vel blitt så bevisst på å ikke brenne bruer og skape drama at jeg bare hadde latt han være der. Jeg husker for noen år siden så traff jeg en fyr som var litt sånn merkelig i oppførselen og liksom prøvde å skape drama. Men jeg bare var høflig og slettet han ikke. Noen måneder senere møtte jeg en annen fyr som tilfeldigvis var kompis av han fyren og han fortalte at jeg hadde blitt nevnt som den eneste dama som ikke skapte drama og styr og lettet han andre. Ofte så er det nemlig slik at de som skaper drama ikke ser det selv og legger alt over på den andre. Så for meg har det blitt en greie om å ikke gjøre noe som kan oppfattes som dramatisk just in case..

Men noen oppfatter en som dramatisk uansett hva man gjør da..

I helgen snakket jeg med en fyr fordi jeg prøvde å presse meg selv til å komme meg ut og date litt.. men jeg merket raskt at jeg blir helt stressa av det å få meldinger hele tiden og planlegge treff osv. Så jeg sa til han at jeg fant ut at jeg nok ikke er klar for noe dating, og at jeg ikke ville treffe han. Da fikk jeg Så bra, jeg også, lykke til og så sende han et bilde av en dør med teksten "If you bring drama to my door, dont be surpriced when I close it" :rolleyes:

Vet du, grunnen til at jeg slettet ham på Facebook er faktisk takket være en mannlig venn. Vi snakket litt rundt denne daten, det var en kar jeg møtte via Tinder og ukritisk som jeg er havnet vi i seng første daten som man så absolutt ikke skal har jeg skjønt.. Uansett, jeg grublet og analyserte over hvorfor han så på mystory, og hvorfor han ikke tok kontakt når han addet meg på Facebook etter jeg hadde gått.. Ordentlig fjortis-analysering. Også sier denne mannlige kompisen, kanskje å adde på Facebook er hans trofee-bord på damer.. Denne mannen har den formaningen at jeg som dame m barn, bosatt utenfor Oslo bare må regne med at menn fra byen kun vil ha meg for sex, fordi de har så stor tilgang at å skulle behøve søke utover Oslos grenser etter partner er helt urealistisk..

På en måte ser jeg den, på en annenhver HÅPER jeg det finnes menn som ikke er så overfladiske..

Uansett, trofeebord-tanken ble litt overveldende...og jeg slettet.

MobilNr har jeg, og han er vel på venneliste på snap så jeg i går..

Jeg syntes alt dette er skikkelig krevende jeg, balansen mellom drama og ikke-drama..

Jeg forelsket meg så hodestups i en date som jeg holdt på med ett par Mnd, han trakk seg og jeg laget drama. Jeg tror egentlig jeg kan si jeg virkelig forelsket meg, og det gjorde skikkelig vondt.

Denne karen jeg i utgangspunktet nevner her, fikk meg til å tenke at jeg kunne forelske meg i ham, jeg ble betatt bare etter 1 kveld men voktet meg vel for å agere noe på det.. De andre jeg har datet har ikke nådd dit.. Og de vil mer, men ikke jeg.

Sånn er livet, og jeg lærer meg stadig triks for å unngå drama..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, grunnen til at jeg slettet ham på Facebook er faktisk takket være en mannlig venn. Vi snakket litt rundt denne daten, det var en kar jeg møtte via Tinder og ukritisk som jeg er havnet vi i seng første daten som man så absolutt ikke skal har jeg skjønt.. Uansett, jeg grublet og analyserte over hvorfor han så på mystory, og hvorfor han ikke tok kontakt når han addet meg på Facebook etter jeg hadde gått.. Ordentlig fjortis-analysering. Også sier denne mannlige kompisen, kanskje å adde på Facebook er hans trofee-bord på damer.. Denne mannen har den formaningen at jeg som dame m barn, bosatt utenfor Oslo bare må regne med at menn fra byen kun vil ha meg for sex, fordi de har så stor tilgang at å skulle behøve søke utover Oslos grenser etter partner er helt urealistisk..

På en måte ser jeg den, på en annenhver HÅPER jeg det finnes menn som ikke er så overfladiske..

Uansett, trofeebord-tanken ble litt overveldende...og jeg slettet.

MobilNr har jeg, og han er vel på venneliste på snap så jeg i går..

Jeg syntes alt dette er skikkelig krevende jeg, balansen mellom drama og ikke-drama..

Jeg forelsket meg så hodestups i en date som jeg holdt på med ett par Mnd, han trakk seg og jeg laget drama. Jeg tror egentlig jeg kan si jeg virkelig forelsket meg, og det gjorde skikkelig vondt.

Denne karen jeg i utgangspunktet nevner her, fikk meg til å tenke at jeg kunne forelske meg i ham, jeg ble betatt bare etter 1 kveld men voktet meg vel for å agere noe på det.. De andre jeg har datet har ikke nådd dit.. Og de vil mer, men ikke jeg.

Sånn er livet, og jeg lærer meg stadig triks for å unngå drama..

Synes du hører fornuftig ut jeg, og at balansen mellom drama-ikke drama er vanskelig det er sikkert og visst! Man kjenner det jo ofte ikke før senere heller, den litt sure magefølelsen om at man har gjort noe unødvendig, mens man ellers ville hatt en mer indre ro.

Jeg har lært at jeg lærer så lenge jeg lever, og at jeg aldri er utlært. Det vil alltid være mennesker som kan utfordre dramadama i meg og trigge negative følelser, sånn er det vel bare. Min oppgave er å holde meg unna de menneskene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg spent på å høre hva det eventuelt forteller deg om meg. Altså, jeg tenkte overhodet ikke strategisk, det eneste jeg ville oppnå var å bryte kontakten på permanent basis. Hun er nå et tilbakelagt kapittel.

Det som er så viktig er å tenke over hva handlinger vi gjør uttløser av følelser hos andre. Altså man skal ikke ta ansvar for følelser andre har, som vi ikke bevisst har prøvd å få til, men vi kan være bevisst på å prøve å skape minst mulig styr og best mulig følelser.

Jeg leser deg kanskje feil, men jeg leste deg altså slik at du ønsket en reaksjon. At grunnen til at du måtte fortelle henne at nå sletter du henne fra over alt, var for å få en reaksjon fra henne. Sinne, frustrasjon, mer drama eller ingenting.. Hadde noen sagt det til meg hadde jeg tenkt -jiises drama, ja good riddens.. Men det er jo bare meg.. hvordan andre tenker vet jeg ikke, og jeg sier ikke at det ikke er jeg som tenker feil her heller.. Det kan godt være.. jeg bare forteller hva jeg ville tenkt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg så framstår dette som om TS er bitter angående noe som har hendt med denne jenta.

At hun har avvist han på et eller annet vis. Og han nå skal ta igjen ved å slette henne på alle mulige måter, og i tillegg konstantere for henne at "NÅ sletter jeg deg" for å ta hevn på et vis. Og "såre" henne tilbake, eventuelt få en form for reaksjon, der han føler at han har kontroll.

Men godt mulig jeg tar feil?

Hvis man oppriktig ikke er interessert i en person, og ikke vil ha noe mer med han/henne å gjøre. Så holder man ingen tale om at man sletter personen, man sletter bare og tenker ikke mer på personen. Man er tross alt likegyldig. Enkelt og greit.



Anonymous poster hash: 481d5...52c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov til å lure på noe uten at det faller inn under kategorien "drama"? Dette er jo et element innen dating, forsåvidt. Altså, hun er slettet/blokkert, og sånn forblir det. Jeg ønsket bare å få fjernet alle spor etter henne, men så lenge hun fortsatt har lagt meg til får jeg ikke gjort det. Men som sagt over, satser på at tiden visker ut alle spor.

Det blir litt voldsomt syntes jeg.. Du lager en tråd hvor det skinner gjennom at du tydelig sitter å bruker en hel masse tid på å sitte å tenke på en dame du har slettet og blokkert (som du har nevnt xx antall ganger nå). Hvis du er ferdig med henne, skjønner jeg ikke hvorfor du er så bekymret for at hun KANSKJE en dag kan finne på å ta kontakt. Er det slik at hun har trakkasert deg tidligere? Vet du ikke vil gå innpå det her, men syntes det er rart at du er så redd for at hun KANSKJE kan ta kontakt. For alt du vet kan det hende hun ikke ofrer deg en tanke engang. (Selv om du er overbevist om at hun bruker like mye tid på å tenke på deg, som du bruker på å tenke på henne).

Syntes også det er noe ufrivillig komisk med folk som skal gi deg beskjed om at "Hei. Nå sletter jeg og blokker jeg deg"..

Ehm. Ok.

Anonymous poster hash: c1e9e...82f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bare det jeg sa. Tok et ordentlig farvel. Synes det er på sin plass hvis man har snakket mye med en person, men det er forhold som gjør videre kontakt umulig. Da synes i hvert fall jeg at det blir for dumt å bare slutte å prate. Ser visst ut til å være et gjentakende trekk her i landet, å bare la ting dø ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bare det jeg sa. Tok et ordentlig farvel. Synes det er på sin plass hvis man har snakket mye med en person, men det er forhold som gjør videre kontakt umulig. Da synes i hvert fall jeg at det blir for dumt å bare slutte å prate. Ser visst ut til å være et gjentakende trekk her i landet, å bare la ting dø ut.

Men det er jo ikke det at du gav beskjed som er problemet her. Det er ingen som sier at du heller burde bare la det dø ut. Men du trengte ikke å demonstrere at du nå skal kvitte deg med alt av spor fra henne. Det blir litt dramatisk.

"Jeg føler dette desverre ikke fører til noe, så da tror jeg kanskje det beste er å la dette ligge og så går vi hvert til vårt. Lykke til videre :) " -dette er en normal måte å takke for seg og avslutte...

"Jeg føler dette desverre ikke fører til noe, så da tror jeg kanskje det beste er å la dette ligge og så går vi hver til vårt. Jeg kommer nå til å slette alt av nummer og kontakter jeg har med deg for jeg ønsker ikke videre kontakt. Lykke til videre. :) " - dette er dramatisk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...